Klaagtopic gevulde paaseitjes

28-03-2017 22:48 536 berichten
In dit topic graag klagen over gevulde paaseitjes en hun inferieure kwaliteit. Was de vulling te nat, te korrelig, was er een vervelend zuurtje of snapte je niet waarom er in paashaasnaam "creme brulée" op de verpakking geprint was? Dan is dit jouw topic!

Ook voor klachten over de slechte verkrijgbaarheid van paaseitjes in het algemeen en de kilozakken assorti gevuld van Kruidvat in het bijzonder is dit het passende topic.



Ik wens ons allen een fijn topic toe.
Waar ik me zo aan erger is dat die dingen überhaubt bestaan! Ik hou er helemaal niet van en vind het ook nog eens superzonde van al die papiertjes.



Thanks vrouwjagersma, eindelijk eens mijn jarenlange frustratie kwijt!
quote:thee schreef op 01 april 2017 @ 16:28:

Lotte, die eitjes zijn puur en een stuk groter dan een 'gewoon' eitje.



Emma95, ik heb al geklaagd hier dat die likeureitjes echt te lekker zijn. Ik heb amaretto en creme de cassis en die laatste vind ik denk ik nog lekkerder dan amaretto. Whisky en advocaat lust ik niet.



Welke zocht jij ook alweer sam1968?De paas beans, de gewone ouderwetse suikereitjes.
quote:Tr0tter schreef op 01 april 2017 @ 16:33:

[...]



Nee, echt waar. Ik haal ze uit zelfbescherming bewust niet in huis, en ook de eitjes op mijn werk heb ik tot nu toe kunnen weerstaan, maar als ik al die verschillende smaken lees wil ik ze ook proeven. Maar.. hoe weet je dan welke je met Pasen wilt eten?
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 april 2017 @ 16:50:

Ik was als puber verslaafd aan Mon Cherie, van die bonsbons met kersenlikeur erin (en een in likeur gemarineerde kers). Bestaan die eigenlijk nog?Ja zeker, voor de verborgen alcoholist
quote:sam1968 schreef op 01 april 2017 @ 20:08:

Maar.. hoe weet je dan welke je met Pasen wilt eten?Ik probeer er dus met Pasen ook geen te eten (en gelukkig zijn we dan net een weekje op vakantie, dus het lijkt nog te gaan lukken ook ).
quote:thee schreef op 01 april 2017 @ 17:06:

[...]



Hier bij Lidl staat er veel paasspul in 2 gangpaden maar deze eitjes liggen alleen bij de kassa maar weet natuurlijk niet of dat overal zo is. Al is de schoonmaak bijna af, ik vind wel dat je de eitjes verdiend hebt hoor



Ahw dat is lief.

Bij de eerste Lidl kon ik ze niet vinden dus snel nog even naar een andere. Daar hadden ze wel, heb cassis en amaretto. Lekker!

Één amaretto blijkt kapot dus het hele zakje en alle andere eitjes plakken, beetje jammer.
Ik heb pure chocolade-eitjes gevuld met... zachte pure chocola. Lekker! En als klap op de vuurpijl, zonder verpakking en met Fairtrade keurmerk.





Ho dit is offtopic, want geen klagen...
Alle reacties Link kopieren
Ik had zo'n zin in paaseitjes door dit topic!





Dus ik naar de super gewandeld....alle pure paaseitjes op!
Alle reacties Link kopieren
quote:aviv_13 schreef op 01 april 2017 @ 20:51:

Ik heb pure chocolade-eitjes gevuld met... zachte pure chocola. Lekker! En als klap op de vuurpijl, zonder verpakking en met Fairtrade keurmerk.





Ho dit is offtopic, want geen klagen...Dan klaag ik even voor je: merknamen willen we, en rugnummers!
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:may_ka schreef op 01 april 2017 @ 21:05:

Dan klaag ik even voor je: merknamen willen we, en rugnummers!En ik doe ook nog een duit in het zakje: puur met zachte pure vulling is mijn grootste nachtmerrie.
You don't have to fit into the format
Eitjes van de Jamin geprobeerd;

- die met kokos: een vulling van crème met een paar stukje kokos erin; bah, doe dan of een crème, of kokos zoals in de bounty

- die met tiramisu; vooral zoet kon er geen tiramisu van maken

en de buitenlaag van het eitje is mooi dun, maar de tussenlaag (tussen de twee helften van de eitjes van het gieten) is heel erg dik, dat geeft een vreemd gevoel bij het eten.

Vond het niet zo'n succes.



Morgen die met knettersuiker en iets met kaneel nog om te proberen.
Het enige waarover ik kan klagen is dat ik nog geen paaseitjes op heb

Maandag snel een voorraad halen.
quote:may_ka schreef op 01 april 2017 @ 21:05:

[...]



Dan klaag ik even voor je: merknamen willen we, en rugnummers!Ik lag al op bed, maar ik ben opgestaan, heb de cavia's weer wakker gemaakt met het gestommel in de keuken, maar het merk is Happy Chocolate van de Ekoplaza! Voor alle wel pure-puur liefhebbers.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen de caramel zeezout van plus geprobeerd: teleurstellend. Teveel caramel, te vloeibaar. De idee was nochtans aardig.
Ik kan niet tegen soja en dat zit natuurlijk in alle paaseitjes. Behalve in 1 merk voor zover ik weet, maar daarvoor moet ik naar de andere kant van de stad.
Alle reacties Link kopieren
He leuk SpringDing dat jij ze ook lekker vindt, wel jammer van een plakbende. Van mijn voornemen gisteren om de eitjes beneden in de berging te leggen is niks terechtgekomen.

En van andere ei-orde: ik eet nu roggecrackers met plakjes gekookt ei: vies!
Alle reacties Link kopieren
Nou, lekker dan. Loop al weken langs de zelfschepbakjes van de Coop, denkend, goh die moet ik ook eens proberen. Gisteren bij de Emté hetzelfde schap gezien, en eindelijk zelf een leuk gecombineerd bakje gemaakt. Wat een tegenvaller. Alles smaakt hetzelfde, naar goedkoop zeebanket, behalve die met limoenvulling, die smaakt naar allesreiniger (denk ik). En de witte gevuld met butterscotch, die is lekker.
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Een zakje gesorteerd gekocht waar niet op staat wat er in zin. Ik gok maar wat kan geen enkele smaak thuis brengen. Lijkt allemaal op slechte praline ;-(
you go girl
Koop dan toch Cote D'Or Praline tablet met hazelnootstukjes of biscuit. Beter dan al die gevulde meuk bij elkaar.
quote:sannennas schreef op 02 april 2017 @ 14:36:

Alles smaakt hetzelfde, naar goedkoop zeebanket, behalve die met limoenvulling, die smaakt naar allesreiniger (denk ik).



Of naar zeep.

En dan denk ik: "Ik heb zeker net mijn tanden gepoetst/ sinaasappelsap gedronken/ veel gepraat, dus mijn smaakpapillen zijn niet helemaal neutraal." Vervolgens neem ik er nog eentje.



Bij de Jamin had ik van elke smaak één eitje genomen. Ik vond ze niet super.



Die van Tony's zijn trouwens wèl lekker.
Net op het toilet een Ernstig Gezondheidsprobleem vastgesteld bij mezelf. Even Googlen leert dat ik direct naar de dokter moet:



"White stool isn't normal and should be evaluated promptly by a doctor. White stool is caused by a lack of bile, which may indicate a serious underlying problem.



Bile is a digestive fluid produced by the liver and stored in the gallbladder. Stool gets its normal brownish color from bile, which is excreted into the small intestine during the digestive process. If the liver doesn't produce bile or if bile is obstructed from leaving the liver, stool will be light colored or white."



Of ik heb gewoon teveel drageeëitjes met zo'n wit laagje eromheen gegeten
Een verjaardag gehad en er waren geen eitjes
Erizon, jij spant de kroon!
Alle reacties Link kopieren
quote:Trevina schreef op 02 april 2017 @ 15:33:

[...]



En dan denk ik: "Ik heb zeker net mijn tanden gepoetst/ sinaasappelsap gedronken/ veel gepraat, dus mijn smaakpapillen zijn niet helemaal neutraal." Vervolgens neem ik er nog eentje.

Hahahaha, heel goed, eerst de schuld bij jezelf zoeken, dan pas bij de ranzige vulling
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 02 april 2017 @ 15:48:

Net op het toilet een Ernstig Gezondheidsprobleem vastgesteld bij mezelf. Even Googlen leert dat ik direct naar de dokter moet:



"White stool isn't normal and should be evaluated promptly by a doctor. White stool is caused by a lack of bile, which may indicate a serious underlying problem.



Bile is a digestive fluid produced by the liver and stored in the gallbladder. Stool gets its normal brownish color from bile, which is excreted into the small intestine during the digestive process. If the liver doesn't produce bile or if bile is obstructed from leaving the liver, stool will be light colored or white."



Of ik heb gewoon teveel drageeëitjes met zo'n wit laagje eromheen gegeten
Only dead fish go with the flow.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven