Entertainment alle pijlers

app: smurf's village

26-01-2013 14:47 2010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb een hele leuke app gevonden.

Een smurfendorp bouwen.

Nu vraag ik mij alleen af hoe kun je smurfberries verdienen?

Of kun je die alleen kopen.

Misschien is hier iemand die het ook speelt en het mij kan vertellen.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt opdrachten van Grote smurf. Als je die goed uitvoert, krijg je berries!
Alle reacties Link kopieren
Nee, als je in een vlgd level komt, krijg je berries, van grote smurf xp. (Punten om verder te komen)

Van cadeausmurf kan je ook besjes krijgen.
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
En je kan later 'goals' voltooien en die leveren soms ook berries op! ( ik ben bijna verslaafd aan het spel! Speel t al bijna 2 jaar! Haha)
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Toen ik na een update helemaal overnieuw moest beginnen heb ik de app maar verwijderd...
ik heb het net gelijk opgezocht en mijn toestel is niet goed genoeg (Samsung Ace)
Verslavend! Is op internet te vinden onder smurfberrie cheat. Op android kan ook hoor!
quote:pierot123 schreef op 26 januari 2013 @ 15:40:Op android kan ook hoor! niet op de mijne.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een android toestel en kan het gewoon spelen.



Tipje: als het spel vast zit. Dan bij het menu scherm heel vaak op grote smurfs hoofd drukken.

Op gegeven moment verander in het menuutje rechts onder in recover village. Dan kun je m resetten.naar een eerder opgeslagen dag ( opslaan doet he rg spel.uit zichzelf 1x per dag).

Hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen.
Ik drie (gratis) smurfen apps gevonden, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik speel het spel al jaren (verslaafd)! In hoger level aangekomen kan je met luchtballon naar de berg reizen. Daar kan je scheppen om 'bronnen' te verzamelen waarmee je de windmolen in fases kunt bouwen. Eenmaal af krijg je wekelijks een gratis smurfberrie door op de molen te klikken als er een berrie bovenop staat... Veel plezier!
Ik speel het al tien jaar en had zoveel berries dat ik naar het echte smurfenland kon. Helaas werd ik na 10 minuten gegijzeld door Gargamel en nu zit ik alweer 3,5 jaar opgesloten
Alle reacties Link kopieren
Haha ik speel ook, jaartje of 3 geloof ik.

Soms doe ik er dagen niets mee en dan weer elke dag braaf oogsten.



Twijfelaar, moet je eerst een quest krijgen?

Ik heb nu een aantal van die vage kristallen maar weet niet wat ik er mee kan hahaha



Steel schaapje, het echte smurfenland?

Leg eens uit
Alle reacties Link kopieren
Volwassen vrouwen die een smurfenspel spelen?



Ergens heb ik een afslag gemist denk ik.
Waar zit de any-key?
ik heb het net op FB gevonden,ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Neuro, die questen krijg je van opa smurf die daar woont.

De molen bouw je in 5 keer, kost heel veel aan steen, hout en kleurspul maar,dan krijg je wel elke week een berrie.

Das wel fijn want ik ben toch echt niet van plan er geld in te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Haha houston, het is echt heel leuk hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ah ja ik heb al een aantal gehad maar nog geen windmolen...

Komt wel dan

Thanks!



Houston, het is gewoon grappig
Alle reacties Link kopieren
Die molen is geen quest. Dat is dat stuk bouwval ding dat er op.staat.
Alle reacties Link kopieren
Oooooooooh echt?

Alle reacties Link kopieren
daar was ik al mee begonnen aangezien ik in fase 2 zit maar was ik dus alweer vergeten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood, maar ik speel het ook al twee jaar. Soms hele weken niet en dan weer heel intensief steeds vanalles oogsten. Ik erger me alleen dood aan de weinig ruimte. Naar het eiland ga ik eigenlijk nooit want duurt me te lang en ik heb inmiddels ook de luchtballon, maar daar heb ik eigenlijk ook nog niets mee gedaan.



Smurfberries krijg je bij een nieuw level, soms van lolsmurf in het pakje en soms krijg je een aanbieding en dan kan je ze voordelig kopen. Dat heb ik een keer gedaan, maar denk niet dat ik het nog een keer doe...
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Alle reacties Link kopieren
Op de eerste kerstdag was er een bug. Ik kreeg toen elke 5 minuten wel 10 berries!! Haha....ik had er 2300 aan het eind van de dag! Mooie kerst

Nu alle 'dure' berrie spullen gekocht!

Mijn man jaloers hij heeft ook een dorpje, maar moet moeizaam de berries sparen. Ach, we geven elkaar nog steeds dagelijks een 'bolt' cadeau, dus het zit nog steeds goed.



En ja Houston, het is echt leuk!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Haha floflo ik ben ook jaloers!



Wat bedoel jij met een bolt cadeau geven?
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Alle reacties Link kopieren
Via Facebook kan je elkaar, je vrienden die ook smurfen, cadeautjes geven. Op het eiland heeft architect een uitvinding gedaan en die blueprint moet je compleet maken. Dat kan door de rafts te sturen en hopen dat zij onderdelen vinden, of door bolts te sparen ( schroeven? ). Als de blueprint compleet is, en dat duurt heeeeeeel lang, dan krijg je een robotsmurf.



Haha.....wat ziet dit verhaal er warrig uit!
verdwaald op het nieuwe forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven