Gezellige meiden gezocht rond 25 jaar, omg Den Haag.

06-09-2014 16:44 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! Mijn naam is Bo, 24 jaar en sinds ongeveer 3 jaar woonachtig in Den Haag. Ik studeer weer sinds een jaar, maar tussen mijn afgebroken studie (kunstacademie) en mijn huidige studie aan de HHS heb ik ook een aantal jaar gewerkt.



Ik zou het erg leuk vinden om wat meiden te leren kennen die in Den Haag (of directe omgeving) wonen en van mijn leeftijd zijn. Een paar jaar jonger of ouder mag natuurlijk ook. :-)



Mijn hobby's zijn onder andere fotografie, hardlopen, shoppen (natuurlijk ), op het terras zitten, wijntjes drinken, naar festivals.



Spreekt dit je aan en zie je het zitten eens wat af te spreken? Laat dan een berichtje achter of mail me via bo.alphe@gmail.com.
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Leuk berichtje!!! Ik ben zelf 27 jaar en woon in Den Haag. Ik ga hier vaak stappen, of op Scheveningen naar strandfeestjes! Af en toe in Rotterdam



Ik doe zelf ook veel aan sport! Kickboksen, ballet en yoga!



Love to shop hahahah



Als het je leuk lijkt om een keer een drankje te doen ofzo hoor ik het wel!



X
Alle reacties Link kopieren
hallo bo en joom ik sluit me graag aan zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendin om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of naar de bios gaan of kletsen volgens mij had ik jou een berichtje gestuurd bij vriendinnenonline klopt dat bo? als jullie interesse hebben mogen jullie mij mailen op latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van jullie te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
@joom, ik heb je een berichtje gestuurd! Hoop dat-ie aankomt.



@imen, ik ga je wel even mailen
Alle reacties Link kopieren
hi bo ik had je zelf een mailtje gestuurd die zag ik op jou forum ik heb zelf nog geen mailtje van je ontvangen
Hoi dames, meld me ook graag aan! Klinkt gezellig!

Ik ben Alyssa, 24 jaar en ik woon in omgeving Den Haag. Ben gek op sporten, muziek, reizen, shoppen hihi en andere meidendingen je kan me mailen op alyssa_vrolijk@hotmail.com of een berichtje sturen via dit forum. Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik meld me ook graag aan!



Ik ben Emma, 22 jaar, en ben net een maandje in Den haag komen wonen ( uit enschede ). Ik vind het leuk om te stappen, naar concerten te gaan, te reizen, shoppen en nog veel andere dingen.

Je kan me mailen op rodenhuise@gmail.com



Ik hoor graag van je! Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey Aplhe,



Ik sluit me graag bij het groepje aan. Ik heb een jaar in Den Haag gewoond voor mijn studie. Nu ben ik weer een jaartje in Limburg, maar ga over een jaar terug naar Den Haag. Het lijkt me leuk om meer contacten op te bouwen in Den Haag. Ook nu kom ik nog met regelmaat in Den Haag.



Ik ben 24 jaar en houd van lekker (uitgaan) eten, naar de bios/filmhuis gaan en alle standaard leuke dingen doen waar iedereen wel zo'n beetje van houd.



Je kunt me mailen op kaatje (underscore) and (underscore) tiger (honderdachtentachtig) at live punt nl.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ook mij lijkt het leuk om in contact te komen! Ik ben Lisanne, 23 jaar en woon nu ongeveer 1,5 jaar in Den Haag. Ga graag naar festivals en concerten, sport graag en hou natuurlijk ook van shoppen en een drankje doen!



Mijn emailadres is listerree@gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven