Kookclub Roermond

01-09-2014 21:44 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik woon in Roermond en hou van koken. Het lijkt me dan ook leuk om eens per maand met een groepje mensen samen te koken. Lijkt je dit ook wat dan laat maar een berichtje achter!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik woon sinds enkele maanden in Roermond en ik wil graag nieuwe mensen leren kennen. Zelf ben ik nog niet zo heel goed in koken, maar het lijkt me wel ontzettend leuk en gezellig.



Groetjes Susan
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Hoi JuffieMarie en Susan,

Ik woon ook pas een paar jaar in Roermond en heb hier nog niet zoveel contacten. Dus het lijkt me wel leuk om op deze manier nieuwe meiden te leren kennen. Ik ben 26 jaar.

Misschien is het leuk om eens te mailen en dan eventueel iets af te spreken?

Mijn emailadres is: ljanoe@outlook.com

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Lijkt me ook erg leuk en sluit me graag hierbij aan.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Bedankt voor jullie reacties, leuk!

Ik ga fliepke zo een mailtje sturen. De andere twee heb ik via viva een bericht gestuurd met de vraag mij te mailen (mailadres staat in mijn bericht). Dan kunnen we op die manier met z;n allen in contact komen. Lijkt me gezellig!



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik woon sinds paar maanden in Beesel en ik wil graag nieuwe mensen leren kennen. lijkt me leuk om dat via een kook groepje te doen.

ben geen ster in de keuken maar wel bereid om te leren.



Groetjes Gert-Jan
Alle reacties Link kopieren
juffiemarie, Suzan enz.



Ik sluit me graag bij jullie aan.

Heb via Janoe al contact gezocht maar die pm is niet aangekomen.



Wanneer, hoelaat en waar komt de kookclub in november, december 2014 weer bij elkaar?

Let me know,



Gr. Rick
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb enkele mensen een pb gestuurd,maar geen reactie gehad. Dus we hebben nog geen datum, geen locatie.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Juffiemarie,



ok. Jullie zijn bij mij thuis/keuken welkom. Iemand moet de kar treken nietwaar?

Denk zelf aan een vaste vrijdagavond in de maand, hoe klikt en schikt dat?

Heb een idee om 't idee van de kookclub via een ander medium aan te kondigen. Wil dit naast eens kennis met elkaar te maken met je bespreken.

Dit weekend eens afspreken om tijdens een drankje en/of een Italiaanse hap het hierover te hebben?

BTW wat is je email? Stuur je die svp per pm. Praat makkelijker.



Gr.

Traveladict83
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik zou me ook graag bij jullie willen aansluiten! Ik woon sinds een paar maanden voor de liefde in Roermond en wil ook graag nieuwe mensen leren kennen. Kan ik nog meedoen met jullie kookgroepje?



Groeten Anna
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ook ik woon sinds kort in Roermond en ken hier nog niemand, daarnaast vind ik koken ontzettend leuk, dus ideaal om mensen te leren kennen. Is er al iemand die hier het initiatief heeft?
Als jullie elkaar via het forum berichtjes willen sturen, moet je die optie wel aanzetten zoals Sundae89.



Klik hiervoor op het poppetje rechtsboven aan de pagina, dan op voorkeuren en dan kun je Andere mogen mij berichten sturen aanvinken. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Goeie tip!!



Ik heb dit aangehinkt dus jullie kunnen mij nu berichtjes sturen ;)

Ik zal verzamelen wie zich aanmeldt en dan kunnen we eens kijken of we eindelijk tot een kookdate kunnen komen



groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de tip ikeaverslaafde!



Ik heb het ook aangeklikt. Juffiemarie, ik ga jou zo een berichtje sturen!



Groeten Anna
Alle reacties Link kopieren
heb 't ook aangevinkt. Net pm naar jufmarie verzonden :-).
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Weet iemand of Juffiemarie nog actief is? Ik heb haar een paar dagen geleden een bericht gestuurd, maar geen

Reactie op gekregen.



Groeten Anna
Alle reacties Link kopieren
Hoi fugeltsje,



juffiemarie is nog actief, ik heb al mailcontact met haar. Stuur je berichtje gewoon even opnieuw, misschien is het niet goed aangekomen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



De mensen waarvan ik een privee-emailadres heb ontvangen hebben een mailtje van mij gekregen. Wil je alsnog een mailtje ontvangen, stuur dan ff je mailadres in een privebericht.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Is dit nog actueel? Woon zelf ook sinds kort in Roermond en kook ook graag.

Ik zou het leuk vinden wat te horen.



Groetjes Jeannette
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jeannette,



Dit is niet meer actueel, maar ik zou het nog leuk vinden om meer mensen te leren kennen.

Als dat bij jou zo is, kunnen we misschien ook eerst afspreken voor een bakje thee, borrel o.i.d.?



Groeten Anna
Alle reacties Link kopieren
Hi Anna,



Lijkt me leuk om iets af te spreken.

Als je mij een privé berichtje wilt sturen met je mail adres dan kunnen we iets concreet afspreken.



Groetjes

Jeannette
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik betrek op 1 oktober mijn appartement in het centrum van Roermond. Ik hoop dat deze club nog actief is en dat ik me aan mag sluiten.



Ik hoor graag van je!



Groetjes Marcia
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig Marcia, daar ben ik een tijd terug juist vertrokken. Uit het centrum. Ga je in dat nieuwbouwcomplex wonen?

(Geheel off topic, mijn excuus. Maar vraag het me even af)
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Is dit nog actueel?



Groetjes Sanne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven