Den Bosch, op zoek naar gezellige mensen! 30-45jr

21-07-2014 14:45 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Ben je ook een leuke meid, die zin heeft om wat te ondernemen, met positieve kijk op het leven, met humor, gezellig en sociaal een beetje ontwikkeld?

Ik ben net in Den Bosch komen wonen na er jaren weg te zijn geweest en zou graag weer wat mensen leren kennen hier om wat leuks mee te ondernemen

Ik ben geen mega stapper en daar ben ik ook niet naar op zoek, af en toe de kroeg in of n avond dansen vind ik prima maar ik ben niet iemand die elke week t weekend in de disco hangt.

Maar aangezien iedereen tegenwoordig druk lijkt te zijn, zit ik vaak alleen op de bank in mijn nieuwe huis.



Ik ben zelf wel iemand die houdt van (bord)spelletjes, naar de bios gaan, uit eten, dagjes/weekendjes weg, nieuwe dingen ontdekken, wandelen in de natuur, stuk fietsen en winkelen.

Wie herkent zichzelf hierin en heeft zin om wat te ondernemen ( al is het maar samen op de bank, of in de tuin zitten hahaha)?



Ik ben benieuwd!

Tot snel!

Groetjes, Lonneke
Hi Lonneke,



Ik woon in Den Bosch maar ga wel verhuizen naar Udenhout. Ook in zoek nieuwe vriendinnen ondanks het feit dat ik samen ga wonen. Ik ben Simone, 39 jaar, vlot en net type, werk voor twee goede doelen, WO opgeleid en heb geen kinderen. Ik zoek iig betrouwbare en gezellige vriendinnen voor vriendschappen die vele jaren mee kunnen gaan.



Mocht je meer willen weten dan hoor ik het graag!

Groetjes Simone
Alle reacties Link kopieren
Hey Lonneke en Simone,



Ik wil me graag aansluiten! Bij mij is ook het eea verwaterd wat ik erg jammer vind. Iedereen is zo druk met zijn eigen leventje. Ik ben 34 en woon in Raamsdonksveer ( of is dat te ver) Ik ben ook niet zo'n stapper maar ga wel graag naar het terras! of bios of Sushi eten. Ik hoor het wel. Groetjes Wendy
Alle reacties Link kopieren
Hey Lonneke en andere dames



Ik doe graag mee, woon ook in Den Bosch en ben een heel veelzijdig geinteresseerd persoontje van 30 jaar, single, geen kids...en sportief/ondernemend!



sphaera at hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven