Gezocht: (festival) vriendin!

09-05-2014 23:21 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik vind het ontzettend leuk om festivals en feestjes te bezoeken, vooral nu de zomer er weer aan komt begint het weer te kriebelen.

Alleen is het zo, dat het er eigenlijk op neerkomt dat ik niemand heb om mee te gaan! Eerst besloot ik om me erbij neer te leggen, maar vandaag dacht ik; waarom niet eens gek doen en kijken of er meiden zijn die hetzelfde 'probleem' hebben als ik!



Dus, ben jij ergens tussen de 20 en 30 jaar (ik ben zelf 21) en zoek je iemand om komende zomer leuke festivals mee te bezoeken (of andere leuke dingen mee te doen)? Laat dan even een berichtje achter!



Liefs, missbee



Ps; ik hou behalve hardcore en heavy metal van ALLE muziekstijlen en festival soorten:)
Alle reacties Link kopieren
Hey Missbee18,



Ik ga je een mailtje sturen



Groetjes Suus
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag willen aansluiten. Ik stuur je wel even een PB.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me ook graag aan! Jouw op had mijn post kunnen zijn!:)
Alle reacties Link kopieren
Jouw post had de mijne kunnen zijn, qua leeftijd ook precies!

Ik stuur je wel even een PB!
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me ook graag aan! Pb komt eraan
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, zoveel reacties! Ik kan alleen nergens vinden waar ik mijn pb's kan lezen! iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Heey ik ben 24 en ik sluit me ook graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Je moet naar "mijn viva" bovenaan de website gaan (dus niet op de app bijvoorbeeld), daar kun je naar je inbox!
Alle reacties Link kopieren
Ik wou je een pm sturen maar ik zag dat hij niet aankwam.

Hoe kan ik deze alsnog versturen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik probeerde ook een bericht naar jou te sturen. Het lukt alleen niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gek! Anders kunnen jullie ook mailen
Alle reacties Link kopieren
Mailen waarnaartoe? :$

Weet niet of je mijn PB nog ontvangen had?
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie nog steeds op zoek? Lijkt me super leuk om me aan te sluiten bij de groep. Ben zelf 23.
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen! Ik sluit me ook graag aan. Ik ben 23, woon in Amsterdam en hou wel van een feestje!

Ik had je al een pb bericht gestuurd missbee18, heb je die ontvangen? Zo niet dan mail ik je nog even
Alle reacties Link kopieren
Hey ndh262,



Ik heb als het goed is een berichtje teruggestuurd, maar ik had mijn instellingen verkeerd staan, waardoor ze waarschijnlijk niet aankomen! Maar anders mail je even!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inderdaad geen PB ontvangen maar ik zal je even mailen!
Alle reacties Link kopieren
heeey



ik sluit mij ook graag aan! Ik ben 23, woon in groningen en ik hou van feestjes! :D



ik stuur je een mail ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:ndh262 schreef op 15 mei 2014 @ 08:24:

Hi iedereen! Ik sluit me ook graag aan. Ik ben 23, woon in Amsterdam en hou wel van een feestje!

Ik had je al een pb bericht gestuurd missbee18, heb je die ontvangen? Zo niet dan mail ik je nog evenHe nathali ik had je ook nog een berichtje gestuurd, ik ga morgen met wat meiden een drankje doen, ga je gezellig mee ? mail me anders! bloemviva@outlook.com x
Alle reacties Link kopieren
Hey, dat klinkt gezellig! Ik sluit mij ook graag aan. Ik ben 24 en woon in leiden zal je ook even een mailtje sturen! X
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt gezellig! Heb hetzelfde^^, ik zal je even een mailtje sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, ik zou me ook graag aan willen sluiten!



Missbee ik heb je een mail gestuurd.



De andere dames mogen ook contact met me opnemen Nathalie.17@live.nl.



Ben 22 jaar en ook op zoek naar gezellige meiden om leuke dingen mee te ondernemen zoals stappen, festivals, bios, dagjes weg etc.
Alle reacties Link kopieren
hee meiden, ik zou ook graag aan willen sluiten.



Groetjes Stefanie

Love.my.2@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee! Ik zou me ook graag willen aansluiten bij jullie! Ben 27 en zeker nu de zomer er echt aan komt heb ik erg veel zin om naar festivals te gaan en leuke dingen te doen.



missbee18 ik zal je even een mailtje sturen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven