Gezellig meiden omg Amsterdam

03-10-2014 16:34 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal!



Iedereen kent het wel, je hebt leuke vriendinnen en vrienden om je heen waarmee je het altijd gezellig hebt.

Dan komt dat moment dat iedereen gaat settelen en minder vaak tijd heeft om leuke spontane dingen te doen. Helemaal niet erg want het is ook weer leuk dat iedereen om je heen gaat trouwen en zwanger is etc. Maar toch mis je gewoon de leuke avondjes stappen op vrijdag of zaterdag, of gewoon lui op de bank hangen met een goede film en een bak ijs praten over alle dingen in het leven!



Ik ben Tess en vind het jammer dat ik weinig spontane dingen kan ondernemen in het weekend of door de weeks.

Ben 25 en woon in de omgeving van Amsterdam.



Lijkt het je gewoon gezellig om nieuwe mensen te leren kennen? Stuur dan een berichtje!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tess!



Ik denk dat we tegelijk een nieuw onderwerp voor mensen in Amsterdam hebben getypt. Het lijkt me leuk om contact te hebben. Heel erg herkenbaar, jouw berichtje, je mist het spontane dingen doen, gewoon even bijkletsen of samen eten.

Ik ben benieuwd naar je reactie!



Groetjes Margot
Alle reacties Link kopieren
Hoi Margot!



Dit is wel heel toevallig!

We hebben echt tegelijk een berichtje geplaatst en gereageerd op elkaar. Kan me echt onwijs vinden in je berichtje.



Helemaal leuk!



Groetjes

Tess
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tess en Margot,

Ik had ook al op een andere, soortgelijke post gereageerd. Herken me erg in jullie verhaal! Ik mail jullie wel even een priveberichtje.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vivalavida, klinkt misschien wat gek, maar ik heb geen berichtje van je ontvangen! Zoals ook aangegeven in het Kookclubje-topic, spreken we as donderdag om half 9 af in Cafe Zouk (bij overtoom in de buurt). je bent welkom!

Groetjes Margot
Alle reacties Link kopieren
Hoi tess,



Leuk oproepje!

Heb je een e-mail adres?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meisje1989,



Je kan me een Prive berichtje sturen.



Groetjes,

Tess

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven