Gezelligheid gezocht in omgeving Eindhoven!

01-09-2014 17:38 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies,



Leuk dat je op mijn 'oproepje' hebt geklikt!



Ik ben dertig en onlangs samen met mijn dochtertje van 4, voor manlief naar het gezellige brabant verhuisd.

Genietend van mijn zwangerschap, mijn nieuw huisje en baan.. merk ik dat ik mijn vriendinnen steeds minder vaak zie, en zou ik graag wat leuke contacten in de buurt willen opdoen!



Avondje kokkerellen, lekker erop uit, terrasje pakken, verwenarrangement . of gewoon lekker ouderwets onderuit op de bank s avonds een film kijken (met evt. de tissues in handbereik ;) :P)



mocht je kinderen hebben.. gezellig! Mijn dochter maakt namelijk ook erg graag nieuwe vriendjes/vriendinnetjes!



Lijkt me leuk om binnenkort van je te lezen.



voor diegene die liever persoonlijk mailt.. dat mag natuurlijk ook ;)

sannek500@gmail.com



Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Hallo, leuk berichtje! Ik woon nog niet zolang met zoontje (2) en vriend in Veldhoven en zou ook graag nieuwe contacten in de buurt opdoen. Het lijkt me leuk om elkaar beter te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marretje82,



Wat leuk om je reactie te lezen! Hoe bevalt het wonen in Veldhoven jou? heb je al een beetje kunnen wennen aan je nieuwe omgeving?

Lijkt mij ook erg leuk om jou (en wellicht je kleine grote man) te leren kennen... misschien zou je me even een kort berichtje willen sturen naar sannek500@gmail.com ? schrijft misschien net iets makkelijker ;)



Hopelijk tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je net een mailtje gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven