Gezellige meiden ( Rotterdam/Zoetermeer e.o.)

18-04-2014 13:06 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!



Ik zit nog niet super lang hier op het forum, gister viel mijn oog pas op dit "contact" stuk, en ik dacht niet geschoten is altijd mis dus ik waag een gokje! =)



Zoals de titel al zegt, ik zoek gezellige meiden om mee om te gaan of gewoon contact mee te hebben.



Ik ben een jonge meid van 23 jaar, samen met mijn vriend woon ik tussen Rotterdam en Zoetermeer in. Ik woon sinds 3 jaar op mijzelf en heb mijn vriendengroep keihard zien veranderen. Veel van mijn toenmalige "vrienden" hebben me laten vallen omdat ik mijn vaste lasten boven het stappen neerzetten. Ik ben dus een jonge meid die niet vies is van een feestje, maar niet iedere week in een club of iets te vinden is. ( 2x per jaar vindt ik tegenwoordig meer dan zat, en bovendien ga ik liever naar een festival dan dat ik heel de avond in een club sta.) Mijn hobby's verder zijn skeeleren, dansen, films kijken en gezellige avondjes zonder dat ze super duur zijn. avondje bios, terasje o.i.d. Ik ben dus ook opzoek naar meiden die een beetje dezelfde instelling hebben.



Ik ben benieuwd en ik hoor het wel :D

Eens kijken wat er van komt.



Groetjess!
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

ik heb dezelfde instelling als jou.Ik ben alleen 32 jaar (op de kalender) hhaha. Ik kom oorspronkelijk uit friesland en woon nu dik 6 jaar in rotterdam.Ik ben vaak bij mijn (vrienden) in friesland geweest maar hun nog nooit bij mij.

Dus ik ben ook op zoek naar vrienden hier in omgeving Rotterdam.

Ik ben ook niet vies van een feestje :p en hou van gezelligheid en een borrel.Festivals vind ik wel helemaal het einde.bijv low lands dance valley dutch valley the chippendales ;) hou ook van series kijken

game of thrones, true blood, walking death, enz en ook films kijken vind ik leuk.

Al met al 1 en al gezelligheid.



Groetjes Amanda



terrasjes pakken.
carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Hoi Amanda!



Kalenderjaren zegt natuurlijk helemaal niets haha! Ik ben dan pas 23, maar ga regelmatig om met mensen die stukken ouder zijn dan mij. Vanaf Friesland naar Rotterdam joh! Wat grappig, dat hoor je niet zo heel erg vaak!



Ik ga je even een pb bericht sturen! (als ik erachter kom hoe dat werkt want dat heb ik nog niet eerder gedaan :P )



Groetjes
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
Halloo





Ik heb een beetje hetzelfde als jou ik ben bijna 23 ??? en woon in Rotterdam ook ik woon op mezelf maar omdat ik hier pas 3 jaar woon is het een beetje lastig om contact te leggen. Ik heb dezelfde hobby s en de Wednesday skate nightsss komen eraan dus mij lijkt het super gezellig. Alleen ik zit op het mobiel forum daar kan ik geen prive berichtjes sturen...
Alle reacties Link kopieren
Hey! Wat een leuk oproepje!



Tussen Zoetermeer en Rotterdam? Ik ben benieuwd waar je dan woont haha. Ik woon sinds een maand in Delft, samen met mijn vriend. Ook ik heb mijn vriendengroepje zien veranderen, eigenlijk is er niets meer van over. Heel jammer, want ik mis het hebben van een echte vriendschap best wel!



Mijn hobby's: sporten, winkelen, met mooi weer een terrasje pakken, films en muziek, reizen en dagjes weg.



Verder ben ik 22 jaar en ben ik bezig om af te studeren!

Je mag me altijd een berichtje sturen, lijkt me gezellig!



Groetjes,

Tamara
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,

ik sluit mij bij de andere dames aan.

Ik ben 28 en woon in Rotterdam. Ook heb ik dezelfde instelling.

Mijn hobby's zijn lezen, dansen, films, uiterlijke verzorging, reizen als het kan en gezellige avondjes.

Lijkt mij ook supergezellig.

Ik hoor het wel.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Haii, Ik woon net 4 maanden in Rotterdam op mezelf. Ik ben verhuist van Zeeland naar Rotterdam voor mijn opleiding. Ik zou het leuk vinden om nieuwe contacten op te doen.

Ik stuur je een pb



Groetjes Nikki
Alle reacties Link kopieren
als het goed is heb ik jullie allemaal een bericht gestuurd.

Ni12k omdat ik je email zag heb k jou n email gestuurd =)



Groetjes
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben 32 jaar en kom uit Rotterdam. Ik ben ook op zoek naar nieuwe contacten. Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om naar bios, stappen, reizen , winkelen. Ik probeerde priveberichtjes naar jullie toe te sturen maar ik kreeg steeds een foutmelding. Bij deze stuur ik

Mijn mailadres : nancylemmert@live.nl.





Ik hoor graag van jullie.



Groetjes Nan
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal.



Lijkt me ook leuk om met andere meiden in contact te komen en eens leuke dingen te gaan doen.



Ik weet niet zo goed hoe het werkt hier allemaal.Kwam het toevallig tegen via google.



Graag hoor ik hoe en wat verder.



Fijne pasen allemaal,



Groetjes Amanda
carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

dat klinkt erg gezellig komt mij ook bekend voor en lijkt me leuk met jullie in contact te komen. ik ben 22 jaar en woon en studeer in rotterdam. mijn hobby's zijn skaten, hardlopen, koken, gezellige filmavondjes en af en toe eens lekker stappen. ik zag dit forum toevallig voorbij komen, dus geen idee hoe het werkt, ik hoor het wel!

groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee Ass22



ik kan je helaas geen privé berichtsturen,

zou je anders je email kunnen achterlaten zodat ik je een bericht kan sturen?



groetjes!
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een mail gestuurd!
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik herken me ontzettend in jullie verhaal. Ik ben vanuit Groningen naar Rotterdam verhuisd en gaan samenwonen. Ik ging ervanuit dat ik, net als tijdens mijn studie, makkelijk nieuwe mensen zou leren kennen. Maar het is toch anders als je gaat werken. Ik mis vooral gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te doen, maar ook om een avondje gezellig te kletsen op de bank.

Even kort wat over mezelf. Ik ben 26 jaar en ben bezig met een promotie traject bij het Erasmus MC. Mijn hobbies zijn hardlopen, (stijl)dansen, films, muziek (optredens en festivals) en reizen.

Het lijkt me heel erg leuk om nieuwe meiden te leren kennen in (omgeving) Rotterdam!!

Groetjes Inge
Alle reacties Link kopieren
Hoi!!



Ik kwam deze oproep tegen en heb gelijk maar een account aangemaakt



Ik ben een meid van 22 jaar en woon sinds een jaar in Zoetermeer. Ik ben helemaal vanuit het oosten hierheen verhuisd om samen te gaan wonen met mijn vriend. Ik studeer en werk in Utrecht. Hierdoor leer ik erg weinig mensen in deze omgeving kennen.



Mijn hobby's zijn hardlopen (ik zit bij de atletiekverening sinds kort), lezen, films en series kijken en gamen. Verder vind ik het altijd heel leuk om lekker ergens wat te gaan drinken. Ik ben geen echte party animal, maar vind het wel leuk om af en toe uit te gaan



Het lijkt me dus erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Ik ben Cynthia en 21 jaar oud en woon in Rotterdam. Ik kom net uit een relatie van 5 jaar en ja mijn vriendinnen zijn erg veranderd of de meeste hebben een relatie en dus weinig tijd. Daarom zoek ik vriendinnen om leuke dingen mee te doen.

Ik hou van winkelen, uitgaan, terrasje pakken, festivals, films/series kijken etc.



Lijkt me leuk om in contact met jullie te komen. Ben nog niet zo bekend op deze site, weet niet precies hoe het werkt. Mijn e-mail is: cynnsterr_@live.nl mail me gerust en wie weet ;)



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven