Leuke meiden omg. Leiden

19-08-2014 23:26 11 berichten
Hi! Ik ben Marit, 23 jaar en woon vlakbij Leiden.

Ik ga graag leuke dingen doen, alleen mis hiervoor wat gezellige vriendinnen. Ik ben op zoek naar gezellige meiden om koffie of thee mee te leuten, uit te gaan, naar de film of een festval te gaan, te gaan winkelen etc.



Ik ben gek op reizen, eten, festivals, (uitwaaien op) strand, uitgaan, bier en gewoon lekker de hort op gaan.



Mocht je zin hebben om eens wat af te spreken, laat het me dan weten!

(Via een PB kan ik mijn e-mailadres geven.)
Alle reacties Link kopieren
Hoi klinkt goed!



Ben 25, en heb een kindje , is dat een probleem voor jou?
Nee hoor, dat lijkt me geen probleem. Wil je je e-mailadres via een pb sturen?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig! Ik ben 25 en vind het ook leuk om meer mensen te leren kennen in/vlakbij Leiden en lekker er op uit te gaan. Graag sluit ik me bij jullie aan!
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik woon ook in de buurt van Leiden. Als je me je mailadres stuurt neem ik contact met je op! Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey, Probeerde PM's te sturen, maar jullie willen allemaal geen PM's ontvangen . Dat moet je even veranderen in je instellingen, onder 'mijn voorkeuren' geloof ik. Maar het lijkt me iig gezellig een keer met jullie een drankje te gaan doen ofzo :-D!
Haha wat dom

Heb m'n instellingen verandert!

Ik ga even pm's rondsturen met m'n mailadres.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Zelf woon ik bij Haarlem maar met de trein ben ik zo in Leiden.

Ik ben trouwens 20 jaar. Lijkt me leuk om jullie te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Dit klinkt gezellig, ik doe graag mee! Als dit nog kan, dan hoor ik dat graag .

Ik woon ook in omgeving Leiden en zou graag meer sociale contacten opdoen hier.
Hoi!

Hoewel dit bericht al wat ouder is, probeer ik het toch maar gewoon

Ik ben twee maanden geleden vanuit de andere kant van het land naar Leiden verhuisd, en ben op zoek naar leuke vriendinnen! Zou ik me bij jullie kunnen aansluiten?
Hi ladies!



Het bericht is al een tijdje geleden geplaatst zie ik, toch zou ik graag met jullie in contact komen. Ik heb jullie een pm gestuurd, al kon dat niet bij iedereen.. Ik zou het leuk vinden iets te horen. Fijne avond allen en wie weet, tot snel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven