Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:23.
Dit onderwerp heeft 1329 reacties, en bestaat uit 54 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 54.
De laatste reactie is geplaatst op 15-10-2010 17:58.
- Wie zit ook aan de buis gekluisterd?
Edit Viva Angel3;
Achtergrondinfo 24 augustus.
Op moment van schrijven nieuwste update NOS.
En Journaal24.Viva.Angel3 wijzigde dit bericht op 13-10-2010 11:24 met 84%Life is like a box of chocolates....
- de eerste reddingswerker gaat nu de capsule in!!!
- Ik nem er eentje, en dan ga ik offline, anders zit ik zo nog weer 3 uur achter de laptop en zit er de hele dag al achter. Echt, ik vind het oprecht zo fijn dat het allemaal goed is gegaan. Fantastisch.
- Shit, ik denk dat ik toch nog even voor de eerste reddingswerker blijf dan....(tussnedoor even een bordje afwassen)
- Laten ze hem ook zien? Ik heb alleen de president die een speech doet nu.
- eerste reddingswerker is boven, yeahhhh, nog 5 te gaan!
- hij kwam even heel snel tussendoor
- arggg, gaat de president engels praten, gaan ze hem in het spaans voice-overen, argggg (of hoe je dat ook mag schrijven)
- Dang! eerste hulpverlener gemist. Nou ja, dan ga ik nu echt stoppen. Het was me een genoegen

- Net wakker en meteen tv-verslagen bekeken. Zit met tranen in de ogen. Vooral bij de laatste mijnwerker die omhoogkomt. En dan nog die moedige reddingswerkers... Wat een mooie actie. Temidden van al het slechte wereldnieuws elke dag, konden we deze oppepper wel gebruiken.daar rust toch ook geen goed gesternte op
- Gisteren rond deze tijd kwam de 2e mijnmedewerker eruit en nu de laatste. Gelukkig is het allemaal goed verlopen!!
- Goedemorgen allemaal!
Net wakker geworden en begrijp dat iedereen er uit is! Jippie
- Geweldig. Ik hoop dat we nog een keer horen hoe ze nu verder gaan. Na dit avontuur tussen haakjes weer de mijn in of zouden ze een andere baan zoeken.Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
- Ik was helemaal blij toen ik vanmorgen wakker werd en teletekst las....

- Ik kom ook nog even juichen:

En nog 6 van deze:

Misschien moet je jezelf eerst tegenkomen, voordat je het kunt zijn. (*Loesje*)
mooi!!quote:
Echt wel!quote:daar rust toch ook geen goed gesternte op- Wauw wat een geweldig einde hè, alles gewoon helemaal goed gegaan.

- Jipppiiiieeeeeeeeee!
- Ik kon het niet opbrengen om te wachten voor de reddingswerkers maar ik heb zo het idee dat van hun terugkeer niet veel beelden zijn gemaakt. Zojuist nog even op CNN gekeken en de mijn minister gaf een persconferentie met achter hem de reddingswerkers die naar beneden waren gegaan. En de president heeft vandaag alle mijnwerkers bezocht in het ziekenhuis. De meeste van hun mogen vandaag of morgen naar huis. Er is er één met een longontsteking (niet levensbedreigend), een paar gaan naar de tandarts en één gaat onder het mes voor zijn ogen - maar geen levensbedreigende of vervelende toestanden. Ik vond het een hele belevenis om via de tv mee te maken.
- hier in Chili bleven ze wel helemaal tot het einde filmen, inclusief alle reddingswerkers. De president heeft ook op ze gewacht en na de felicitaties heeft hij de immense "put" afgesloten met een deksel. Hier in Chili is het nog steeds de hele dag op tv. Herhalingen, nieuwe interviews, iedereen die er wat wat zinnigs of onzinnnigs over heeft te maken krijgt zijn "minuutje of fame". :-)
Ik ben het helemaal met Paloma eens, ik vond het ook een hele belevenis. Hier is het al meer dan 2 maanden het gesprek van de dag en tv. En ik ben heel blij met de zo'n goede afloop!
Historisch! - Dank je chili-girl; toch fijn om te weten dat ook hun terugkeer gefilmd is. Ik had het graag willen zien maar ik had zandoogjes. Nu hoop ik dat ze allemaal een goed (financieel gezien) en fijn leven krijgen en dat er geen misbruik van ze wordt gemaakt. Maar ik denk ook dat zij heel veel hebben geleerd tijdens hun tijd onder de grond en zij hebben bewezen mentaal heel sterk te zijn en goed voor zichzelf te kunnen zorgen.
Walgelijk.quote:iching schreef op 14 oktober 2010 @ 17:24:
http://www.telegraaf.nl/b ... n_mijnwerker__.html?p=2,1
Dus toch de minnares....Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.- MV, vind je het walchelijk dat de media er zo op zit, of dat de minnares is gekomen?
Ach, wie weet pisten er van de 33 nog wel meer naast de pot, dat kan, alleen is het niet op deze manier uitgekomen. Niet dat ik dat goedkeur, maar ik vind dat iets persoonlijks van de mijnwerkers, daar hoeft de wereld zich niet mee te bemoeien. Voor hem is het net zo goed fijn weer boven te zijn als voor de rest. En we kennen het verhaal ook niet. Niet dat ik vreemdgaan goed praat, maar het is iets tussen hen drie.
Jawel. Nog twee: Carlos Barrios heeft een zoontje met zijn vrouw, en zijn vriendin is zwanger van hun kind. Voor een andere mijnwerker zouden vier vrouwen gevochten hebben toen hij vastzat.quote:heejhallo schreef op 14 oktober 2010 @ 23:21:
Ach, wie weet pisten er van de 33 nog wel meer naast de pot, dat kan, alleen is het niet op deze manier uitgekomen.daar rust toch ook geen goed gesternte op