Beschrijf je laatste ban

01-12-2016 18:21 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten " beschrijf hier je laatste ( of raarste of eerste ban / waarschuwing . Mag op dit forum zijn, maar ook op andere fora.

Relevant is :



- wat had je gedaan

-wat ging er aan vooraf

-was het terecht

- wat heb je er van geleerd

- gaat het je nog een keer gebeuren





Shoot !!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zelfs geen waarschuwing gehad over off-topic in het cm-topic, en dat heb ik best vaak gedaan.

Reacties worden wel gewist, maar een waarschuwing, ho maar.

Ook wel eens mensen proberen uit te lokken, maar dat zal ik wel te aardig hebben gedaan.



Of ik val niet genoeg op zoals sommige wel doen, of ik ben het lievelingetje
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 01 december 2016 @ 19:13:

Zelfs geen waarschuwing gehad over off-topic in het cm-topic, en dat heb ik best vaak gedaan.

Reacties worden wel gewist, maar een waarschuwing, ho maar.

Ook wel eens mensen proberen uit te lokken, maar dat zal ik wel te aardig hebben gedaan.



Of ik val niet genoeg op zoals sommige wel doen, of ik ben het lievelingetje Als ze je ava zien, durven ze niet meer.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:simbalabimba schreef op 01 december 2016 @ 19:15:

[...]



Als ze je ava zien, durven ze niet meer. dat zal het zijn.
Ik ben ooit geband en na een heftige discussie werd dat met excuses weer gecorrigeerd. Ik weet alleen echt niet meer waar het voor was. Maar dus wel onterecht en kennelijk heb ik er niets van onthouden laat staan opgestoken
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik ook nog wel eens een waarschuwing opgelopen in de tijd dat er zo'n beetje standaard na 12 uur ' s avonds op het forum gerijmd en gelimerickt werd. Vonden ze storend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 01 december 2016 @ 18:40:

[...]





En dat voor een takkentrol hier nog zo´n brave
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 19:22:

Volgens mij heb ik ook nog wel eens een waarschuwing opgelopen in de tijd dat er zo'n beetje standaard na 12 uur ' s avonds op het forum gerijmd en gelimerickt werd. Vonden ze storend.Of dat je een domme TO afraadt om met een onbekende man naar Vlieland te gaan
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ooit een topicban gehad voor het modtopic. Ik had een reactie geschreven na een verzoek van iemand tot anonimiseren dat ik het jammer vond. Ik mocht een week niet op het modtopic.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Heb 1 maal een ban gehad in de angels tijd, lang geleden dus. Dubbel nicken, heel open, deed er niet geheimzinnig over, zaten te geinen en te trollen met mede forumers in een topic. Was nog in de tijd dat je tegelijktijd op het forum zat en zat te msn'en met "een groepje"
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 01 december 2016 @ 19:26:

[...]



Of dat je een domme TO afraadt om met een onbekende man naar Vlieland te gaan Ik ? Of jij ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben alleen geband op een ander forum, waar ik ten onrechte beschuldigd werd van een andere forummer pesten. Werd bestraft met een perma, en na heel veel moeite en zonder excuses te niet gedaan.



Wat heb ik ervan geleerd? Geloof een forummer niet gelijk op zijn woord en ga de dialoog aan als je onrecht wordt aangedaan. Overigens heb ik op datzelfde forum later nog als crewlid geholpen, dat was een leuke tijd!



Gebeurt me trouwens niet nog eens
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 19:29:

[...]



Ik ? Of jij ?Jij. Meds en ik. op een late vrijdagavond.
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:ladygaga_xx schreef op 01 december 2016 @ 19:01:

[...]



Ja onterecht, sommige vrouwen moeten gewoon eens de waarheid horen. Ja ik moet nu wel eens anders forummen want de volgende is een perma banDat zou jammer zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 01 december 2016 @ 19:30:

[...]





Jij. Meds en ik. op een late vrijdagavond.Klinkt logisch : het cocktailtrio. Maar ik zou het niet meer weten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:yasmijn schreef op 01 december 2016 @ 19:26:

[...]



Of dat je een domme TO afraadt om met een onbekende man naar Vlieland te gaan Oh jaaaaahhh
Alle reacties Link kopieren
LV was er ook bij inderdaad
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 19:32:

[...]



Klinkt logisch : het cocktailtrio. Maar ik zou het niet meer weten.Echt wel dat jij er ook bij was
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik kan me ook nog een gedenkwaardige avond/nacht herinneren over een zieke goudvis, met Meds en BGB. Dat was mijn eerste. De hele familie werd doodmoe van mijn gebulder, want ze wilden slapen .
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic is dit.

Net een bannensnackbar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 01 december 2016 @ 19:33:

[...]



Echt wel dat jij er ook bij was

Uiteraard. Maar er komt even niks bij me boven.

Wat hadden wij gedaan : de meest vreselijke " stel je voors " en " wat nou als " beschreven zeker ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 18:43:

Niemand met een hele terechte ban wegens schelden, op de man, het plaatsen van NAW gegevens ? Wat een saaie, brave gevallen, zeg.



Ja, ik heb tegen de mods gescholden. En het duurde alsnog héél lang voordat ik een ban kreeg.



Terecht natuurlijk, die ban. En ik heb er ook wel van geleerd geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 01 december 2016 @ 19:35:

Wat een leuk topic is dit.

Net een bannensnackbar.Is vegan. Er is alleen patat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 19:35:

[...]



Is vegan. Er is alleen patat.Toch wel een patatje oorlog hoop ik.

Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 19:35:

Ik kan me ook nog een gedenkwaardige avond/nacht herinneren over een zieke goudvis, met Meds en BGB. Dat was mijn eerste. De hele familie werd doodmoe van mijn gebulder, want ze wilden slapen .Die klinkt bekender.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 19:35:

[...]



Uiteraard. Maar er komt even niks bij me boven.

Wat hadden wij gedaan : de meest vreselijke " stel je voors " en " wat nou als " beschreven zeker ?Ja. De meest rare scenario's hebben we verzonnen. Huilen van het lachen en uiteindelijk kaapten we dat topic. TO droop af.
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven