Leuke meiden gezocht +\- 25jr amersfoort e.o.

23-10-2014 23:08 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Omdat de vriendschappen van studie beginnen te verwateren lijkt het me leuk om nieuwe mensen te leren kennen.



Ik heb een fulltime kantoorbaan en woon samen met mijn vriend in de buurt van amersfoort. Ik zou het leuk vinden om met een groepje gezellige meiden af en toe een wijntje te gaan drinken of iets anders leuks te doen.



Ik hou van lekker eten, een wijntje en om dat te compenseren sport ik regelmatig.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kim ,



Ik ben 26 woon in Apeldoorn maar zit op school in Amersfoort .. Lijkt me best leuk om daar ook iemand te kennen . En misschien wel meerdere . En Apeldoorn en Amersfoort is toch redelijk te doen . Toch ?



Hou van shoppen uit eten gaan wijntje drinken of gewoon eens in de zoveel tijd lekker los te gaan tijdens het stappen



Als je het je leuk lijkt om met mij in contact te komen let me know
Alle reacties Link kopieren
Hi Kim,



Ik woon zelf in Hilversum dus dat is vlakbij :-)

Lekker eten en een wijntje hou ik ook erg van alleen dan het sporten ja tja daarvoor moet ik toch echt een schop onder mijn kont krijgen haha.



Als het je leuk lijkt kunnen we wel eens wat vaker contact uitwisselen en een drankje gaan doen?



Ben trouwens 26 jaar



Mail me anders maar als je het leuk lijkt.. noellec88@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi Angeln & Noellec,



Het lijkt me leuk om eens af te spreken, misschien wel met zn drieën? Noellec ik ga je mailen! Angeln als jij je mail ook geeft (via pb?) dat praat wat makkelijker, minder openbaar .



Groetjes, Kim

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven