Leuke vriendin(nen) Doetinchem gezocht!

27-09-2014 15:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben op zoek naar een leuke vriendin in Doetinchem of omgeving.

Ik ben begin 30, moeder van 2 jonge kinderen en werk parttime. Vind het leuk om samen wat te drinken, te winkelen, naar de sauna te gaan, met de hond te wandelen, films te kijken, met de kinderen iets leuks te doen, samen te koken/eten en gewoon te kletsen!



Wie ook??
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Het lijkt me leuk om met je in contact te komen.



Ik woon in Doetinchem, werk parttime en heb ook 2 jonge kinderen. Ben alleen wel ietsje ouder (eind 30). Ik weet niet of dat uit maakt.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Katje!



Leuk dat je reageert. Nee hoor, dat maakt helemaal niks uit. :-)

Wat is handig? Kan ik je toevoegen op Facebook?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik zit niet op Facebook.

Stuur anders maar een berichtje naar mijn mailadres.



Groetjes.
anoniem_101740 wijzigde dit bericht op 29-09-2014 21:29
Reden: mailadres weggehaald
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben nu niet thuis, mailen wordt later, maar ik heb wel je emailadres opgeslagen, dan kun je die weer weghalen!



Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben ook moeder van een zoontje van ruim 1,5 jaar oud. Ik ben zelf 29 jaar oud. Ik heb een aantal jaar in Doetinchem gewoond maar woon nu net in Braamt. Ik zou het leuk vinden om met je/jullie in contact te komen!





Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Hier nog een moeder (31) van 2 kinderen. Meisjes 4-6jaar. Woon in Doetinchem.

Zou het leuk vinden om met jullie in contact te komen. Dit is mijn eerste keer dat ik hier reageer dus weet niet zo goed hoe ik persoonlijke berichten ofzo moet sturen.



Tot snel,

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook moeder van een zoontje van 2 en op dit moment hoogzwanger van onze tweede zoon. Ik woon nu pas net een paar jaar in Doetinchem en zou het leuk vinden om wat contacten op te doen. Misschien kun je me op fb toevoegen? Wel handig om te weten of we een beetje bij elkaar passen......

Wie weet tot binnenkort!



Groetjes Linda

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven