Entertainment alle pijlers

Wat is er toch van ze geworden, van die ééndagshelden?

18-05-2009 11:03 604 berichten
Soms vraag ik me ineens af, goh, hoe zou het met die en die afgelopen zijn, stergewijs?

Niet dat ik er wakker van lig of zo maar dan schiet er ineens iemand door me heen waar je een tijdje heel veel van hoorde en die dan net zo snel ook weer van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.



Vandaag dacht ik ineens aan Flash Gordon. Of aan de acteur die dat speelde dan.





Sam J. Jones werd in 1980 toch algemeen beschouwd als een 'lekker stuk gescheurd goed', je had er agenda's, schriften, etuis, pennen, potloden en lolly's van en daarna is de goede man me nooit meer ergens in opgevallen. Maar hij werkt nog steeds, zag ik op de IMDB.



Hebben jullie het ook weleens? Dat je je ineens afvraagt wat er van zo'n oude ster uit je jeugd geworden is?

Wie?

En doe er eens een plaatje bij, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Salvatore Coco (Con in Heartbreak High)





vroeger:

Alle reacties Link kopieren
Feessie: Hans van Vondelen (de zanger van de Shorts) werkt tegenwoordig als muziektechnicus (en niet als vrachtwagenchauffeur ).
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor Feesie, citaat van Popinstituut.nl:



1986

Door de bezettingswisselingen en andere interne problemen is de rek eruit en The Shorts besluiten zichzelf op te heffen. Jets, Jansen en De Wildt pakken hun gewone maatschappelijke leven op (timmerman, platenverkoper, autohandelaar). Hans van Vondelen wordt mede-eigenaar van de geluidsstudio Short Music in Leiden, samen met Eddy en Danny de Heer.



1997

De Leidse studio is inmiddels verkocht en ingeruild voor het grotere Fendal Sound Studios in Loenen a/d Vecht waar bekende Nederlandse artiesten hun materiaal komen opnemen, waaronder Grant & Forsyth, Ruth Jacott, Willeke Alberti en Humphrey Campbell. Eddy de Heer componeert incidenteel voor artiesten als Ria Valk, Danny de Heer beheert de zakelijke kant en Hans van Vondelen bemoeit zich met de techniek.



2003

Bassist Hans Stokkermans heeft Leiden verruild voor Nijmegen en pakt na 16 jaar zijn instrument weer op om in bandjes te spelen. Naast een locale coverband maakt hij ook deel uit van de Nederlandstalige rockgroep Meneer Van Zanten.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
Alle reacties Link kopieren
Elynn, wist je dat als hardcore Shorts fan of heb je beter gegoogled dan ik (even hartelijk geschaterd om het filmpje maar geen 'hoe gaat het nu met ze' gevonden)?



Nog even een puberhorror ophalen, hoe is het met Modern Talking? Als ik ergens uitslaande jeuk van krijg is het dat tweetal, ik hoop niet dat die nog ergens Boney M-gewijs lopen rond te beunen.
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
Dejavu, wauw! Nou, ik zat toch nog een beetje in de buurt met mijn truckersdromen, er zit er eentje in het autogebeuren.
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
Alex Dimitriades als Nick Poulos in HH vond ik ook wel een lekker hapje btw
Alle reacties Link kopieren
Feessie: gegoogled. Vond Comment Ca Va destijds prachtig maar heb ze nadien niet gevolgd.



En ja, ook geweldig: You're My Heart, You're My Soul van Modern Talking. In de jaren 90 hebben ze nog een come-back geprobeerd en in 2003 zijn ze met ruzie definitief uit elkaar gegaan (ook gegoogled; Modern Talking-kennis heb ik ook niet paraat).
Alle reacties Link kopieren
Ow en wat dachten jullie van Chesney Hawkes? Dat liedje "I am the one and only" vond ik toen wel leuk, maar dat kapsel en babyface van hem en die vreselijke moedervlek









Alle reacties Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 18 mei 2009 @ 13:07:

Ow en wat dachten jullie van Chesney Hawkes? Dat liedje "I am the one and only" vond ik toen wel leuk, maar dat kapsel en babyface van hem en die vreselijke moedervlek



[afbeelding]





[afbeelding]Was 'm al helemaal vergeten. Chesney Hawkes is inderdaad wel een übereendagsvlieg.
Alle reacties Link kopieren
*Pets* dat was de vlieg....
Alle reacties Link kopieren
Oei, die Chesney Hawkes is ook wel een gevalletje jammer. Ik herinner me het liedje nog wel. En die jongen die langs het strand liep en You're myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, you're my favourite waste of time zong? Was in de eerste dagen van MTV zo'n beetje non-stop te zien. Paul Nogwatdinges volgens mij.



Wat is er toch geworden van die lekker knul uit 21 Jump Street met die smeulende donkere ogen en die hoge jukbeenderen? (Grapje!)
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
Toen:





Nu:

Alle reacties Link kopieren
Was dat niet Owen Paul, van You're My Favourite Waste of Time?
Alle reacties Link kopieren
Verdammt ich lieb dich, ich lieb dich nicht! Mattias Reim....



vent brrrrrrrrr







Alle reacties Link kopieren
Elynn, ja die!



Goldilocks, die van Modern Talking zijn er nu eens op vooruit gegaan sinds hun vroege dagen. In ieder geval de coiffures dan. Die lokken! *rolt met ogen*
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
Mooncatcher, dat was toen ook al een engerd.



Die geweldige voorkant van de Bravo roept meteen weer de vraag op: wat is er geworden van Sandra (Maria Magdalena en later Sade, dis-moi) en van Adamski (Killer, denk ik dat het heette)?
mahna mahna tuduuuudududu
Ooooow wat hebben jullie allemaal leuke!

Ik schrik me steeds kapot als je van die sterren van toen nu ziet en niet omdat ze per se zelf zo eng zijn maar omdat ik zelf zo oud ben geworden inmiddels!

Het zijn allemaal ouwe taaien van mijn eigen leeftijd whoehahahahaaha!
Sandra "Maria magdalena" Cretu:



Alle reacties Link kopieren
geweldig topic!



Erasure (http://www.erasureinfo.com/gallery/) bestaan dus nog gewoon?!



Alphaville, vond ik vroeger helemaal geweldig, die bestaan dus ook nog www.alphaville.de



En the Sweet, die doen op hun ouwe dag ook nog steeds mee!
still crazy after all these years
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie deze nog? Musical Youth met Pass the Dutchie, échte eendagsvliegen: http://www.youtube.com/watch?v=dFtLONl4cNc.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Adam Ant



Alle reacties Link kopieren
Adam Ant.

Toen:





Nu:

Alle reacties Link kopieren
Falco, inmiddels al overleden.
still crazy after all these years
Alle reacties Link kopieren
Juist Kip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven