Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Debra haar stem klinkt ook alsof ze aan de pammetjes zit. Net genoeg om rustig te blijven en te functioneren maar dat je het net aan haar stem hoort.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ben ik het mee eens.

Wat een engerd. Hele aflevering puur om zijn imago op te poetsen. Heel fake. Ik vertrouw hem alleen maar nog minder hierdoor

Wat een leuke kids heefr hij trouwens.



En debra, omg, geen woorden voor. Als zij een eigen real life soap gaat beginnen ga ik kijken haha. Zij moet idd echt tegen zichzelf in bescherming worden genomen.

En de band met farah, zo ongezond. Wasrom gaan hun nog zoveel met ellaar om? Ze hebben het alleen maar over therapie. Farah is ook compleet doorgeslagen idd. Qua uiterlijk en innerlijk. Wat ziet zij er toch ongelukkig uit.

Heel triest die 2.



quote:Troeteltje schreef op 05 mei 2017 @ 17:45:

Heb net de aflevering Special van Matt gezien. Sorry, maar wat een gefake!

Hele uitzending gemiep en gepiep over zijn slechte vaderschap echter daadwerkelijk zijn aandeel inzien, ho maar. Een auto kopen voor dochter en zoon zit erbij en kijkt er naar. Beteuterd kijkt ie ook overigens.

Op TV zeggen dat Matt hoe dan ook vader is voor hem. Ja koekoek....kinderen ervaren loyaliteit, ongeacht hoe kut een ouder zich gedraagt en al helemaal wanneer ze als dressuurpaarden voor de camera moeten verschijnen met een geprept verhaal.



Ik heb er weinig compassie mee en ik heb er weinig positief gevoel bij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap sowieso niet waarom Deb, Matt en de vader en moeder van dinges een eigen aflevering moeten krijgen. Het draait niet om hun, het draait om die meiden.
quote:isa__88 schreef op 05 mei 2017 @ 20:30:

[...]



Ik vraag me soms oprecht af of zij ze wel allemaal op een rijtje heeft.

Zou zomaar kunnen. Hahaha.



Hoewel ik wel echt medelijden heb met haar om hoe Garrah met haar omgaat. Echter ze blijft het pikken. Ze blijft er kalm onder, en verdrietig weliswaar.
quote:Pieps2016 schreef op 05 mei 2017 @ 21:23:

Debra is meer iemand die je tegen zichzelf in bescherming moet nemen, zou me doodschamen als dat mijn moeder zou zijn.



En goed nieuws, eindelijk staan de 3 afleveringen bij mtv on demand bij kpn ( gratis).Oh echt? Dat zijn die met dat paard dat door huis loopt?
Ach, dat die specials er zijn vind ik no problem. Geeft ons weer eens een andere kijk, zo voor ons vertier...we zijn immers trash-lovers.



Ik vraag overigens of dat van KPN demand de afleveringen met het paard zijn om te voorkomen dat ik nóg meer door elkaar kijk. Ik kom er nu al soms geen wijs uit zoals inmiddels bekend.



Tot wanneer staan de afleveringen op KPN demand er op? Altijd een einddatum per serie en film, toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag gister een stukje van Being the Edwards, en vond het wel heel leuk eigenlijk. Heb hem opgenomen om later te bekijken. Vind het wel leuk om te zien hoe de kinderen het doen in het andere gezin zeg maar. De ouders van Ryan vind ik echt heel leuk maar krijg een beetje het gevoel dat Larry (Ryans vader) meer een vader figuur rol is voor Bentley dan Ryan zelf. Maar ik heb nog maar een klein stukje gezien, dus ben benieuwd.
Life is always rocky when you're a gem.
Ryan heeft vaak van die grote glazige ogen en lijkt afwezig. Kan karaktertrek zijn.
Loont het om die Teen Mom OG terugblikken te kijken van 6 jaar? Geen zin om weer alles in vertraagde herhaling te zien namelijk.
Wat zien Debra en Farrah eruit zeg afschuwelijk.

Debra is gekwetst omdat haar dochter geen mom meer zegt , maar dat Michael nooit dad genoemd wordt is niet kwetsend zeker.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 06 mei 2017 @ 14:20:

Ryan heeft vaak van die grote glazige ogen en lijkt afwezig. Kan karaktertrek zijn.Volgens mij is dat omdat hij zo stoned is als een garnaal.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ja, denk het zelf stiekem ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:LunchLover schreef op 07 mei 2017 @ 14:06:

[...]



Volgens mij is dat omdat hij zo stoned is als een garnaal.Nou als je blowt gaan je ogen juist hangen toch? Ik heb nog nooit een stoned persoon gezien die zijn ogen wijd open heeft
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Grote pupillen.....dat hoort bij blowen.



Misschien gebruikt hij iets anders. Echter er stinkt iets behoorlijk volgens mij, als je begrijpt wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij ook. Wie gaat er nou dagelijks naar de bank geld halen en blijft 3 uur (!!!) weg om vervolgens als je thuis komt een paar uur te gaan slapen. Wat doe je met je leven?! En wie sponsort hem of werkt hij? Hoop niet dat hij drugs gebruikt, maar verdacht is het wel.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Muurhanger schreef op 07 mei 2017 @ 16:07:

[...]





Nou als je blowt gaan je ogen juist hangen toch? Ik heb nog nooit een stoned persoon gezien die zijn ogen wijd open heeft Oh nou ja geen idee. Heb er geen ervaring mee. Doelde ook niet specifiek op blowen maar dacht dat hij iets van drugs gebruikt(e). Wat zou het verder kunnen zijn? Waar doe je 3 uur over?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Opaque schreef op 07 mei 2017 @ 19:14:

Volgens mij ook. Wie gaat er nou dagelijks naar de bank geld halen en blijft 3 uur (!!!) weg om vervolgens als je thuis komt een paar uur te gaan slapen. Wat doe je met je leven?! En wie sponsort hem of werkt hij? Hoop niet dat hij drugs gebruikt, maar verdacht is het wel.MTV sponseren deze gewoonte. Hij verdient een aardig centje met het filmen.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Even een beetje off topic!



Kijk net aflevering waarin Chelsea en Cole naar Puerto Rica reizen, ben pas bij eerste minuten hoor.



De wenkbrauwen van Chelsea.....met een heel gek boogje of knikje of uitstulpingkje (hoe je het ook wil noemen) vallen mij enorm op.

Vind het een hele mooie meid. Verzorging is bij haar echt een ding, vind ze belangrijk. Heeft ze ook voor geleerd/ haar opleiding specifiek in die richting uitgekozen. Weet overigens helemaal niet of ze ook werkt.



Maar die wenkbrauwen zijn een beetje gek getekend vind ik. Nieuwe mode? Vast wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:LunchLover schreef op 07 mei 2017 @ 19:39:

[...]



Oh nou ja geen idee. Heb er geen ervaring mee. Doelde ook niet specifiek op blowen maar dacht dat hij iets van drugs gebruikt(e). Wat zou het verder kunnen zijn? Waar doe je 3 uur over? Goeie vraag van cocaïne wordt je doorgaans niet zo lui, dus dat zal het ook wel niet zijn.. geen idee eigenlijk haha.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
quote:LunchLover schreef op 07 mei 2017 @ 19:39:

[...]



Oh nou ja geen idee. Heb er geen ervaring mee. Doelde ook niet specifiek op blowen maar dacht dat hij iets van drugs gebruikt(e). Wat zou het verder kunnen zijn? Waar doe je 3 uur over?





Stoned is hij in ieder geval niet. Daar gaan je doppen alleen maar van dicht zitten.



Ik gok dat hij tript op speed. Goedkoop, effectief en daar ga je opzeker zo gek van uit je ogen kijken.



Een karaktertrekje is het in ieder geval niet, het is echt iets van de laatste 2 seizoenen.

Ik snap die ouders ook niet hoor, je bent toch niet blind?
In het nieuwe seizoen ziet Ryan er wel normaal uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Leafs schreef op 08 mei 2017 @ 17:09:

In het nieuwe seizoen ziet Ryan er wel normaal uit.Ja en een leuke normale vriendin
quote:Lucylucille schreef op 08 mei 2017 @ 16:01:

[...]





Stoned is hij in ieder geval niet. Daar gaan je doppen alleen maar van dicht zitten.



Ik gok dat hij tript op speed. Goedkoop, effectief en daar ga je opzeker zo gek van uit je ogen kijken.



Een karaktertrekje is het in ieder geval niet, het is echt iets van de laatste 2 seizoenen.

Ik snap die ouders ook niet hoor, je bent toch niet blind?Van speed slaap je niet, ik gok op Oxycodon of iets dergelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees op de instagram (verhaal) van jenelle dat amber en Matt uit elkaar zijn! O_O :bye:
Ja, las het ook, Poepieknorr! Ik hoop het maar, gekke enge kwibus, die Matt... :o

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven