Ik zoek vriendinnen uit Assen

30-09-2014 19:00 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zou graag mijn vriendenclub uit willen breiden. Ik ben 35 en woon alleen,en onderneem graag leuke dingen. Naar de film,naar de kroeg,festivals bezoeken,winkelen.Eigenlijk ben ik overal wel voor in,als het maar gezellig is! Ik hoop wat reactie's te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Djinnie,



Ik ben 30, woon ook alleen in Assen en vind het ook gezellig om naar de kroeg / festivals te gaan. Verder hou ik van naar de film gaan en live muziek. Lijkt het je leuk om in contact te komen?
Alle reacties Link kopieren
hey carla lijkt me leuk om met je in contact te komen. ik ben 31 en verhuis binnenkort naar Groningen:) veel dingen die je noemt vind ik ook leuk. stuur me een pb als je het leuk. lijkt x af te spreken groetjes marleen
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik ben 33 en woon ook (alleen) in Assen. Zou het ook leuk vinden om wat nieuwe mensen te leren kennen om leuke dingen mee te doen Zoals dit weekend.. superbikeweekend ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marleen,



Ik heb net geprobeerd je een pb te sturen, maar krijg de melding dat je geen berichten wilt ontvangen? In ieder geval, het lijkt me leuk om in contact te komen en eens af te spreken
Alle reacties Link kopieren
hmm wat vreemd anders mag je me wel toevoegen op fb marleen geut in borger:)
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik heb je toegevoegd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven