Gezellige dames omg. Rotterdam gezocht

17-08-2014 14:36 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, plaats ik even een nieuw berichtje.





Ik ben VS en ik ben 28 jaar jong. Sinds 8 maandjes woon ik samen met mijn vriend in Rotterdam en daarnaast studeer ik deeltijd. Maar helaas is het nog niet gelukt om hier nieuwe vriendinnen te maken, iets waar ik ontzettend van baal!



Ik hou van films & series kijken, koken / bakken, shoppen, festivals/ musicals / voorstellingen bezoeken, sporten zoals yoga en skaten.



Lijkt jou dit ook veel leuker om samen te doen? Laat een berichtje achter en vergeet vooral niet te vertellen wie jij bent!



XX
Alle reacties Link kopieren
Hoi vlinderstorm,



Leuk oproepje! Ik zou ook graag mijn vriendenkring uit willen breiden. Dit, omdat ik merk dat veel vrienden het erg druk hebben, en ik daardoor toch vaker alleen ben dan ik zou willen. Ik ben 27 jaar, woon in Rotterdam, hou van lezen, reizen, skiën, uit eten gaan, terrasje en bioscoopje pakken, en ben geregeld in de sportschool te vinden. Mocht je het leuk vinden om met mij in contact te komen, dan kan je me mailen op vriendingezocht010@gmail.com.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven