Leuke meiden Veldhoven en omgeving

14-09-2014 15:54 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Woon je ook in Veldhoven of omgeving en heb je zin om nieuwe contacten op te doen?



Ik ben zelf 31 jaar en woon momenteel nog met mijn vriend in Eindhoven. In oktober gaan wij verhuizen naar Veldhoven. Aangezien ik zelf uit het noorden van het land kom, zou ik het leuk vinden om hier leuke eigen contacten te hebben. Vandaar mijn oproepje :-)



Ik vind het leuk om thee te leuten, een hapje (buiten de deur of thuis) te eten, filmpje kijken, met mooi weer terrassen.

Praten over kinderen begint bij mij nu te komen, omdat ik zwanger ben van onze eerste :-)



Heb je zin om nieuwe contacten op te doen? Dan lees ik graag jouw reactie! Je kunt me een pb sturen of mailen veldhoven1983@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Leuk berichtje! Ik woon zelf ook in Veldhoven met vriend en zoontje (2). Ik ga je even een mailtje sturen
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik woon sinds kort in Helmond.. Niet zo ver van Eindhoven af en ik kom uit het oosten van het land en ken hier ook nog niet zoveel mensen. Ik zal je even een mailtje sturen



Groetjes Belinda (28)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi!

En hoe bevalt het zuiden je? ook ik kom uit het noorden, uit Emmen om precies te zijn. Helaas is het mij nog niet gelukt om veel leuke contacten op te bouwen mede vanwege een vervelende relatie, maar dat is gelukkig nu voorbij en kan me nu daar weer helemaal op richten . Misschien leuk om verder kennis te maken?



Groetjes Bianca
met respect beleef je zoveel meer
Alle reacties Link kopieren
Hee hee !!





Gefeliciteerd met je zwangerschap !



Kom zelf uit Valkenswaard vlak bij en heb een dochter van bijna 5 maandjes .

Lijkt je het gezellig om te kletsen mag je me toevoegen op whatsapp



Mijn nr is 0657204151



Groetjes en tot horens ! Xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven