Leuke mama's omgeving Hoogvliet/Spijkenisse e.o.

30-09-2014 23:35 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden!



Het lijkt mij leuk om met andere (aanstaande) mama's in contact te komen voor gezelligheid en leuke ervaringen uit te wisselen.



Ik ben zelf 28 jaar en sinds begin augustus een kersverse mama van een gezonde jongen!



Helaas ken ik niet veel andere mama's in mijn omgeving en hebben niet veel van mijn vriendinnen al kids. Lijkt me leuk om dus nieuwe meiden te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi watermeloentje,

ik heb hiervoor speciaal even een ander acccount aangemaakt, want mensen hoeven niet te weten waar ik vandaan kom

Misschien daarom handig om even aan te zetten dat je ook privéberichten kan ontvangen?



Ik kom uit Spijkenisse en ben even oud als jij. Ik ben nu in 11 weken in verwachting van mijn eerste kindje. Duurt dus nog wel even voordat het kindje in mijn armen ligt.



Als je geïnteresseerd bent om me verder te leren kennen moet je maar even je emailadres geven. Kan ook via privébericht.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Sorry, ik lees je berichtje pas een half jaar later...Oeps! Ik hoop dat je geniet van je kindje. Als je nog interesse hebt, hoor ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog wel interesse hoor. Stuur je me even een privebericht? Jij hebt je inbox namelijk nog niet open staan, dus ik kan je niks sturen.

Je mag ook je emailades geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven