Gezocht! Hardloopmaatje Amersfoort

27-08-2014 22:21 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Gisteren ben ik gedumpt, voor de derde keer. En ik ga proberen zo snel mogelijk mijn leven weer op de rails te krijgen. Het voelt op het moment klote, maar moet er echt doorheen.



Hardlopen schijnt goed te werken tegen liefdesverdriet. Nou ren ik zelf af en toe, en deed dit wel vaker met mijn vriend. Hardlopen was echt iets van ons samen.



Ik wil het graag weer oppakken, en zoek een loopmaatje in Amersfoort die het leuk vind om wekelijks een rondje van 6 tot 10km te rennen met ongeveer een snelheid van 8,5 - 9 km per uur.



Hopelijk bied iemand zich aan, ik vind het nu nog lastig om grotere afstanden alleen te rennen, en leuke (natuurroutes) heb ik nog niet echt gevonden in Amersfoort, omdat ik voorheen altijd in Amsterdam bij mijn ex-vriend een rondje liep.
MOET DAT IN HOOFDLETTERS?
Sterkte! Maar je kan zulke oproepjes beter op het prikbord plaatsen, krijg je meer (serieuze) reacties. Hopelijk vind je snel een hardloopmaatje.
Dat is lopen, niet hardlopen.

6,5 -7 km per uur is een stevige wandelpas. Misschien moet je je oproepje aanpassen. En op het prikbord plaatsen. Verder veel sterkte.
Schreeuw niet zo!
Alle reacties Link kopieren
whopper, ze loopt met een tempo van 8,5-9 km/u. Dat is geen wandelen meer hoor.



Triennie, zijn er geen loopgroepjes waar je je bij kunt aansluiten? Via de atletiekverreniging of hardloopclubs worden dat soort dingen vaak georganiseerd.
What a nuanced anxiety
quote:tyche schreef op 28 augustus 2014 @ 00:09:

whopper, ze loopt met een tempo van 8,5-9 km/u. Dat is geen wandelen meer hoor.



Triennie, zijn er geen loopgroepjes waar je je bij kunt aansluiten? Via de atletiekverreniging of hardloopclubs worden dat soort dingen vaak georganiseerd.Daarnet stond er iets anders. Ze heeft het aangepast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven