Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.

20-07-2014 20:14 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over je gevoelens, angsten, kwaadheid, frustraties, en onmacht.

Er zal nog voldoende te discussiëren zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé




Dat de slachtoffers maar snel weer in NL mogen zijn.
Ik las dat er nog steeds geruziet wordt over die trein.
Alle reacties Link kopieren
MA17?
MH17.
quote:StoraHuntur schreef op 20 juli 2014 @ 20:16:

Ik las dat er nog steeds geruziet wordt over die trein.



NRC meldt dit:



'Nog veertig lichamen geborgen en verplaatst'



Het stoffelijk overschot van nog veertig slachtoffers zou zijn geborgen en zou nu onderweg zijn naar het treinstation in Torez. In totaal zouden nu 251 lichamen zijn geborgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 20 juli 2014 @ 20:17:

MH17.Oh, dank Star, zal het snel aanpassen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Baudolino schreef op 20 juli 2014 @ 20:14:

Ik heb er geen verstand van hoor, maar er zijn toch ook in Nederland mariniers die af en toe een geheime missie hebben?

Een soort speciale eenheid?







Kan wel, gebeurt niet. Alleen als er een internationaal conflict is, zoals een oorlog waar wij en de andere VN landen bij betrokken zijn.

En die status heeft deze ramp niet.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel, Eindeloos! Ik ben er veel mee bezig, merk ik.



Ik hoop dat de nabestaanden hun familieleden snel weer in nederland hebben, zodat ze goed afscheid kunnen nemen en zodat ze hun rouwproces echt kunnen gaan beginnen.
Het zou kunnen dat ze die trein niet vrijgeven omdat nog niet alle lichamen geborgen zijn. Het is een land dat dergelijke treinen misschien niet volop voorradig heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 20 juli 2014 @ 20:18:

Dank je wel, Eindeloos! Ik ben er veel mee bezig, merk ik.



Ik hoop dat de nabestaanden hun familieleden snel weer in nederland hebben, zodat ze goed afscheid kunnen nemen en zodat ze hun rouwproces echt kunnen gaan beginnen.Dat hoop ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
trein
Alle reacties Link kopieren
Ongelofelijk dat ze zoveel mensen gedumpt hebben in die trein en dat ze daar letterlijk liggen weg te rotten. Waar is het respect gebleven? Vind het echt afschuwelijk!!!!!!! Hoe moeten de nabestaande zich voelen hoop dat er snel wat word gedaan aan deze situatie!!
quote:swissie1986 schreef op 20 juli 2014 @ 20:19:

Ongelofelijk dat ze zoveel mensen gedumpt hebben in die trein en dat ze daar letterlijk liggen weg te rotten. Waar is het respect gebleven? Vind het echt afschuwelijk!!!!!!! Hoe moeten de nabestaande zich voelen hoop dat er snel wat word gedaan aan deze situatie!!Het is een koelwagon en dat is de beste optie op dit moment van warm weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 20 juli 2014 @ 20:18:

Baudolino schreef op 20 juli 2014 @ 20:14:

Ik heb er geen verstand van hoor, maar er zijn toch ook in Nederland mariniers die af en toe een geheime missie hebben?

Een soort speciale eenheid?







Kan wel, gebeurt niet. Alleen als er een internationaal conflict is, zoals een oorlog waar wij en de andere VN landen bij betrokken zijn.

En die status heeft deze ramp niet.Ok, ik ken namelijk iemand die in een speciale eenheid zit. Hij mag niet zeggen wat hij precies doet en is ook regelmatig weg. Maar weet daar het fijne ook niet van.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 20 juli 2014 @ 20:19:

treinDit gaat nergens meer over. Afschuwelijk.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op 20 juli 2014 @ 20:22:

[...]





Ok, ik ken namelijk iemand die in een speciale eenheid zit. Hij mag niet zeggen wat hij precies doet en is ook regelmatig weg. Maar weet daar het fijne ook niet van.Op oefening en inderdaad, dat zeggen ze niet. Logisch toch?
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:Cateautje schreef op 20 juli 2014 @ 20:21:

[...]



Het is een koelwagon en dat is de beste optie op dit moment van warm weer.Nou, ik kan nog wel wat betere opties bedenken hoor, 3 dagen na de ramp.
Waarom weer een topic? Het is MF17 trouwens of gaat dit over een andere vlucht?
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 20 juli 2014 @ 20:18:

Dank je wel, Eindeloos! Ik ben er veel mee bezig, merk ik.



Ik hoop dat de nabestaanden hun familieleden snel weer in nederland hebben, zodat ze goed afscheid kunnen nemen en zodat ze hun rouwproces echt kunnen gaan beginnen.

Niks te danken hoor, de TO is er momenteel niet.



Ja, dat hoop ik ook, dat de nabestaanden hun geliefden spoedig terug krijgen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 20 juli 2014 @ 20:23:

[...]



Nou, ik kan nog wel wat betere opties bedenken hoor, 3 dagen na de ramp.





+ 1.



Ongelooflijk wat er gebeurt.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 20 juli 2014 @ 20:22:

[...]





Op oefening en inderdaad, dat zeggen ze niet. Logisch toch?Ja, dat snap ik, bedoelde ook niet dat ik niet het fijne weet wat betreft zijn missies. Meer wat nou precies zijn functie is in het leger.
Yep Cateautje, dat artikel, thanks!

Ze zullen dan heus die toestemming wel hebben, anders gaat er ook niet vanavond een militair toestel naar toe.
Alle reacties Link kopieren
swissie.. die treinen zijn gekoeld. Misschien wel de enige gekoelde (massa) opslag in de wijde omtrek.



Ik snap dat mensen boos, verdrietig, geschrokken en gefrustreerd zijn, maar ik zie ook veel mensen op individueel niveau veel respect tonen daar.



Het is een afschuwelijke situatie, maar ik zie hier en op andere internetsites vooral zó veel speculatie en verontwaardiging tegenover zo weinig kennis van zake.. Volgens mij versterkt dat het afschuwelijke gevoel alleen maar onnodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven