Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 29 maart 2017 @ 07:53:

Ik heb trouwens over Negan en House gedroomd (dubbel sexy). Wait wut. Ik kan me helaas niet meer goed herinneren hoe en wat, maar ze waren er beiden. Er was wel iets met dat Negan dubbele kogels op mensen ging schieten, maar door die kogels ging je niet dood. Ze gingen 'alleen' een stuk je rug in en dan had je een hele pijnlijke wond. Daarna moesten mensen van hem een basketbal er tegenaan gooien, zodat het extra pijn deed. Ik moest dat ook bij iemand doen (wilde ik niet uiteraard), maar het lukte me steeds niet want die basketbal was vet zwaar dus ik gooide elke keer te laag. Epic fail. Gelukkig had het geen grote gevolgen voor mij.



Ergens in mijn droom heb ik ook nog onderwater kunnen ademen, maar goed. Oh heerlijk! Jij hebt ook van die belachelijke dromen!
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
quote:kruidentheetje schreef op 29 maart 2017 @ 08:44:

[...]





Nee Maar ik ben de laatste weken wat warrig, ik vermoed door stress, dus ik mis en vergeet van alles Hier ook
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 29 maart 2017 @ 08:44:

[...]





Thanks. Ik hoop dat het snel beter gaat, want ik doe af en toe zulke domme dingen Ik lijk wel dement af en toe
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 29 maart 2017 @ 08:49:

[...]



Hier ook
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
In elk droom van mij kwam er een wesp voor.. Werd ik er zwetend wakker van..



Misschien komt omdat ik gister een mug in mijn kamer had en mijn zoon steeds over bijen praatte gister..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
In de categorie 'Cast met random dingen' presenteer ik:



Norman met een speelgoedgebit







Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan mag deze niet ontbreken hè?



Norman met rubberen piemol;

Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Ik las net dat de TWD vrouwen een Backstreet Boys tribute hebben gedaan voor Steven en Michael bij hun afscheid:







Blijkbaar had Lauren die destijds op IG gezet, maar weer verwijderd vanwege de snorren en dat het nog niet bekend was dat Abraham de LV zou zijn. Nu is ie weer opgedoken.
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:kruidentheetje schreef op 29 maart 2017 @ 08:49:

[...]





Thanks. Ik hoop dat het snel beter gaat, want ik doe af en toe zulke domme dingen Ik lijk wel dement af en toe



Ik ken het hoor, ik heb ook een periode gehad dat ik zo vergeetachtig was. Ik werd helemaal gek van mezelf. Als mensen me iets vroegen had ik soms ook spontaan een black-out, wist ik niet meer wat ik moest zeggen en kon ik ook niet nadenken.

Maar het is bij mij na een tijdje overgegaan, dus het komt uiteindelijk wel goed! Zorg goed voor jezelf hé.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:kruidentheetje schreef op 29 maart 2017 @ 09:01:

Nou, dan mag deze niet ontbreken hè?



Norman met rubberen piemol;

[afbeelding]
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
TWD CAST With Random Stuff and Thangs





Andrew met een knuffel
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 29 maart 2017 @ 09:11:

[...]





Ik ken het hoor, ik heb ook een periode gehad dat ik zo vergeetachtig was. Ik werd helemaal gek van mezelf. Als mensen me iets vroegen had ik soms ook spontaan een black-out, wist ik niet meer wat ik moest zeggen en kon ik ook niet nadenken.

Maar het is bij mij na een tijdje overgegaan, dus het komt uiteindelijk wel goed! Zorg goed voor jezelf hé. Ja, dat heb ik dus ook. Echt irritant. Soms vergeet ik midden in een zin wat ik wilde zeggen en ik kan soms ook niet op bepaalde woorden komen. Vervolgens kan ik dan ook niet uitleggen wat ik bedoel, precies dat dus. Heel vermoeiend.
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Dat is herkenbaar hoor.. Ik zit soms te stotteren om een simpel woord te zeggen wat ik bijvoorbeeld een paar uur eerder gewoon kon zeggen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:-catnip schreef op 29 maart 2017 @ 07:47:

Thanks voor de OP complimenten. Hij wordt indd lang met de foto's en het woordenboek, maar achja. We zien wel wat er gebeurt wanneer er nog dingen bij komen. Zoals Starshine zegt, de woordenlijst kan eruit wanneer we nog meer foto's/handtekeningen krijgen. Als jullie het nu al te lang vinden kan ik die eventueel ook al eruit halen hoor, zeg het maar.



Ik heb de naam van Lucylucille en Meliora nog aangepast. Met dibs voor Meliora op de volgende, want ik ging haar ook een TWD-topic ontmaagding. Zoveel liefde voor jou.
Norman reedus holding random stuff and thangs



Alle reacties Link kopieren
Aahw

Maar vraag mij wel iets af..

zo jong kitten moet je echt niet zolang bij moeder weghouden
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 29 maart 2017 @ 09:56:

Aahw

Maar vraag mij wel iets af..

zo jong kitten moet je echt niet zolang bij moeder weghoudenAangezien hij groot dierenliefhebber is en tegen dierenmishandeling, gok ik dat dit beestje wel eens verstoten kon zijn. Dat hij het kleintje verzorgt
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 29 maart 2017 @ 10:08:

[...]



Aangezien hij groot dierenliefhebber is en tegen dierenmishandeling, gok ik dat dit beestje wel eens verstoten kon zijn. Dat hij het kleintje verzorgt

ik mag het idd hopen,

ik was even bang dat een of ander gestoord fan het kitten heeft meegenomen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren


"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Norman met kitten
Josh met nieuwe liefde



Chandler met pudding



Melissa met gitaar

Alle reacties Link kopieren
Sonequa met beach ball sized lady nuts

Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven