Entertainment alle pijlers

Temptation Island

30-01-2016 16:06 3083 berichten
Vanaf donderdag 4 februari komt temptation island eindelijk weer op tv.



Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Keuken1987 schreef op 31 maart 2017 @ 22:03:

Ik snap niet dat je zo op tv wil. Dat iedereen ziet hoe je zoent en seks hebtik ook niet maar ja je hebt het zelf in de hand. En vooral je weetwaar je aan begint
Relax we're all crazy, it's not a competition
Fuckit! Heeft de aflevering niet opgenomen! Waar kan ik terugkijken?????
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 01 april 2017 @ 10:11:

Fuckit! Heeft de aflevering niet opgenomen! Waar kan ik terugkijken?????Op Rtlxl toch gewoon?
Ik snap het ook niet je weet dat er camera's hangen ik weet het niet maar ik zou daar echt geen zin in krijgen om dan te sexen. Ik ga er van uit dat Ken meer in huis heeft want onder zn dekbed lijkt mij warm en lastig.
Positie is niks mis mee. Ken wil in de mooie ogen van Lize kijken tijdens het "pompen".
quote:LieveMona schreef op 01 april 2017 @ 12:46:

[...]





Op Rtlxl toch gewoon?Dank je, wist ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Als ik weet dat mijn ouders kunnen zien hoe ik seks heb (wel onder een deken maar toch) zou ik er al geen eens meer zin in hebben
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Keuken1987 schreef op 02 april 2017 @ 12:11:

Als ik weet dat mijn ouders kunnen zien hoe ik seks heb (wel onder een deken maar toch) zou ik er al geen eens meer zin in hebbenDus dat me moeder zou me vermoorden en zich doodschamen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Nou wat zal Alex zich 'het mannetje' voelen...

Dit staat er vandaag in de Telegraaf:



Temptation Island-deelneemster Rosanna heeft naar verluidt zó'n ruige seksnacht gehad met verleider Alex, dat het productieteam van het programma haar na afloop naar het ziekenhuis moest brengen.



Het Laatste Nieuws schrijft hierover, na een stuk in het Belgische tijdschrift TV Familie. Hierin staat dat Rosanna zóveel pijn zou hebben gehad, dat ze naar de spoedeisende hulp moest worden gebracht.



Alex, een van de verleiders in Temptation Island, kreeg van haar al eerder de bijnaam King Kong. Hij liet al een paar keer blijken dat hij 'goed bedeeld' zou zijn en dat heeft Rosanna nu aan den lijve ondervonden. "Ze bloedde na haar avontuurtje met Alex, de dag erna kon ze zelfs amper stappen. Zelf heeft Rosanna me verteld dat het er nogal ruig aan toe ging", aldus verleidster Saartje.



Hartstocht

Een insider vertelt het tijdschrift dat ze 'heeft afgezien'. "Enorm gênant. Alex is groot geschapen en door de alcohol had de hartstocht te overhand genomen, waardoor Rosanna na afloop dringend verzorging nodig had."



TV Familie heeft de productieploeg gecontacteerd voor een reactie, maar niemand wilde commentaar geven.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij er maar blij over mag zijn. Het lijkt mij niets om na een heerlijke vrijpartij naar de EHBO te moeten....
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Als je om die reden nar de ehbo moet was het zeker geen heerlijke vrijpartij.
Alle reacties Link kopieren
Als je dronken bent beleef je alles anders.
Dit is mijn motto
Of hij heeft hem met zijn dronken kop in het verkeerde gaatje gestopt.
Alle reacties Link kopieren
Relax we're all crazy, it's not a competition
Zij heeft nu gereageerd op instagram met #kleinkrompikkie en nog meer steken onder water

Wat een heerlijk programma is het toch
Ik kan niet wachten tot donderdag
Alle reacties Link kopieren
tis donderdag
Relax we're all crazy, it's not a competition
Jaaaaaa vanavond
Leuk leuk!
Alle reacties Link kopieren
Instagram en FB zijn mooie 'popcorn' momenten. Is echt hele scheldpartij over en weer hahaha.
quote:Potjepindakaasmetnootjes schreef op 06 april 2017 @ 09:50:

Instagram en FB zijn mooie 'popcorn' momenten. Is echt hele scheldpartij over en weer hahaha.Moet je die scheldpartijen wel even plakken hier, kunnen wij ook meegenieten!
Alle reacties Link kopieren
Rosanna reageert op geruchten heftige Temptation-nacht

http://www.grazia.nl/show ... -heftige-temptation-nacht



Ruige nacht

Verleidster Saartje weet het zeker en is degene die een flinke draai aan het rad van Temptation-verhalen heeft gegeven. Zij verklapte gister dat Roos en Alex een heftige avond hebben gehad, waarna Rosanna naar het ziekenhuis moest. “Ze bloedde na haar avontuurtje met Alex, de dag erna kon ze zelfs amper stappen. Zelf heeft Rosanna mij verteld dat het er nogal ruig aan toe ging.” Ook een anonieme bron bevestigt het verhaal van Saartje. “Alex is groot geschapen en door de alcohol had de hartstocht de overhand genomen, waardoor Rosanna na afloop dringend verzorging nodig had. Ze heeft afgezien.”



"Er staan overal leugens over mij"

Nu reageert Rosanna zelf op de leugens. Ze doet alle verhalen af als onzin en wil zich niet verlagen tot dit lage niveau. In RTL Boulevard zegt ze: "Ik werd vanochtend wakker en ik dacht 'oh nee, wat is dit nou weer' ik weet niet wíe hier achter zit, welk triest persoon, ik weet niet zo goed wat ik er over moet zeggen, ik vind het gewoon heel jammer hoe mensen zijn en ja, ik ben benieuwd naar de volgende roddel. Misschien dat ik zwanger ben?" Ook op Facebook deelt de wel/niet vriendin van Niels een flinke sneer uit.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Hoe diep kan je zinken door hier aan mee te doen Dit blijft voor eeuwig terug te vinden leuk als je nieuwe werkgever je gaat googlen
Ik vind Rosanna zo'n enorme domme doos. Ze is gewoon met open ogen in de verleiding van Alex getrapt, terwijl hij geen verdere bedoelingen had. Nu baalt ze dat ze zover is gegaan en dacht dat hij serieus met haar was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven