Gezelligheid gezocht in huissen

22-07-2014 15:30 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames.



Sinds een paar jaar ben ik verhuist naar huissen, heb het daar onwijs naar mijn zin samen met mijn man, dochter van 2,5 en zoontje van 2 mnd. Maar Mis wel de gezelligheid van een vriendin dichtbij huis.



Woon jij zelf ook in huissen of omgeving huissen en heb je ook zin in wat gezelligheid om je heen... Liefst ook met kids want dan kunnen die ook lekker samen spelen reageer dan even. Wie weet tot snel!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik lees je berichtje! Ik woon ook in Huissen en heb een kleine meid van 3 jaar. Lijkt me gezellig om iets af te spreken!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik woon ook in Huissen me hele leven al. Alleen ben ik single 28 jaar en heb ik geen kinderen. ook geen kinderwens trouwens.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Hier nog iemand uit Huissen!

Mijn naam is Lilian, 30 jaar, en samenwonend met mijn vriend en zoontje van bijna 1 jaar (7 aug).

Ik zoek ook leuke meiden uit de buurt om samen te kunnen kletsen, winkelen, dagjes uit etc...
Alle reacties Link kopieren
Gezellig! Leuk dit...



Stuur anders even een mailtje naar bee_4u2@hotmail.com dan kunnen we eens afspreken... Wellicht ook eens leuk met zijn allen?



Ik zie jullie berichtje graag tegemoet!



Groetjes birgit.
Alle reacties Link kopieren
Mailtje is verstuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Lilian en ik hebben al afgesproken om morgenvroeg even saampjes naar huissen centrum te gaan om even over de braderie te lopen en wellicht even ergens neerstrijken om een bakje koffie te doen... Als jullie zin hebben om aan te sluiten kan dat.



Morgen 10:00 voor hema huissen!



Mocht je gaan stuur dan even een berichtje naar bee_4u2@hotmail.com dan weten we of we op iemand moeten wachten 😃



Wie weet tot dan..!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven