Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:14.
Dit onderwerp heeft 702 reacties, en bestaat uit 29 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 29.
De laatste reactie is geplaatst op 02-05-2012 23:22.
- Het nieuwe kabinet!
Ik ben er blij mee. Laat ze NL maar hervormen, ik ben er helemaal klaar voor. Meer blauw op straat, prestatieloon voor leraren, strengere eisen aan migratie...kom maar op, Rutte/Verhagen!
Wat vinden jullie?
Je hebt twee huizen? Hoog inkomen. Dan hoef je nergens je hand op te houden. VVD stemmen en al je wensen komen uit!quote:jouwsecondlover schreef op 28 juni 2011 @ 16:52:
Bestaat er zoiets als spaarpunten? Wij bezitten een huis met hypotheekaftrek een huis zonder hpotheekafrek, geen werkende vrouw, twee uitwonende studerende zonen, huizen moeten nodig in de verf, airco op de slaapkamer werkt niet helemaal goed.......
..... Gelukkig hij doet het weer.... Zou bijna gaan zweten...
... Waar kan ik mijn hand ophouden?Deze post is onder voorbehoud van achtergrond informatie die niet in dit topic is vermeld maar er wel voor kan zorgen dat mijn reactie provocerend is.- Huis zonder hypotheekaftrek proberen te verkopen anders verhuren en je vrouw naar het arbeidsbureau en alle uitzendbureau's laten gaan.Geniet van elke dag,je weet nooit hoelang je leeft...
Doe ik al jaaaaarenquote:La.India schreef op 28 juni 2011 @ 19:54:
[...]
Je hebt twee huizen? Hoog inkomen. Dan hoef je nergens je hand op te houden. VVD stemmen en al je wensen komen uit!
Alleen de netto belasting betalers betalen uiteraard mee.quote:ElleMichelle schreef op 24 juni 2011 @ 17:17:
Men schijnt soms niet te begrijpen dat wij met z'n allen de rente van de staatsschuld ophoesten.Hoe minder de staatsschuld hoe minder we met z'n allen de schuld hoeven af te lossen.Dus hoe minder er bezuinigt hoeft te worden.
Maar als je opeens met miljarden extra gaat strooien tja dan is het jaar daarop weer bezuinigen.
En het is leuker als sinterklaas geld uit te geven dan als kabinet te bezuinigen maar het is voor ieder van ons eigen bestwil.- Hoorde net dat ze de overdrachtsbelasting gaan verlagen om zo de verkoop van woningen te bevorderen. Vind het een goede zet.Niet verzonden via I-Phone of I-Pad, ik heb een leven!
- vader85, je hebt dus gewoon een luie vrouw.
- Laatste peiling 73 virtuele zetels, uit het dalletje aan het kruipen.
- Grootste koopkrachtdaling sinds 1985. Knappe prestatie van Rutte!
- quote:Aubrey schreef op 01 juli 2011 @ 03:30:
vader85, je hebt dus gewoon een luie vrouw.
het heeft toch geen zin om voor de kat zijn k_t te werken, kun je beter je koters in het gareel houden , ipv een creche te stieken waar het meestal niet pluis is, ook al lijkt dat zo.
beetje afgestompt om zo een vrouw lui te noemen, doe jij haar huishoudtaken voor haar dan??
wat een stom geklets zeg.het is niet goed pas te weten wat je hebt als je het mist. - Onzin Haagsmopje. Werken loont altijd. Het is een kulargument te stellen dat je moet werken voor de kosten van het kdv. Je krijgt nl. altijd een behoorlijk bedrag van de belastingdienst terug, dus je houdt er altijd iets aan over.a.k.a. T2
- Even ter illustratie mijn eigen voorbeeld: tot voor kort 1 kind op de BSO (kortdurend) en 1 kind naar de dagopvang beiden 1 dag in de week. Kosten 495,00. Teruggave belastingdienst 325,00 ofzoiets. Uit mijn hoofd gerekend. Nu zitten ze beiden op de korte BSO 1 dag in de week en gaan de kosten naar beneden. Toeslag trouwens ook.a.k.a. T2
Nou, dit vind ik ook veel te kort door de bocht. Het zou mijn keuze ook niet zijn om niet te werken, maar dat wil niet zeggen dat een niet werkende vrouw lui is. Ik werk wel, maar doe weer niks in het huishouden. Ben ik dan ook lui?quote:Aubrey schreef op 01 juli 2011 @ 03:30:
vader85, je hebt dus gewoon een luie vrouw.a.k.a. T2- Het is inderdaad echt onzin dat er niks overblijft van je salaris als je kind naar de opvang gaat. Trekt men ook de hypotheek, gas, licht en andere vaste lasten alleen af van het salaris van de vrouw? Of zijn dát opeens toch wel weer gezamelijke lasten?Echt zo'n onzin dat de vrouw dan maar moet stoppen met werken, omdat zij niets overhoudt..Woha
- https://n4.noties.nl/peil.nl/
Goed nieuws voor het kabinet.
74 virtuele zetels.
CDA aan het opkrabbelen - https://n3.noties.nl/peil.nl/
75 virtuele zetels! CDA krabbelt verder op. VVD en PVV stabiel
Nog een zetel te gaan en dan terug op af.
Is het niet geweldig! Net het verslag van een voetbalwedstrijd, dit. Spannend! Wie zal het 'winnen'? Ajax? Of toch FC Twente?quote:kareltje01 schreef op 31 juli 2011 @ 15:18:
(..)Nog een zetel te gaan en dan terug op af.- quote:jaap schreef op 31 juli 2011 @ 15:36:
[...]
Is het niet geweldig! Net het verslag van een voetbalwedstrijd, dit. Spannend! Wie zal het 'winnen'? Ajax? Of toch FC Twente?
ben je een beetje jaloers ?
- Rutte, wat heb je aan die man?
Jaloers? Ik begrijp je vraag niet. Ik kan niet bedenken waarom ik jaloers zou moeten zijn op Rutte.quote:- Rond de 73 zetels nog steeds. Nog een paar jaar en weer verkiezingen.
- Nog steeds zo blij?Deze post is onder voorbehoud van achtergrond informatie die niet in dit topic is vermeld maar er wel voor kan zorgen dat mijn reactie provocerend is.
- Ja, blij dattie demissionair en daarmee hopelijk exit is;-)
Die natte muslibol (met dank aan forummer Mikoshin voor deze rake kwalificatie) weet nog niet eens wat de Hollandse schouwburg was...en dat moet dan een historicus voorstellen.
Hij heeft dan ook 7 jaar over zijn studie gedaan. Dat lange studeren heeft hij latere generaties, in zijn hoedanigheid van Staatssecretaris van Onderwijs, nagenoeg onmogelijk gemaakt.
'Een wolf in schaapskleren', zo stond hij destijds bekend in studentenkringen, omdat hij altijd zo joviaal met ze deed.
Dat neppe houdinkje boeit me verder niet, als we deze mediocre man verder maar niet meer terugzien. Hoogstens als burgemeester van IJmuiden dan...of op een soortgelijke parkeerplaats voor uitgerangeerde politici (ze zorgen wel altijd goed voor elkaar).Only speak when your words are better than the silence (Arabic proverb).