Gezellige glaasjes wijn of thee in Den Haag

14-10-2014 09:16 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hey!



Zijn er nog meer meiden op zoek naar nieuwe sociale contacten om een boost te geven aan hun sociale leven?



Ik wel!

Het lijkt me leuk nieuwe mensen te leren kennen die het, net als ik, leuk vinden om lekker een glaasje wijn of koffie te drinken ergens. Eens flink door te zakken of uren te kletsen over van alles en nog niets. Nouja, je kent het wel...gezellige dingen.

Ik ben 28 en woon in Den Haag.



Groetjes,

Vonn
Alle reacties Link kopieren
Heej Vonn,



Ik zag je berichtje voorbij komen en was meteen enthousiast!:D

Ik ben Amanda en ben over 9 dagen 25. (ben aan het aftellen ja:p)

Ik kom uit Voorschoten wat aardig dicht in de buurt van Den haag is. Ook ik ben opzoek naar gezellige meiden om lekker mee te kletsen, uitstapjes te maken en gewoon veel lol mee te maken. Ik werk in de horeca. Ik ben zelfstandig werkend kok en ook heb ik dit jaar mijn diploma als patissier. Dus ik hoop dat je een beetje van zoete dingen houd:P

Doordat ik in de horeca werk is dat soms qua tijden wat vervelend. Nu ben ik aangenomen bij een nieuwe werkgever en krijg ik verschillende werktijden, waardoor ik toch wat meer tijd heb om wat leuke dingen te doen =)

Koffie drinken gaat wel wat lastiger worden, ik ben namelijk meer van de thee hihi. En met de koude dagen die er aan komen gaat er ook wel een lekkere warme chocolademelk met slagroom in Ook lus ik zeker wel een goed glas wijn!

Naast mijn passie voor koken en de patisserie vind ik het leuk om musicals en theater voorstellingen bij te wonen. Ik hou van films en series kijken en uiteraard shoppen! Verder hou ik er van om lekker uit eten te gaan, maar dat is niet zo gek met mijn beroep:)

Ik ben ook echt een spelletjes freak. Van monoply tot dammen.

Als je verder iets wilt weten kan je dat natuurlijk vragen. En wie weet kunnen we dan eens een keer kennis maken met elkaar =)



Groetjes,

Amanda