Gezellige glaasjes wijn of thee in Den Haag

14-10-2014 09:16 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hey!



Zijn er nog meer meiden op zoek naar nieuwe sociale contacten om een boost te geven aan hun sociale leven?



Ik wel!

Het lijkt me leuk nieuwe mensen te leren kennen die het, net als ik, leuk vinden om lekker een glaasje wijn of koffie te drinken ergens. Eens flink door te zakken of uren te kletsen over van alles en nog niets. Nouja, je kent het wel...gezellige dingen.

Ik ben 28 en woon in Den Haag.



Groetjes,

Vonn
Alle reacties Link kopieren
Heej Vonn,



Ik zag je berichtje voorbij komen en was meteen enthousiast!:D

Ik ben Amanda en ben over 9 dagen 25. (ben aan het aftellen ja:p)

Ik kom uit Voorschoten wat aardig dicht in de buurt van Den haag is. Ook ik ben opzoek naar gezellige meiden om lekker mee te kletsen, uitstapjes te maken en gewoon veel lol mee te maken. Ik werk in de horeca. Ik ben zelfstandig werkend kok en ook heb ik dit jaar mijn diploma als patissier. Dus ik hoop dat je een beetje van zoete dingen houd:P

Doordat ik in de horeca werk is dat soms qua tijden wat vervelend. Nu ben ik aangenomen bij een nieuwe werkgever en krijg ik verschillende werktijden, waardoor ik toch wat meer tijd heb om wat leuke dingen te doen =)

Koffie drinken gaat wel wat lastiger worden, ik ben namelijk meer van de thee hihi. En met de koude dagen die er aan komen gaat er ook wel een lekkere warme chocolademelk met slagroom in Ook lus ik zeker wel een goed glas wijn!

Naast mijn passie voor koken en de patisserie vind ik het leuk om musicals en theater voorstellingen bij te wonen. Ik hou van films en series kijken en uiteraard shoppen! Verder hou ik er van om lekker uit eten te gaan, maar dat is niet zo gek met mijn beroep:)

Ik ben ook echt een spelletjes freak. Van monoply tot dammen.

Als je verder iets wilt weten kan je dat natuurlijk vragen. En wie weet kunnen we dan eens een keer kennis maken met elkaar =)



Groetjes,

Amanda
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vonn en Amanda,

Ik heet ook Amanda ben 25 jaar lijkt me leuk een keer een drankje te doen. Ik hou dus van borrelen ( ook warme choco of thee in de winter met koude winterdagen in het zicht ) , shoppen en creatief bezig zijn.



Misschien leuk om mail contact te hebben ?



Groetjes, Amanda
Alle reacties Link kopieren
hoi vonn



heb je zin om mee te gaa aankomende zaterdag. Ik ga samen met een vriendin naar een leuk cafe op het plein om daar ee drankje te doen. Ik ben zelf 33. Als het niet lukt maar je wilt een andere keer afspreken ook gezellig.

Ik hoor snel van je..

groetjes Chantal
Hoi dames!



Ik ben Alyssa, 24 jaar en ik kom uit omg. Den Haag. Ik vind het ook leuk om wat nieuwe contacten op te doen aangezien ik eerst in omg Rotterdam woonde en werkte, maar nu dus niet meer Ik hoor het graag.
Alle reacties Link kopieren
gezellig!! als iemand anders mee wilt mail me dan even chantalnatasja@hotmail.com



groetjes chantal
Alle reacties Link kopieren
hallo vonn en de andere ik sluit me graag aan ik ben 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen dagje uit of naar de bios of stappen dit is mij e mail adres latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van jullie te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik sluit me ook graag aan, het lijkt me een leuke manier om nieuwe contacten op te doen hier.

En natuurlijk sla ik het glaasje wijn in combinatie met kletsen niet af ;)



Zelf studeer ik op het moment in Den Haag, en ben 23 jaar. Is het misschien een idee om een mail/ whatsapp/kik/facebook -groep aan te maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven