Apeldoorn, een nieuw thuis.

21-07-2014 21:48 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Doordat ik een aantal keren verhuisd ben heb ik vriendinnen door het hele land wonen. Sinds kort woon ik in Apeldoorn en ik zou het leuk vinden om mensen in de buurt te leren kennen.

Ik ben 28 en mijn interesses zijn koken, lekker eten, reizen, muziek, kunst/cultuur, festivals bezoeken, wijntjes drinken, bankhangen en filmpje kijken. Als je je in mijn verhaal herkent of spreekt het je aan dan hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik woon zelf in Deventer samen en ben 25 jaar en heb dezelfde interesses! Ik sta altijd open voor nieuwe contacten en vriendschappen. Mijn e-mail: e_tejher@hotmail.com



Groetjes,



Evelyn
Alle reacties Link kopieren
hi!



Ik ben 23, en woon in Beekbergen

ook opzoek naar nieuwe vriendschappen, m'n mail: jodym@live.nl
Live, Laugh, Love
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Ik ben 26 jaar en inderdaad ook door verhuizen vriendinnen door het hele land zitten! Interesses: winkelen, wijntjes drinken, biosje pakken, hapje eten etc... Lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen in Apeldoorn!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Leuk je oproepje couscous! Ik ben zelf ook 28 jaar en woon ook nog niet zo heel lang in Apeldoorn. Ook mijn vriendinnen wonen door heel het land verspreid! Aan de ene kant erg leuk, maar het is ook wel erg fijn om iets dichterbij een aantal toffe mensen om je heen te hebben. Verder houd ik ook erg van uiteten gaan, shoppen, filmpje, naar de kroeg etc.



Misschien is het leuk om binnenkort een keertje te meeten?
Alle reacties Link kopieren
Hee dames!



Is er inmiddels al wat opgezet? We kunnen als groepje meeten?



X
Alle reacties Link kopieren
Ik woon sinds een jaar in Apeldoorn en heb wel interesse!

Ben 28 jaar.

Groetjessyl@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik woon sinds een tijdje ook in deventer, en het lijkt me leuk om kennis te maken met jullie :-)



Me_marisss@hotmail.com
'we are all a little broken. but the last time I checked, broken crayons can still color.'
Alle reacties Link kopieren
Hai dames,

Ik ben 25 jaar, kom uit Arnhem, ook niet superver gelukkig. Het lijkt me leuk om een keertje te meeten . Mijn email: milena_e1989@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hai!



Ik ben 29 jaar en woon sinds een paar maanden ook weer in Apeldoorn. Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Mijn vriendinnen wonen ook verspreid in het land. Het zou fijn zijn om iemand in de buurt te hebben om regelmatig wat mee te ondernemen.



Wellicht kunnen we inderdaad net zoals eva voorstelt als groep een keer bij elkaar komen? Om te kijken of er onderling een leuke klik is?



minnie_r@oultook.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik heb intussen een emailtje verstuurd. Alleen van 'Prosecco' , 'Dame26' , en Couscous heb ik geen e-mail.. Als jullie het ook leuk lijkt wat af te spreken om te kijken of het klikt.. Doe mij dan even een mailtje! Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hee, sorry van mijn late reactie. Internet lag er thuis uit. Leuke reacties allemaal! We spreken binnenkort wat af! Ik zal even mijn emailadres doorsturen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik ben sinds een week woonachtig in Deventer, 27 jaar en ook op zoek naar meiden om gezellig mee af te spreken. Mochten jullie nog niet hebben afgesproken, dan zou ik ook graag aansluiten.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal!



Ook ik herken me in het oproepje en het lijkt me erg leuk om aan te sluiten wanneer jullie wat willen afspreken. Ik ben 27 jaar, woon in Deventer en vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en bijvoorbeeld een wijntje te doen op een terras!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee Marleen,



Ik wilde je een prive berichtje sturen maar dat lukte niet. We hebben aanstaande donderdag afgesproken dus mocht je willen aansluiten kan dat natuurlijk.



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven