Kookclub Arnhem
dinsdag 17 juni 2008 om 21:12
Ik ben van plan om een kookclub te starten. Wie heeft er zin om mee te doen?
Ik ben 27 jaar en verhuis binnenkort naar Arnhem. Ik ben (nog) geen keukenprinses maar vind het erg gezellig om samen te koken en te eten. Het lijkt me ook leuk om af en toe een restaurant uitproberen of een kookworkshop volgen.
Groetjes Anne
Ik ben 27 jaar en verhuis binnenkort naar Arnhem. Ik ben (nog) geen keukenprinses maar vind het erg gezellig om samen te koken en te eten. Het lijkt me ook leuk om af en toe een restaurant uitproberen of een kookworkshop volgen.
Groetjes Anne
dinsdag 17 juni 2008 om 21:51
hoi ! ik ben carlijn, 32 jaar woon in Nijmegen e.o en wil graag meedoen . carlijn_75@hotmail.com
donderdag 19 juni 2008 om 21:53
Hoi!
Wat een leuk idee! Ik ben ook geen enorme keukenprinces maar dat valt altijd te leren toch? En nog leuke nieuwe mensen te ontmoeten ook! Ik ben bijna 26.
Groetjes Annelies
lieswind@hotmail.com
Wat een leuk idee! Ik ben ook geen enorme keukenprinces maar dat valt altijd te leren toch? En nog leuke nieuwe mensen te ontmoeten ook! Ik ben bijna 26.
Groetjes Annelies
lieswind@hotmail.com
vrijdag 20 juni 2008 om 15:07
Hoi,
Ook ik heb belangstelling! Ik ben 2 weken geleden bij mijn vriend in Wageningen. Zelf kom ik uit de Randstad en ken weinig mensen in de omgeving.
Ik ben gek op koken en nog gekker op lekker eten.
groetjes, Radha (29)
radha@earthling.net
Ook ik heb belangstelling! Ik ben 2 weken geleden bij mijn vriend in Wageningen. Zelf kom ik uit de Randstad en ken weinig mensen in de omgeving.
Ik ben gek op koken en nog gekker op lekker eten.
groetjes, Radha (29)
radha@earthling.net
vrijdag 20 juni 2008 om 18:53
Leuk al jullie reacties!
Volgens mij zijn we nu met z'n vijfen; kunnen we binnenkort al wat afspreken!
Mijn e-mail adres is anneniehoff@hotmail.com
Volgens mij zijn we nu met z'n vijfen; kunnen we binnenkort al wat afspreken!
Mijn e-mail adres is anneniehoff@hotmail.com
zaterdag 28 juni 2008 om 09:57
zondag 29 juni 2008 om 00:57
Heej meiden!
Wat 'n leuk idee van je anne om een kookclubje op te richten!!
Is er nog plek voor 'just one more'??
Lijkt me erg gezellig om met z'n allen eens te koken (en wat nieuws uit te proberen hi) of eens een restaurantje te bezoeken!! daarnaast woon ik nog niet zo heel lang in arnhem en lijkt het me erg leuk om wat nieuwe contacten hier op te doen!!
Groetjes, sanne
sannekierkels@hotmail.com
Wat 'n leuk idee van je anne om een kookclubje op te richten!!
Is er nog plek voor 'just one more'??

Lijkt me erg gezellig om met z'n allen eens te koken (en wat nieuws uit te proberen hi) of eens een restaurantje te bezoeken!! daarnaast woon ik nog niet zo heel lang in arnhem en lijkt het me erg leuk om wat nieuwe contacten hier op te doen!!
Groetjes, sanne
sannekierkels@hotmail.com
vrijdag 18 juli 2008 om 18:50
Hallo Anne, allemaal lliefhebbers van lekker koken en eten.
Bij toeval kwam ik jullie communicatie tegen en biedt jullie hierbij graag mijn activiteiten aan als www.lacuisinedusoleil.nl uit Arnhem.
Kom eens op bezoek en geef svp je reactie wanneer onze arrangementen jullie aanspreken. Speciale arrangementen voor vaste kookclubs (groepen).
Ik hoop van jullie te mogen horen.
Bij toeval kwam ik jullie communicatie tegen en biedt jullie hierbij graag mijn activiteiten aan als www.lacuisinedusoleil.nl uit Arnhem.
Kom eens op bezoek en geef svp je reactie wanneer onze arrangementen jullie aanspreken. Speciale arrangementen voor vaste kookclubs (groepen).
Ik hoop van jullie te mogen horen.
zaterdag 2 augustus 2008 om 19:54
ik meld me graag aan! ben 25 jaar momenteel woonachtig in Rheden(ligt 10 minuten van arnhem af) maar ga binnen kort weer terg verhuizen naar Arnhem!
Koken vind ik erg leuk vooral met een gezellige club!
patriciakersten99@hotmail.com
Koken vind ik erg leuk vooral met een gezellige club!
patriciakersten99@hotmail.com
zondag 10 augustus 2008 om 11:48
Mij lijkt het ook leuk! Weet niet of jullie ondertussen al begonnen zijn?...
Ik ben 29 en woon in Westervoort, ligt 5 km vanaf Arnhem.
Heb altijd al van koken gehouden, maar alleen doe je het niet zo snel.
Hoop van jullie te horen!
Oh zie dat jullie al begonnen zijn en dat er veel reacties waren voor wel 2 kookclubjes...jammer!
Ik ben 29 en woon in Westervoort, ligt 5 km vanaf Arnhem.
Heb altijd al van koken gehouden, maar alleen doe je het niet zo snel.
Hoop van jullie te horen!
Oh zie dat jullie al begonnen zijn en dat er veel reacties waren voor wel 2 kookclubjes...jammer!
woensdag 7 januari 2009 om 14:06
Hey Anne,
Al een tijdje denk ik erover na om een kookclub te starten, of me daarbij toe te voegen.
Nu lees ik jouw oproep, maar zie ook dat die al in juni 2008 geplaatst is....
Ik vind koken super leuk en wil me nog steeds graag bij een kookclub voegen. Ook het opdoen van nieuwe ideen en contacten lijkt me zo een goede manier!
Is het inmiddels al gestart en kan ik me nog aanmelden?
Ik ben 26 jaar en woon in Arnhem.
Al een tijdje denk ik erover na om een kookclub te starten, of me daarbij toe te voegen.
Nu lees ik jouw oproep, maar zie ook dat die al in juni 2008 geplaatst is....
Ik vind koken super leuk en wil me nog steeds graag bij een kookclub voegen. Ook het opdoen van nieuwe ideen en contacten lijkt me zo een goede manier!
Is het inmiddels al gestart en kan ik me nog aanmelden?
Ik ben 26 jaar en woon in Arnhem.