Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:13.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Actueel
  4. 102-jarige Belg mag naar kleuterschool .

Dit onderwerp heeft 12 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 07-02-2012 21:34.

[ 102-jarige Belg mag naar kleuterschool . ]

Ga naar een onderdeel

1. Onder de noemer, je bent nooit te oud om te leren ;-) Of begin de dag met een lach. :rofl:
    102-jarige Belg mag naar kleuterschool

BRUSSEL - Een 102-jarige man uit de Belgische plaats Retie heeft afgelopen week een brief van vier kleuterscholen gehad. De man kreeg een uitnodiging om binnenkort in de eerste klas aan zijn schoolloopbaan te beginnen.

Dat hebben de kranten Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg zaterdag gemeld. De uitnodiging was het gevolg van een administratieve fout.

In Retie in de Antwerpse Kempen ontvangen kinderen die in 2009 zijn geboren een brief van de kleuterscholen. Bij het zoeken naar dat jaartal zijn waarschijnlijk alleen de twee laatste cijfers van het geboortejaar, 09, bekeken. Daardoor kreeg ook de in 1909 geboren 102-jarige een brief.
    Uit de Gelderlander.

Nu de vraag, vanaf welke leeftijd is het noodzakelijk om de ouderen om te scholen? :applause:

Als je het niet simpel kunt uitleggen, snap je het niet goed genoeg.

1. Dit zijn nog eens leuke fouten :rofl:

2. De reactie van die man van 102 had het artikel wel afgemaakt . . . . Jammer dat die er niet bij gegeven wordt! ;-)

3. Whahaha, dat is nog eens grappig nieuws :)

4. 342012anoniem
    Afbeelding van 342012anoniem
    04-02-2012, 10:35

Wat grappig! Ben benieuwd of hij ook gegaan is dan!

5. X-D

Alles is mooi wanneer het echt is. (Sara Kroos)

6. Ik denk dat die man er ook wel hartelijk om heeft kunnen lachen. Is ook best wel een begrijpelijke fout toch?

7. Whoehahaha........ Thnx voor het lachen!!!!

8. Wat mij betreft genoeg reden voor een officieële waarschuwing voor de betrokken ambtenaran!

Grappige fout maar men maakt daarmee het hele team en de hele gemeente belachelijk.

emv wijzigde dit bericht op 07-02-2012 19:54 met 36%

9. Eigenlijk is dit een soort van milleniumbug..

Johnny.. la gente esta muy loca!

10. Het zal die stad echt geen kwalijke reputatie hebben bezorgd. Retie kwam op een leuke manier in het nieuws. Burgemeester blij :-)

Zo'n fouten komen nu eenmaal voor. Even lekker lachen, maar no big deal :D

11. Ah wat lief!

Oh en wat betreft fouten: ik had een keer een brief gehad over een of andere inenting omdat ik de 60 was gepasseerd, dat ik daarvoor bij de huisarts langsmoest. Moest ik ook echt wel even om lachen. ;-)

Lil90 wijzigde dit bericht op 07-02-2012 20:19 met 98%

12. Maar is die man zijn AOW nu ook vervangen door kinderbijslag ?

Le bonheur, c est le chagrin qui se repose.