Entertainment alle pijlers

Het Blok 2024

21-04-2024 19:48 177 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf morgen (maandag 22 april) begint er een Nederlands seizoen van het Blok.

De afleveringen zijn elke werkdag om 20:30 te zien bij Net 5.

Ik ga kijken, wie ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk :) is dat net zoals het oude concept als toen?
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
21-04-2024 19:57
Leuk :) is dat net zoals het oude concept als toen?
Ik heb echt geen idee, ik kan mij niet herinneren of ik destijds die seizoenen wel heb gezien.

Maar op basis van de promo filmpjes lijkt het er op dat de kandidaten veel zelf moeten klussen in tegenstelling tot de Australische versie van het Blok, waar er vaklui worden ingehuurd
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
21-04-2024 19:57
Leuk :) is dat net zoals het oude concept als toen?
Volgens mij wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
girasole3 schreef:
21-04-2024 20:01
Volgens mij wel.
Leuk :) ik keek destijds ook, zo’n 20 jaar geleden :-D toen waren appartementen in Amsterdam nog redelijk betaalbaar :lol:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
De voorstukjes zijn al veelbelovend
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel leuk, zin in! Hopelijk is het vergelijkbaar met 20 jaar geleden.

Ik kijk de Australische niet, die trekt me op de een of andere manier niet zo aan, maar ik hoop niet dat er veel vaklui ingehuurd gaan worden, anders wordt het meer een huizenflippers programma dan een klus/verbouw programma.
Alle reacties Link kopieren Quote
Veel zin in! Wij hebben de vorige seizoenen ook gekeken en vonden het al zo jammer dat het niet meer kwam. Nu dus weer lekker kijken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga ook kijken! Ik hoop wel dat de regie niet teveel drama gaan creëren/overdrijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
River schreef:
21-04-2024 20:25
Heel leuk, zin in! Hopelijk is het vergelijkbaar met 20 jaar geleden.

Ik kijk de Australische niet, die trekt me op de een of andere manier niet zo aan, maar ik hoop niet dat er veel vaklui ingehuurd gaan worden, anders wordt het meer een huizenflippers programma dan een klus/verbouw programma.
Ik ook hoor, dat Australië ligt mij te ver van mijn bed show..
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
River schreef:
21-04-2024 20:25
Heel leuk, zin in! Hopelijk is het vergelijkbaar met 20 jaar geleden.

Ik kijk de Australische niet, die trekt me op de een of andere manier niet zo aan, maar ik hoop niet dat er veel vaklui ingehuurd gaan worden, anders wordt het meer een huizenflippers programma dan een klus/verbouw programma.
Ik vond het laatste seizoen van de Australische versie wel leuk. Ik vond het heel fijn om te zien, hoe de kandidaten met behulp van de vaklui echt prachtige huizen hebben gebouwd.

Ook het budgetteren vond ik interessant. Die vaklui werken niet gratis, maar hebben gewoon een uurloon. Dat moet je dus mee nemen in je budget.

Ik ben er een beetje bang voor dat deze versie echt typisch Nederlands word. Het verschil met Australische programma's (zoals bijvoorbeeld MasterChef) is dat deelname aan zo'n programma en de kans op een hoog geldbedrag echt levensveranderd kan zijn. De kandidaten zijn daardoor extra gemotiveerd en gedreven en dat vind ik mooi om te zien
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een enorme puinzooi in die appartementen @(

Op het eerste oog wel leuke koppels
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk altijd terug maar klets graag mee
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw 49 en 52 die twee exen ik dacht achter in de vijftig , vorige relatie stukgelopen op de verbouwing dat klinkt veelbelovend .
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij keken 20 jaar geleden ook toen het gepresenteerd werd door Erik van 't hof.

Die vrouw met 2 exen komt me bekend voor. Is zij niet vaker op tv geweest?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook! Vroeger ook alle seizoenen gezien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat erg dat ze de ensuite eruit gooien inclusief glas-in-lood deuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
22-04-2024 21:14
Oh wat erg dat ze de ensuite eruit gooien inclusief glas-in-lood deuren
Zo zonde! Zou echt verboden moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Sanne nu al enorm irritant door de manier waarop ze praat.
Alle reacties Link kopieren Quote
louise1 schreef:
22-04-2024 21:02
Wij keken 20 jaar geleden ook toen het gepresenteerd werd door Erik van 't hof.

Die vrouw met 2 exen komt me bekend voor. Is zij niet vaker op tv geweest?
Ja Erik was leuk :) keken jullie ook altijd dat andere programma van hem “samenwonen”?
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
22-04-2024 21:52
Ja Erik was leuk :) keken jullie ook altijd dat andere programma van hem “samenwonen”?
Ja, met de rode sticker :bye:
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Anouk maakte een opmerking in de trant van dat ze niet goed wist of het een voordeel was dat die ene man veel ervaring had in het klussen.

Ben benieuwd hoe ze daar over een paar dagen over denkt, :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu terug. Vind de presentator jammer en de voice over nog jammerder. Dus weet niet of ik blijf kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
xiongmao schreef:
22-04-2024 21:42
Ik vind Sanne nu al enorm irritant door de manier waarop ze praat.
Ik ook. En ik schrok van haar leeftijd. Als je zou zeggen dat ze richting de 40 loopt, had het me ook niet verbaasd :cencored: Ik ben heel benieuwd naar Anouk en Jaïr qua klussen. Denk dat die zich echt heel erg hebben verkeken op wat ze allemaal moeten doen. Zo weinig ervaring en dan nu zo’n project…
En die deuren en inbouwkasten er zo uit slopen :cry: zo zonde! Hoop dat er nog wel een stel is die ze gaat behouden. Beide jonge koppels slopen het er meteen uit, want niet mooi. Ik denk dat er juist veel vraag is naar dat soort details. Verwacht bij hen 2 vt-wonen appartementen zonder karakter.
Ik had trouwens als eerste een goedkope slaapbank bij Ikea gekocht en was in het eigen appartement gaan slapen. Wat een armoe, op je 50e in zo’n gammel stapelbed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet of ik over die zolder had verteld eerlijk gezegd ( jaja, de toon is gezet 😉)
Poep, wie heeft jou gescheten?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven