Entertainment alle pijlers

Flatteuze & onflatteuze celebs & wannabe-celebs

16-05-2016 21:34 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is zowat vol, dus hier weer verder!







Met alvast veel dank voor alle plaatjes plakkers van de Queen of the funny faces!
Stressed is just desserts spelled backwards
Bij al die mislukte bo tot en borstvergrotingen vind ik het haar vaak wel mooi zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Damselindistress schreef op 28 maart 2017 @ 23:11:

Bij al die mislukte bo tot en borstvergrotingen vind ik het haar vaak wel mooi zitten.

huh?



Heb je het over maxima?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 28 maart 2017 @ 23:14:

[...]



huh?



Heb je het over maxima?Nee. ...die dochter van Olivia newton John. ...maxima vind ik prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Rachel Hazes, zou dr zonnebank kapot zijn?







(ff een foto uit haar zonnebankfase erbij gezet)
quote:Pikkie22 schreef op 31 maart 2017 @ 07:07:

Rachel Hazes, zou dr zonnebank kapot zijn?



[afbeelding]Nee joh, dat is 'r niet, líjkt er niet op!
Alle reacties Link kopieren
Telegraaf zegt het, en dan is het zo
quote:Pikkie22 schreef op 31 maart 2017 @ 07:32:

Telegraaf zegt het, en dan is het zo Ja, als de Telegraaf het zegt geloof ik het ook!
Alle reacties Link kopieren
Weer wat geleerd, Hiltje, ik wist helemaal niet dat er een soort protocol was, al kan ik mij dan wel voorstellen dat een presidentsvrouw niet een koningin overtroeft. Mooie jurk inderdaad!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 31 maart 2017 @ 09:49:

Weer wat geleerd, Hiltje, ik wist helemaal niet dat er een soort protocol was, al kan ik mij dan wel voorstellen dat een presidentsvrouw niet een koningin overtroeft. Mooie jurk inderdaad!



Nou blijkbaar niet een keihard protocol hoor, want dit droeg Letizia toen de Argentijnen dit jaar ook bij haar op bezoek waren. Da's nou niet bepaald een bescheiden tiara.



Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 31 maart 2017 @ 07:40:

[...]



Ja, als de Telegraaf het zegt geloof ik het ook!



Nou, ik vroeg het me anders ook af. Is ze het echt?



In het nietszeggende stukje tekst wat erbij stond werd ook nog eens benadrukt dat Raggel er zo beroerd aan toe was en dat ze er daarom ook zo slecht uitzag.



Mijn eerste gedachte: verkeerde foto bij dit stukje, en mocht het wel een foto van haar zijn dan vind ik haar er helemaal niet slecht uitzien. Integendeel. Deze vrouw oogt jonger en natuurlijker dan het veel te bruine afgeleefde gezicht wat we voorheen altijd in de bladen zagen.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Volgens mij is het haar wel hoor.
Het is haar wel. Kijk naar die oren, niet te missen.

Ik vind haar er beter uitzien dan ooit tevoren. Laat die zonnebank maar stuk wezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk nit dat het Rachel is.



Ze lijkt er niet eens op vind ik.
mond inclusief plooi en kin komen ook overeen op de foto's. Oren ook idd
Alle reacties Link kopieren
Rachel lijkt meteen 10 jaar jonger.
quote:Lucylucille schreef op 28 maart 2017 @ 22:43:

Prachtige vrouw, ben echt trots dat zij onze koningin is.Waarom zou je daar nu in hemelsnaam trots op zijn????
quote:chocolol schreef op 31 maart 2017 @ 14:54:

Rachel lijkt meteen 10 jaar jonger.Inderdaad. Ze ziet er nu gewoon uit als 47-jarige.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 28 maart 2017 @ 22:05:

Wat is het hier stil.



En dat terwijl Max gisteren zo'n prachtige jurk aan had van Jan Tamineau. Met een knoepert van een ketting met werkelijk knoeperts van diamanten die wij als gepeupel voor het laatst in 1970 bij Juul hebben kunnen bewonderen. Meer dan 40 jaar in de kluis van de Oranjes gelegen en eindelijk krijgen we weer eens waar voor ons geld.



Bea hield niet van grote kettingen maar Max is een ekster. En verder begreep ik dat de kenners met ingehouden adem zitten te wachten tot ze ook de bij deze ketting passende knoepert van een tiara zal gaan dragen want die is ook nooit meer gespot.



Gisteren, staatsbanket met presidentspaar van Argentinie was geen goede gelegenheid want de andere dame droeg geen tiara (voorbehouden aan de royals) en dus hield Max het op haar hoofd bescheiden.



[img]http://www.modekoninginmaxima.nl/sites/ ... s/mp11.png[/img]



[img]http://www.modekoninginmaxima.nl/sites/ ... lier_0.png[/img]Heerlijk dit, gala en glimmer-gewijs en is dit smullen, prachtig die Maxima!
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 31 maart 2017 @ 07:28:

[...]



Nee joh, dat is 'r niet, líjkt er niet op!

Jawel hoor.

Ze stond ook in een roddelblad; was met haar hond aan het wandelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:karin12345 schreef op 31 maart 2017 @ 15:06:

[...]



Waarom zou je daar nu in hemelsnaam trots op zijn????Waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 31 maart 2017 @ 14:54:

Rachel lijkt meteen 10 jaar jonger.Misschien aan zich laten sleutelen?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:karin12345 schreef op 31 maart 2017 @ 15:06:

[...]



Waarom zou je daar nu in hemelsnaam trots op zijn????



Omdat ik haar een fantastische vrouw vind, en een geweldig visitekaartje voor ons land.

Je moet er maar aan gaan staan, van Argentijns feestbeest naar koningin van Nederland.

Ik heb ontzettend veel respect voor haar.

Jij blijkbaar niet. Dat mag.
Alle reacties Link kopieren
Maxima geeft Nederland stijlvolle glamour. Qua royalty heeft ze Nederland echt weer op de kaart gezet. En ze houdt Wim-Lex leuk in balans, hij is wat conservatiever, stijver, maar met haar is hij een stuk losser en vlotter geworden. Zij is oa. zijn hip en trendyfactor, niet alleen een mooi asseccoire aan zijn arm.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Maxima is een mooie koningin. Ik ben ook best trots dat we zo'n mooie meid als koningin in Nederland hebben.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op beide trots . We hebben een leuk koningspaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven