Gezellige en ondernemende meid 30 - 40 omg.Leiden

12-09-2014 20:14 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Viva meiden,



Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen in de omgeving van Leiden. Om gezellig mee te praten, te lachen, goede gesprekken mee te hebben. Leuke dingen mee te doen, winkelen, dansen, filmpje, uit-eten, naar muziek luisteren of een terrasje pakken. Ik ben zelf een 33-jarige single meid die graag sportieve activiteiten doet en er op uit trekt.



Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ha autumn80,

Lijkt me leuk! Ik ben zelf 36 en woon in Den Haag, maar neem aan dat dat ook omgeving Leiden is?! Zal ik je een privé berichtje sturen of een mailtje (als ik een mailadres heb van je ) Oh ja, ik hou van alle dingen die je opsomde, behalve dansen, en ben behoorlijk sportief. Groetjes en een fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nibicat,



Sorry voor mjin late reactie. Eerlijk gezegd dacht ik aan mensen die woonachtig zijn in Leiden of buurtgemeenten. Den Haag is geen probleem mits jij ook in Leiden wilt afspreken 50/50
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo!



Leuk je oproepje te lezen!

Woon zelf ook nog niet zo lang in Leiden en merk dat ik het jammer vind dat ik weinig mensen uit de directe omgeving ken nog. Mis een beetje het spontaan op de fiets stappen voor een borrel op het terras.. Met zon bij voorkeur ;) spontaan afspreken is wat lastiger gezien veel vriendinnetjes elders wonen.



Kan me bijna niet voorstellen dat er niet nog veel meer meiden zijn in deze positie, dus allicht leuk idee om via dit forum wat meiden te verzamelen voor een leuke borrel?
Alle reacties Link kopieren
He meiden,



Wat leuk om jullie berichtjes te lezen! Ik ben zelf ook net naar Leiden verhuisd. Ik ben 27, werk fulltime (in Amsterdam) en woon samen met een Leidse man die zijn stad niet wilde missen ;).



Ook ik ken nog weinig mensen in Leiden. Wel daarbuiten, maar een sportmaatje of iemand om spontaan een drankje mee te doen zou heel leuk zijn!



Ik hou me dan ook zeker aanbevolen voor jullie borrel!
Alle reacties Link kopieren
Hi Rosarenee! (Rosa?),



Het is wat met die Leidse mannen zeg die niet zonder hun stad kunnen ;)



Lijkt me leuk een borrel in te plannen! Misschien leuk om met zijn 3e af te spreken Autumn80?



Zal jullie in een Pb even mijn hele naam sturen, kunnen we allicht even via FB-messenger wat inplannen
Hoi meiden,



Lijkt mij een leuk idee. Altijd goed om nieuwe mensen te ontmoeten!
Alle reacties Link kopieren
Leuk!

Misschien een idee om mailadressen uit te wisselen?
Alle reacties Link kopieren
Btw; heb jullie (geprobeerd..) een persoonlijk berichtje prive te sturen maar krijg steeds hele vreemde meldingen.. Is het aangekomen?
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, klinkt gezellig...ik woon in Den Haag maar ik kom regelmatig in Leiden...ik ben overigens net 40 geworden maar nog jeugdig hoor Age is just a number toch ?



Als dit jullie aanspreekt..mijn mailadres is lifeiswhatyoumakeofit@hotmail.nl



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Sorry voor mijn late reactie. Beetje druk geweest.

Gezellig om een keer wat af te spreken

Mijn e-mailadres is: herfst80@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mij lijkt het ook heel gezellig om wat af te spreken.

ik ben 33 vrijgezel en woon in den haag.

mijn mail is chantalnatasja@hotmail.com



groetjes chantal
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik heb jullie een e-mail gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi autumn80,



Ik ben 34 jaar, single en woon in omgeving Leiden (buren zeg maar..) Onze interesses komen wel redelijk overeen,dus stuur gerust een privéberichtje,dan 'kletsen' we verder. Bye!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven