Entertainment alle pijlers

Outlander spoiler topic

18-05-2016 09:56 1381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie het allemaal nog wil zien, lees hier niet verder!







met een leuk plaatje van Jamie, gewoon omdat het kan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vond het een goede aflevering! Zat weer wat meer in dan in die van vorige week



Ik ben ook benieuwd naar de cliffhanger!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet wachten.
Alle reacties Link kopieren
Bloed, bloed, bloed en veel mensen dood. Toch weer geen hoogte punt. Echt een donker aflevering.



Weer wachten!
Alle reacties Link kopieren
Aangezien Culloden er aan zit te komen voorspel ik nog veel meer bloed en weinig plezier en jolijt

En afhankelijk of en hoe de scriptschrijvers de boeken volgen nog een heugelijk weerzien op het slagveld van Culloden.
zoo ben eindelijk begonnen, ben bij aflevering 3 .

vond de 1ste aflevering wel heftig, Claire die zo kill en koud overkwam en Frank express pijn deed, terwijl hij zo geduldig en lief was, tuurlijk snap ik het maar ja..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook begonnen aan de serie, seizoen 1. N.a.v. het series topic, de boeken heb ik nog nooit gelezen. Vind het een leuke/mooie serie, jammer dat er nog maar 1 seizoen op Netflix staat.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
ik had begrepen dat, als seizoen 2 klaar is dat het dan op netflix komt. ook heb ik gelezen dat er groen licht is gegeven voor seizoen 3&4
Ik ben vorig jaar met kijken ergens geëindigd op het punt dat ze op de boot naar Frankrijk gingen. Was dat het einde van seizoen 1? En betekent dat dat ik dus binnenkort seizoen 2 kan gaan kijken, omdat er HOERA nieuwe afleveringen zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:CommonSense schreef op 13 juni 2016 @ 15:58:

Ik ben vorig jaar met kijken ergens geëindigd op het punt dat ze op de boot naar Frankrijk gingen. Was dat het einde van seizoen 1? En betekent dat dat ik dus binnenkort seizoen 2 kan gaan kijken, omdat er HOERA nieuwe afleveringen zijn?Ja!!
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat was de laatste aflevering van seizoen 1. Seizoen 2 is al een aardig eind op weg.
Super, thx! Ga ik even regelen dat we seizoen 2 binnenkort hebben.
Vindt Mary Hawkins wel heel jong, dacht dat ze even oud als Claire zou zijn of iets jonger ze lijkt wel 14
Alle reacties Link kopieren
In de boeken is ze ook zo jong (en naïef) hoor. Ik vond haar goed gecast.
oh okki ja tis een tijd geleden dat ik het boek heb gelezen
Alle reacties Link kopieren
Weer een aflevering gezien. Gaat de goedje kant op!!



Duke of Sandringham zal nooit meer kunnen eten. Hehehehe
komt de conclusie nog van dat BJR niet de voorvader is van Frank?
Alle reacties Link kopieren
Ja, die is in de vorige aflevering geweest. Mary Hawkins zwanger van BJR's kleine broertje Alex en BJR trouwt met frisse tegenzin(gedwongen door Alex op zijn sterfbed) met Mary om haar toekomst en die van het kind veilig te stellen.
Alle reacties Link kopieren
Jeee ik kan niet wachten tot ik straks weer een aflevering kan lijken. Althans hoop ik.
oh dan ga ik vanavond nog even verder kijken heb gister aflevering 6 t/m 9 gezien, aflevering 7 was echt prachtig moest echt huilen aan het einde bij het graf . ohja William Grey is dat een broer van lord John Grey?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 04 juli 2016 @ 11:51:

Jeee ik kan niet wachten tot ik straks weer een aflevering kan lijken. Althans hoop ik.Laatste aflevering, seizoensfinale! Maar wel lekker 90 minuten....
Alle reacties Link kopieren
quote:LaFleurNoire schreef op 04 juli 2016 @ 11:54:

[...]





Laatste aflevering, seizoensfinale! Maar wel lekker 90 minuten....13 is nog niet te zien, zag ik net.
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 04 juli 2016 @ 11:51:

oh dan ga ik vanavond nog even verder kijken heb gister aflevering 6 t/m 9 gezien, aflevering 7 was echt prachtig moest echt huilen aan het einde bij het graf . ohja William Grey is dat een broer van lord John Grey?Nee, lord Johns broer heet Hal. William is officieel lord Ellesmere, maar eigenlijk de zoon van Jamie. Heel verhaal om uit te leggen, komt in boek 3 aan bod
komend weekend wordt de laatste uitgezonden lees ik net
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 04 juli 2016 @ 11:57:

[...]



13 is nog niet te zien, zag ik net. Nog even geduld. Meestal staat ie er op tussen 12 en 1
quote:LaFleurNoire schreef op 04 juli 2016 @ 11:58:

[...]





Nee, lord Johns broer heet Hal. William is officieel lord Ellesmere, maar eigenlijk de zoon van Jamie. Heel verhaal om uit te leggen, komt in boek 3 aan bod nee dat klopt want die moet nog verwerkt worden dat gebeurt in boek 3, en hadden Jenny en Ian niet meer kinderen want Jamie liet Lallybroch toch na aan kleine Jamie. want als Claire weer terug keert zijn al die kinderen volwassen op young Ian na ben heel benieuwd naar hem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven