Gezelligheid in Deventer

25-11-2013 15:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo daar!



Ik woon inmiddels alweer goed een jaar in Deventer en heb helaas tot op heden nog weinig contacten opgedaan.



Ik zou het erg leuk vinden om iemand te treffen die het ook leuk vind om zo af en toe de stad in te gaan, een bakkie bij elkaar te doen, een stuk te wandelen/sporten, lekker te kletsen, etc.



Normaliter ben ik redelijk sportief, regelmatig zwemmen & hardlopen, maar dat is op het moment wegens zwangerschap even een stuk minder.



En ja er is een kleintje onderweg zoals je leest dus die zal in de toekomst wat meer aanwezig zijn!



Verder ben ik een groot cabaret liefhebber, houd van lekker eten, muziek, een wijntje (al moet ik die nu even missen..) en nieuwe dingen, zodat ik als mens een beetje geprikkeld blijf ;)



Spreekt het je aan dan kunnen we misschien binnenkort een kennismakingsbakkie doen! ;)



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi!



Ik ben wel in voor een kennismakingsdrankje:)

Heb enkele weken (of misschien al wel maanden..) geleden een oproepje geplaatst voor omgeving Zwolle. Wel reacties gehad, maar die meiden hebben volgens mij nog niet gezien dat ik alweer gereageerd heb. Deventer is voor mij geen probleem, voor jou wel?



Even een kort voorstelrondje. Ben 26 jaar, woon samen in Zwolle, hou van dansen (in de zin van sporten, maar ook in de kroeg), een lange wandeling maken, schilderen, skaten, shoppen, kletsen en een avondje weg (theater, musical, bios) en nieuwe dingen uitproberen. Heb geen kinderen, maar wil ze wel over een paar jaar. Gefeliciteerd met je zwangerschap!



Ik hoor het wel of het je wat lijkt.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Heej zwaantje, bedankt voor je reactie! ik moet zeggen klinkt hardstikke leuk, maar zoek eerlijk gezegd wel contacten wat meer in de buurt... Reis namelijk al best wel veel naar mijn oude vriendinnen... En zou het zo leuk vinden om iemand te leren kennen in de buurt zodat het aangaan wat gemakkelijker is, of een spontaan bakje koffie in de stad... Absoluut niet persoonlijk dus... Had je wat dichterbij gewoond had het mij hardstikke leuk geleken!!
Lochem een probleem? ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ook ik woon in Lochem en zoek lieve, gezellige en grappig dames in de buurt van Deventer. Ik ben 32 jaar en werkzaam in de jeugdzorg en in mijn vrije tijd studeer ik. Daarnaast ontspan ik graag door middel van: lezen, wandelen, buiten zijn, muziek, film, theater, stedentripjes, eten, koken, een goed glas wijn en vooral veel gezelligheid in de vorm van kletsen, koffie en thee leuten en veel lachen!



Keertje ontmoeten?



Groetjes, Annabel
Alle reacties Link kopieren
Ben ik te oud om mee te doen? Ben 42, werk in Deventer, zou iets afspreken erg leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik had je een prive berichtje gestuurd, maar geen idee of die goed aangekomen is? Je berichtje is al weer een jaar oud, maar nog interesse om je sociale contacten uit te breiden?



Ik ben 36, mijn zoontje is 8 maanden. We wonen nog niet zo lang in Deventer en nog weinig tijd gehad om mensen te leren kennen.



Ik ben voor veel leuke dingen in. Thee drinken, de stad in, theater of lekker wandelen/fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi vivi ,



Zag je bericht en het sprak me gelijk aan .

Ben zelf 26 en woon in Apeldoorn dus ligt niet zo heel erg ver van elkaar Af . Of denk je daar anders over ?



Let me know ! Lijkt me leuk om met je in contact te komen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven