Entertainment alle pijlers

app: smurf's village

26-01-2013 14:47 2010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb een hele leuke app gevonden.

Een smurfendorp bouwen.

Nu vraag ik mij alleen af hoe kun je smurfberries verdienen?

Of kun je die alleen kopen.

Misschien is hier iemand die het ook speelt en het mij kan vertellen.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Die bakkerij is volgens mij net als sculptor. Voor elk taartje krijg je dagelijks 100 xp ipv 50 xp zoals bij sculptor.
Alle reacties Link kopieren
Hey olifant, de koekbrug is voor over de lavarivier.



Ik spaar nu eerst voor xp collectorbeest. Ik heb me nog niet in de andere berriespullen verdiept.

De bakker zal wel gewoon leuk zijn voor de heb?
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren




Hier 81% en dus bijna level 50

Koekjesbrug is al klaar en die taart wacht ik nog ff mee.

Wil na het kasteel (zit op 3/6 nu geloof ik) eerst het chalet maken.



Vind de XP collector op de planeet echt een verademing

Hij pakt ook eventuele zaadjes en eieren mee die "klaar" zijn voor de volgende stage



Heb het weer heel erg druk met van alles dus soms kom ik niet meer aan de smurfen toe.

Beeeeeetje jammer weer, moet toch eens beter gaan plannen

En Flo, ik ga je NU mailen
Alle reacties Link kopieren
Cookiebruggen zijn af. Ben begonnen met fase 1 van de taart!



Nog geen brug voor over de roze rivier kunnen ontdekken, helaas. Ik denk dat ik m qua vormdan toch maar wat ga aanpassen...
Alle reacties Link kopieren
Hier nog 15 hout te gaan voor het laatste level van het tweede deel van het van het kasteel (snappen jullie hem nog? ). Daarna ga ik denk ik beginnen aan de taart! Op de berg is dan alles af (weet niet of er nog een level kasteel is eigenlijk?). Ownee, ik moet dat ene ding nog, waardoor je iedere 6 dagen een sb krijgt ipv iedere 7 dagen. Misschien dat ik die nog even tussendoor doe dan!
Alle reacties Link kopieren
Domi, het kasteel is dan eindelijk af en dan krijg je 2 smurfbessen. Lekker hé Die 6 dagen dingen maak ik wel af als ik de taart af heb. Net de eerste stage klaar, maar zag dat ik voor de tweede stage 600 (!) wood nodig heb. En juist dat gaat nu zo langzaam bij mij
Alle reacties Link kopieren
Hoi Granaat, ik heb je meteen voorzien van een hout! Eigenlijk zou je elkaar meer moeten kunnen geven he? Ik barst nl van de resources terwijl ik alleen nog maar die taart hoef (nu bezig met stage 2 ervan). Alleen m'n stardust gaat langzaam! Teveel beelden gebouwd haha! Maar ja, stardust kun je elkaar dan weer net niet geven!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Rustig hier! Allemaal zeker druk aan het hout sprokkelen?

Ik heb eindelijk het xp verzamelbeest op de planeet. Super! Maar lijkt inderdaad een beetje eng



Inmiddels aanbeland in level 57. Ik lig nu nog maar 1 level achter op mijn man.



En verder....gaat alles Smurfig!

Fijn weekend
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Zo hee! Wat een rust op het forum!!!



Moet toch even mopperen hoor: wat een waardeloze update!!! Echt niks leuks bij. Verder gaat het goed hier, wel druk maar nog genoeg tijd om rustgevend te smurfen...



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Zo hee! Wat een rust op het forum!!!



Moet toch even mopperen hoor: wat een waardeloze update!!! Echt niks leuks bij. Verder gaat het goed hier, wel druk maar nog genoeg tijd om rustgevend te smurfen...



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Haha ro8ijn. Je dacht, niemand post, dus ik post dubbel?



Het piratenspel op het eiland is wel leuk, de rest viel mij ook wat tegen.



Mijn eerste level van het kasteel is eindelijk bijna klaar. Duurt erg lang!
verdwaald op het nieuwe forum
Ik heb het piratenspel gekocht. Gewoon omdat het kan. Heb af en toe wel wat leuke dingen.

En nu nog 85 berries over waarvan ik nog niet weet wat ik er mee doen zal.



Ik zaai amper nog dingen, doe alleen nog missies.



Het spel doet het weer als ik m'n werkgeheugen (of zoiets) leeg maak of opnieuw opstart.
Alle reacties Link kopieren
Forumvriendinnetjes,



Wat kan/moet ik doen met de 'flats' die je kunt kopen? Ik snap niet wat je er mee kunt doen en hoe je dat dan moet doen.



Thnx!
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt die condo's?

Daar kan je gewone smurfenhuizen/ paddestoelen in kwijt. Als je dorpje te vol wordt. Er passen een stuk of vijf in, dacht ik.

Het werkt hetzelfde als de diamanten op de berg opruimen, of als de slakken en rupsen in hun stal te stoppen.

Het verplaatsknopje indrukken in het menu (hamer). En dan op een huisje en dan op de pijl naar beneden.



Haha, duidelijk?



Chirpy, ik wil je 85 berries wel hebben!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Hello allemaal,



Ik speel Smurf's village al een paar dagen, hartstikke leuk spel.

Heb een vraag over de smurfberries - hoe kan ik die berries het beste gebruiken?



Ook als iemand nog tipjes heeft voor beginners - heel graag.
Alle reacties Link kopieren
Oh oh, gargamel die het smurfenspel speelt, kan niet goed gaan!

Welk level zit je? En hoeveel berries heb je?

Mijn tips zijn: eerst sparen voor farmersmurf, brandweersmurf, Lucky smurf, more Space.....uhm...

En als je daarna meer berrietips wil....



En speel je op een iPad of iPhone? Dan kan je ook smurfvrienden maken en elkaar cadeaus geven.
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
lol, juist kan heel goed gaan met Gargamel erbij:)) hehe



Ik ben level 11, 30 berries heb ik tot nu toe. Het spelletje draait op mijn mob.



Bedankt voor de snelle reactie floflo

ps. Ik heb vrienden nodig - iedereen mag me toevoegen via facebook:

gargamel4oto@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Dankje Floflo! Kan ik weer wat ruimte maken door huisjes daar in te stoppen. Vooral op het eiland is dat nodig!



Tracker geeft bij mij nog steeds problemen. Blijft elke keer hangen! Grrrrr.... Maar ja het is maar een spelletjes he?

Alle reacties Link kopieren
Ro8ijn, wat is jouw smurfennick? Ik weet het niet meer.



Hoe gaat het bij iedereen? Ik heb mijn aquarium af. Lekker 2 sb per week erbij. Verder merk ik dat mijn enthousiasme af neemt. Hebben jullie dat ook? Beeline moet met iets interessants komen. Geen rare piraterij
Alle reacties Link kopieren
1x posten is genoeg
Alle reacties Link kopieren
Granaatappeltje, ik ben het Engelse Veldhuis. En ja ik merk ook dat mijn interesse afneemt. Te veel hetzelfde en het duurt nu ook wel heeeeeel lang voor je een level hoger gaat.
Alle reacties Link kopieren
Haha, eigenlijk is het gewoon een saaaaaaai spel!

Maar stoppen lukt ook niet!



Mijn tracker loopt ook nog steeds vast, ik voer zijn opdrachten ook niet meer uit.
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
En gargamel, via fb speel ik niet met mensen die ik niet ken. (En zeker niet met gargamel, ik moet m'n smurfkes wel beschermen!)



Als je hier bent en ik ben er toevallig ook, zal ik mijn gamecentre nickname neerzetten, dan kan je me ook toevoegen.

Of jij zet je GC naam neer?
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Floflo, op mijn mob. start GC niet, daarom heb ik speciale spel account op Facebook gemaakt:). Jij kunt me daar vinden.
Ik ben er weer! Had problemen met mijn apple id, waardoor ik het spel niet meer kon updaten. En zonder updates vond ik het niet meer leuk, dus ben er mee gestopt



Baalde er echt als een stekker van, want ik was net lekker ver, had al heel wat dingen gebouwd.



Maar miste het spel toch, en zojuist opnieuw op mijn ipad gezet. Dan maar weer helemaal overnieuw beginnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven