Lieve en gezellige vriendin omgeving Oirschot (NB)

04-10-2014 17:27 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai Meiden,



Ik ben opzoek naar een lieve en gezellige vriendin rond de 24 jaar in de omgeving van Oirschot (Middelbeers, Spoordonk, Best, Boxtel, Moergestel). Ongeveer een half jaar geleden ben ik verhuist naar Oirschot vanuit Overijssel omdat ik samen ben gaan wonen met mijn vriend. Op zich vind ik het wel oke hier in Oirschot, alleen mis ik iets. Graag zou ik een paar goede en leuke vriendinnen in de buurt willen hebben. Vandaar dat ik opzoek ben naar een leuke vriendin of leuke vriendinnen waarmee je bijvoorbeeld kan theeleuten, (romantische) films mee kan kijken, naar de bioscoop mee kan, winkelen, recreatief zwemmen, concerten bezoeken, wijntjes drinken thuis of in de kroeg, taarten of iets dergelijks mee kan bakken, en indien nodig eens een goed gesprek mee kan voeren, maar bovenal waar je veel plezier mee kan hebben. Het allermooiste zou een spontane, lieve en betrouwbare vriendin zijn. Het zou ook fijn zijn als je iets hebt gestudeerd (MBO, HBO of WO). Zelf heb ik een HBO studie en master aan de universiteit afgerond.

Nog wat informatie: Ik ben spontaan en praat makkelijk met mensen, heb een 'kantoorbaan' van 36 uur per week en geen kinderen.



Spreekt je dit aan? Stuur me gerust een prive berichtje.



Groetjes,

Vera
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vera, ik heb je een privébericht gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vera,



Ik woon zelf ongeveer 20 km van Oirschot vandaan en heb enkele dagen geleden een Facebook groep opgericht om met mensen in contact te komen (is wellicht wat makkelijker dan via dit forum). Als je wilt kun je je aansluiten:



https://www.facebook.com/ ... zdGYMfL8vPm5FDyM2NwHWinjs
Alle reacties Link kopieren
Hallo Vera,



Ik heb geen idee hoe ik een priveberichtje kan sturen naar iemand.

Wat super knap dat je voor je partner naar hier gekomen bent.

Ik ben ook 24 jaar, woon in Best nu maar ben eigenlijk een echte Oirschottenaar ;)

Wellicht kun jij mij een berichtje sturen?



Mvg Marit
Alle reacties Link kopieren
Hey Jolan84,



Ik kan je fb link niet openen voor de fb groep
Alle reacties Link kopieren
Hey frodo123,



Kun je de groep 'Viva Tilburg e.o.' wel vinden? Die is het namelijk!
Alle reacties Link kopieren
Hai Allemaal,



Bedankt voor jullie reacties, leuk om te lezen! Ik lees ze alleen nu pas, want ik had verwacht wel een email te krijgen zodra er een reactie was.



@ Frodo123, ik heb helaas geen prive bericht van je ontvangen en ik kan jou geen prive bericht sturen. Het ontvangen van prive berichten moet je instellen. Ik geloof dat ik wel prive berichten kan ontvangen. Ik zal je wel een vriendschapsverzoek sturen, volgens mij kan dat wel.



@ marpip, ik heb jou een prive bericht gestuurd!



@ Jolan84, ik kan de faceboek groep niet vinden. Is het een afgeschermde groep?



Groetjes,

Vera
Alle reacties Link kopieren
Hee Vera,



Ik ben zelf ook 24 en woon erg dichtbij Oirschot!

Het lijkt me erg leuk je beter te leren kennen!..

De dingen die jij schrijft leuk te vinden vind ik ook altijd gezellig!



Hopelijk hoor ik van je!!?



Liefs Inge
Alle reacties Link kopieren
@vera, ik heb je wederom een bericht gestuurd. Hopelijk nu wel ontvangen?



@jolan, ik kan de fb pagina echt niet vinden, helaas.
Alle reacties Link kopieren
Hey xxiingexx en Frodo123,



Inge, ik heb jou een privé bericht gestuurd.

Frodo123, leuk om je bericht te lezen, alleen vind ik het leeftijdsverschil toch iets te groot, sorry!



Groetjes,

Vera.
Alle reacties Link kopieren
Hee Vera,

Ik heb je berichtje niet gehad dus heb jou er een gestuurd.



Liefs Inge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven