Apeldoorn: vriendinnen gezocht, liefst met kind(eren)

15-07-2014 21:54 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij, mijn dochtertje van 3 en ik, wonen in Apeldoorn. Samen doen we allerlei leuke dingen, zoals speeltuinen bezoeken, kinderboerderij, boswandelingen, picknicken en naar de bibliotheek en theater. We hebben het heel erg leuk samen, maar ik zou het ook leuk vinden om deze dingen samen te doen met andere moeders en kinderen. En misschien is er ook nog wel tijd en ruimte voor ons moeders om eens zonder de kids af te spreken. Ik rook niet, heb altijd veel gesport, maar momenteel niet (net weer een studie afgerond en single moeder, dus druk geweest) en ik pak graag een terrasje, lees veel boeken en films kijken of theater bezoeken vind ik ook leuk. Ik ben zelf 36, maar leeftijd vind ik niet zo belangrijk. Wie ziet er wel wat in om samen leuke dingen te ondernemen?
Alle reacties Link kopieren
hallo mama met kind



ik ben een mama met 2 kinderen van 2 en 4 jaar en het lijkt me leuk eens samen dingen te ondernemen. Ik ben getrouwd en 34 jaar en woon ook in Apeldoorn. Ik hou van kletsen, gezelligheid, shoppen, lezen en terrasjes pakken en nog veel meer. Ik zie graag je reactie tegemoet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven