Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Dat dacht ik dus ook toen ik het snel las



Ik kom deze nu erg veel tegen



Absoluut dat ik het durf!!!!

Jullie vragen zich af waarom sommige homoseksuelen zich verstoppen en slecht leven? Simpelweg omdat mensen ze veroordelen voor hun geaardheid zonder ze echt te kennen... leef en laat leven!!! Wat verandert het aan uw leven als 2 vrouwen of 2 mannen van elkaar houden?? NIKS!!!

Als je akkoord bent kopieer en plak ... Eens kijken wie er ook durft.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 03 april 2017 @ 17:32:

Ik kom deze nu erg veel tegen



Absoluut dat ik het durf!!!!

Jullie vragen zich af waarom sommige homoseksuelen zich verstoppen en slecht leven? Simpelweg omdat mensen ze veroordelen voor hun geaardheid zonder ze echt te kennen... leef en laat leven!!! Wat verandert het aan uw leven als 2 vrouwen of 2 mannen van elkaar houden?? NIKS!!!

Als je akkoord bent kopieer en plak ... Eens kijken wie er ook durft.

Wat een draak van een tekst is dat! Begrijp me niet verkeerd: ik vind ook dat mensen van dezelfde sekse van elkaar moeten kunnen houden. Maar... 'slecht leven'? 'durven'? Wie verzint dat? En vooral: verzin zelf eens wat ipv klakkeloos een belabberde tekst van een ander te kopiëren. Het liefst zonder dat passief-agressieve 'wie er ook durft'.



Eh. Dus.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
quote:Doornroosje75 schreef op 03 april 2017 @ 19:13:

[...]



Wat een draak van een tekst is dat! Begrijp me niet verkeerd: ik vind ook dat mensen van dezelfde sekse van elkaar moeten kunnen houden. Maar... 'slecht leven'? 'durven'? Wie verzint dat? En vooral: verzin zelf eens wat ipv klakkeloos een belabberde tekst van een ander te kopiëren. Het liefst zonder dat passief-agressieve 'wie er ook durft'.



Eh. Dus.



+1

Ik durf wel en ik ben het eens met de rest van de tekst maar ik verrek het om teksten te kopiëren en te plakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 03 april 2017 @ 19:16:

[...]





+1

Ik durf wel en ik ben het eens met de rest van de tekst maar ik verrek het om teksten te kopiëren en te plakken.



+1

ik durf, maar niet op commando!

net zoals het "vandaag is het de dag van de broer, zus, oma, opa,... deel dit als je een fantastische XXX hebt (meestal ook nog met een melig tekstje of foto+tekst bij)" is het hele jaar door, of ik dat toch het hele jaar door zie verschijnen, om te besluiten met "kopieer dit en plak het op je tijdlijn" of nog erger, met een hele uitleg bij: "hou je vinger lang op deze tekst, kies kopieren en plak het in je tijdlijn" of zo
Ik heb uit puur protest een oude foto van mij en een vriendin geplaatst hand in hand en gevraagd of ze ook zo stoer zouden zijn dit publiekelijk te doen. Nog geen enkele reactie op gehad.
quote:Baankje1 schreef op 03 april 2017 @ 12:41:

Is het weer een nieuwe rage om je vraag als een spreuk in een gekleurd vierkant te plaatsen?dat is nieuw van Facebook
Alle reacties Link kopieren
quote:PimPom schreef op 03 april 2017 @ 17:22:

[...]





De laatste las ik een beetje te snel, toen werd het "Jesus is gay" O gelukkig ben ik niet de enige Wel een slechte hashtag..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Irritant iedereen veranderd hun Facebookprofiel foto in iets met de regenboog kleur nu moet ik nog beter kijken wie wie is.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinionX schreef op 03 april 2017 @ 21:01:



[...]





dat is nieuw van FacebookWas al een tijdje via de telefoonapp maar nu ook via de computer mogelijk....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Zal wel een dummie zijn maar geen idee hoe dat werk of iets
Alle reacties Link kopieren
quote:Doornroosje75 schreef op 03 april 2017 @ 19:13:

[...]



Wat een draak van een tekst is dat! Begrijp me niet verkeerd: ik vind ook dat mensen van dezelfde sekse van elkaar moeten kunnen houden. Maar... 'slecht leven'? 'durven'? Wie verzint dat? En vooral: verzin zelf eens wat ipv klakkeloos een belabberde tekst van een ander te kopiëren. Het liefst zonder dat passief-agressieve 'wie er ook durft'.



Eh. Dus. Ondanks dat ik achter de tekst sta, of het idee daarvan, heb ik 'm dus ook niet gekopieerd. Want 'durven' en 'slecht leven', dat staat zo ver van me af. Ik heb wel regenboogplaatjes gedeeld, wel vaker. Waarom zou ik dat niet durven?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dit bevuilt mijn tijdlijn de laatste dagen



MENSEN VAN TEGENWOORDIG ????????

Ik was vanmiddag in de AH om boodschappen te halen. Uiteindelijk toen ik klaar was ging ik naar de kassa en had ik alles op de band geplaatst. Vervolgens pak ik mijn portemonnee en viel een €20 eruit. De vrouw voor me die net klaar was met haar boodschappen inpakken pakt het (ik dacht dat ze het voor me wilde oprapen) en ik bedank haar zo, zegt ze "Wat je vindt, mag je houden". I was like: Bitch u betta give me my mf money before i gon put this handprint in your damn face. Gewoon loopt ze weg. De vrouw achter de kassabalie en ik keken elkaar aan van wtf just happened. Ik begin direct naar haar toe te lopen. Eenmaal op de parkeerplaats aangekomen waarschuwde ik haar nog een laatste keer en weer komt ze met die finders keepers onzin. Hoe ze haar tas naast haar auto had gezet, pakte ik haar tas en rende ik direct weg al schreeuwende (WAT JE VIND MAG JE HOUDEN MAWFUCKER). Aangekomen bij mijn auto, helemaal buiten adem en verontwaardigd door het feit dat ik zojuist iemand had beroofd. Vervolgens keek ik in haar tas en weet je wat er in zat?????????? De leugens die je zojuist hebt gelezen

????????????????????
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ugh. Scroll ik nog snel door Facebook voor ik wil gaan eten, kom ik een foto tegen van een drolletje op de grond in de woonkamer, met de beschrijving dat de zindelijkheidstraining van zoon X nog niet volgens plan verloopt.

Daar gaat mijn appetijt. Dat wil ik toch niet zieeeeeeeen!!

Mijn zoon is ook nog niet foutloos zindelijk, maar mijn god, geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt (of dacht in het begin, toen het opkuisen nog niet zo vervelend begon te worden) om zoiets op Facebook te zetten.
Alle reacties Link kopieren
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:aspirientje schreef op 05 april 2017 @ 12:26:

Ugh. Scroll ik nog snel door Facebook voor ik wil gaan eten, kom ik een foto tegen van een drolletje op de grond in de woonkamer, met de beschrijving dat de zindelijkheidstraining van zoon X nog niet volgens plan verloopt.

Daar gaat mijn appetijt. Dat wil ik toch niet zieeeeeeeen!!

Mijn zoon is ook nog niet foutloos zindelijk, maar mijn god, geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt (of dacht in het begin, toen het opkuisen nog niet zo vervelend begon te worden) om zoiets op Facebook te zetten.Iew. Ik zou als reactie er onder zetten dat je hem met de neus erdoorheen moet halen, iedereen weet dat je zo een puppy zindelijk maakt. Werkt vast ook voor baby's
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 04 april 2017 @ 17:24:

Dit bevuilt mijn tijdlijn de laatste dagen



MENSEN VAN TEGENWOORDIG ????????

Ik was vanmiddag in de AH om boodschappen te halen. Uiteindelijk toen ik klaar was ging ik naar de kassa en had ik alles op de band geplaatst. Vervolgens pak ik mijn portemonnee en viel een €20 eruit. De vrouw voor me die net klaar was met haar boodschappen inpakken pakt het (ik dacht dat ze het voor me wilde oprapen) en ik bedank haar zo, zegt ze "Wat je vindt, mag je houden". I was like: Bitch u betta give me my mf money before i gon put this handprint in your damn face. Gewoon loopt ze weg. De vrouw achter de kassabalie en ik keken elkaar aan van wtf just happened. Ik begin direct naar haar toe te lopen. Eenmaal op de parkeerplaats aangekomen waarschuwde ik haar nog een laatste keer en weer komt ze met die finders keepers onzin. Hoe ze haar tas naast haar auto had gezet, pakte ik haar tas en rende ik direct weg al schreeuwende (WAT JE VIND MAG JE HOUDEN MAWFUCKER). Aangekomen bij mijn auto, helemaal buiten adem en verontwaardigd door het feit dat ik zojuist iemand had beroofd. Vervolgens keek ik in haar tas en weet je wat er in zat?????????? De leugens die je zojuist hebt gelezen

???????????????????? Wat is dit nou weer voor een vreselijk verhaal? Pfffffff...Blij dat mijn vrienden deze niet delen, verschrikkelijk. Wie bedenkt het?
Alle reacties Link kopieren
De moeder van een klasgenootje van mijn dochter post dit net op haar facebook:



Mijn zoon mag dan wel volwassen zijn maar hij blijft mijn kleine jongen.



Je zou als (bijna) volwassen jongen dit maar bij je moeder op facebook lezen...
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 07 april 2017 @ 11:57:

De moeder van een klasgenootje van mijn dochter post dit net op haar facebook:



Mijn zoon mag dan wel volwassen zijn maar hij blijft mijn kleine jongen.



Je zou als (bijna) volwassen jongen dit maar bij je moeder op facebook lezen...Je zou voor minder naar een onbewoond eiland willen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ach.. mijn zoon zou dat toch niet zien, die kijkt nooit op facebook
Later is nu
quote:soetkees schreef op 04 april 2017 @ 17:24:

Dit bevuilt mijn tijdlijn de laatste dagen



MENSEN VAN TEGENWOORDIG ????????

Ik was vanmiddag in de AH om boodschappen te halen. Uiteindelijk toen ik klaar was ging ik naar de kassa en had ik alles op de band geplaatst. Vervolgens pak ik mijn portemonnee en viel een €20 eruit. De vrouw voor me die net klaar was met haar boodschappen inpakken pakt het (ik dacht dat ze het voor me wilde oprapen) en ik bedank haar zo, zegt ze "Wat je vindt, mag je houden". I was like: Bitch u betta give me my mf money before i gon put this handprint in your damn face. Gewoon loopt ze weg. De vrouw achter de kassabalie en ik keken elkaar aan van wtf just happened. Ik begin direct naar haar toe te lopen. Eenmaal op de parkeerplaats aangekomen waarschuwde ik haar nog een laatste keer en weer komt ze met die finders keepers onzin. Hoe ze haar tas naast haar auto had gezet, pakte ik haar tas en rende ik direct weg al schreeuwende (WAT JE VIND MAG JE HOUDEN MAWFUCKER). Aangekomen bij mijn auto, helemaal buiten adem en verontwaardigd door het feit dat ik zojuist iemand had beroofd. Vervolgens keek ik in haar tas en weet je wat er in zat?????????? De leugens die je zojuist hebt gelezen

????????????????????Iedereen die zulke kul deelt op mijn tijdlijn ontvriend ik acuut.
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 07 april 2017 @ 11:57:

De moeder van een klasgenootje van mijn dochter post dit net op haar facebook:



Mijn zoon mag dan wel volwassen zijn maar hij blijft mijn kleine jongen.



Je zou als (bijna) volwassen jongen dit maar bij je moeder op facebook lezen...Waarschijnlijk ook de schoonmoeder from hell.
Stressed is just desserts spelled backwards
"Er gaat iets gebeuren wat ik eng vind"



Allemaal reacties met de vraag: wat dan? Reageert ze met het antwoord dat plaats ik hier niet te privé

Waarom dan dat bericht plaatsen
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 07 april 2017 @ 18:03:

"Er gaat iets gebeuren wat ik eng vind"



Allemaal reacties met de vraag: wat dan? Reageert ze met het antwoord dat plaats ik hier niet te privé

Waarom dan dat bericht plaatsen

Antwoorden met: Och meid, er lopen hele volksstammen met een kunstgebit

of, Als die muis gevangen is wil de buurman hem vast wel uit de klem halen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 07 april 2017 @ 19:30:

[...]



Antwoorden met: Och meid, er lopen hele volksstammen met een kunstgebit

of, Als die muis gevangen is wil de buurman hem vast wel uit de klem halen







Het bericht staat openbaar en heb van de week een sollicitatie gesprek en vermoed dat werkgever wel een internet rondje maakt. Lijkt mij niet handig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven