Leuke meiden Maastricht e.o.

18-09-2014 10:26 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik woon nu sinds een tijdje weer in mijn geboortestad Maastricht. Aangezien al mijn vrienden van vroeger zijn uitgevlogen ben ik nu en beetje eenzaam en alleen ;). Vandaar dit oproepje!



Ik ben zelf 26 jaar, net afgestudeerd en op zoek naar een baan! Ik hou van koken, kijk veel films en series en ben een groot fan van cultureel verantwoorde uitstapjes. Maar mijn interesseveld is erg breed dus ik sta altijd open voor andere activiteiten.



Lijkt het je leuk om eens kennis te maken onder het genot van een drankje laat dan hier een berichtje achter!



Hopelijk tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Hi..

Wat leuk om te lezen het klinkt namelijk alsof ik mijn eigen omschrijving lees ;) Ik ben 25 jaar ook na een hele tijd weer terug in mijn geboortestad Maastricht en nu 1,5 jaar afgestudeerd. Ik ben ook dol op koken en eten en films kijken in het filmhuis genre en series als Orange is the New Black, Mr Selfridge en Flikken Maastricht en SATC.

Mocht je het leuk vinden dan mag je me mailen inge1804@hotmail.com!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik weet niet hoe vaak je die mail checkt, maar ik heb je een berichtje gestuurd hoor! ;)
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



Het lijkt me leuk om bij jullie aansluiting te vinden. Ik zelf woon sinds kort weer in het Noorden van Limburg en al mijn vriendinnen hebben hun vleugels al uitgeslagen. Ik ben opzoek naar wat oude en vertrouwde gezelligheid.



Ik ben 24 jaar en studeer in de omgeving van Eindhoven. Ik houd van koken, vooral van lekker eten, nieuwe leuke restaurantje ontdekken, films en series kijken, cultuur ' opsnuiven' en ik heb voorliefde voor leuk servies. Zo ook meerdere interesses.



Je/jullie kunnen me mailen op kaatje _ and _ tiger 188 (at) live (punt) nl
Alle reacties Link kopieren
Ha Katha, leuk! Ik ga je ook een berichtje sturen, nu ik toch bezig ben ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven