Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:30.
Dit onderwerp heeft 245 reacties, en bestaat uit 10 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 13-11-2009 11:54.
- In het rijtje topics over de feestdagen en het geneuzel over de sint lekkernijen die te vroeg in de winkels zouden liggen, maak ik het rijtje maar compleet door de eveneens jaarlijks terugkerende discussie over Zwarte Piet aan te zwengelen.
Mag Piet zwart blijven of moet ie wit?
Roept u maar!Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
- Hij moet zwart! (en niet wit en niet bruin en niet rood en niet groen.... nee, zwart!!!)Yraatje wijzigde dit bericht op 04-09-2009 14:11 met 70%Ehm? Is dat zo?
- Blijven!!Ja, dat vind ik echt.
- Mooi zwart houden dat boeventuig

- Hahaha Pippi

- Pfff, moet dit? Alsjeblieft zeg.Nouja... dat denk ik tenminste.
- wit? Blanke mensen zijn toch niet wit? Eerder een soort roze-achtig. Niks witte Piet dus, roze piet. Of beter nog: vleeskleurige Piet (en omdat negers gewoon donkergekleurd vlees hebben, is de hele discussie vanaf dat moment overbodig
)You`re who? - Maakt niet uit. Ze komen toch door via de schoorsteen? Worden ze toch wel zwart.
*Krijg zin om schoen te zetten* - ZWART!Daar zakt me de jeanslegging vanaf!
- Zwart met dikke rode lippen. Mag dat ook?Conceptioneel met peren. Uit Boer zoekt vrouw.
- Zwart. Want dat komt van de schoorsteen.
Enne.. poll!!!!!
- zwart!
- quote:Starshine schreef op 04 september 2009 @ 14:23:
wit? Blanke mensen zijn toch niet wit? Eerder een soort roze-achtig. Niks witte Piet dus, roze piet. Of beter nog:vleeshuidkleurige Piet (en omdat negers gewoon een donkergekleurdevleeshuid hebben, is de hele discussie vanaf dat moment overbodig
)Als je geen zin meer hebt, kan je er ook geen punt achter zetten. - huid... vlees...ja dat bedoelde ik, lol.You`re who?
- Met jouw uitleg in het achterhoofd, vraag ik me af wat ze er bij een lingeriewinkel van zeggen als een getinte vrouw vraagt naar een huidkleurige bh...Aim small, miss small...
- quote:Starshine schreef op 04 september 2009 @ 15:03:
huid... vlees...ja dat bedoelde ik, lol.
Als je geen zin meer hebt, kan je er ook geen punt achter zetten. - Hij moet zwart blijven!Een beter milieu begint bij anti-conceptie!
- Zwart natuurlijk.Dont push me cause Im close to the edge Im trying not to lose my head sometimes it makes me wonder How I keep from going under
- Doe maar rood, dan past ie beter bij mijn interieur
Tia Dalma! Out and about eh? You add an agreeable sense of the macabre to any delirium. - Captain Jack Sparrow - poldermodel optie: grijs
- Gewoon zwart, want dat komt van de schoorsteen.
Maarreh, kruipt hij daar dan bloot door heen ? Want zijn kleren zijn wel altijd mooi gekleurd.
Topper hier was de Kanarie-Piet, die had allemaal kleine vogeltjes en vogelnestjes in de pruik.
Op nummer 2 staat de Kleur-Piet, met kleine kleurpotloodjes in de pruik. - Ik begin er echt over te denken het forum te verlaten en pas op 4 december terug te komen. Al dat feestdagen-geneuzel, bah!
Of nee... de dag voor pinksteren. Aangezien daar ook al een topic voor was!!!
*trekt nog even een zomerjurkje aan*Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain. - Noem die man/vrouw toch gewoon Piet.
- Gele Piet..!
- Weg met Piet. Zijn we ook klaar met die klote discussie.