Meiden omgeving Eindhoven gezocht (22-32jr)

18-06-2014 22:28 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik lees al lang mee op het Viva forum en heb besloten me nu maar eens aan te melden!

Ik ben namelijk op zoek naar leuke nieuwe contacten in (omgeving) Eindhoven. Ik ben in mijn leven een aantal keren verhuisd waardoor ik vriendinnen door het hele land heb wonen. Ik zou het alleen juist zo leuk vinden om iemand in de buurt te hebben, om mee uit te gaan, een theetje te drinken op de bank, te sporten, een filmpje te pakken, te shoppen... Noem maar op.



Hopelijk zit er een gezellige dame tussen op het forum..



Liefs Monique
Alle reacties Link kopieren
Hi Monique,



Ik heb hetzelfde. Ik woon sinds kort in Eindhoven. Het lijkt me leuk om samen iets te doen. Stuur me gerust een bericht, en wie weet zijn we binnenkort al op pad
Hoi Monique (en degene die ook op deze oproep reageren ;))



Ik ben zelf anderhalve maand geleden naar Eindhoven verhuisd, heb ook overal gewoond (groningen, enschede, vught, geldrop, brisbane (australië) en maasticht) en ben ook op zoek naar leuke mensen om hier in de buurt wat mee te kunnen doen!



Eerst eens even uitzoeken hoe ik contact op kan nemen op dit forum met mensen haha :P
Alle reacties Link kopieren
Hoi Chloé,



Ik zie nu pas je reactie op mijn bericht en reageer net op jouw post!:) Zoals daar ook aangegeven:

Met de icoontjes onder de avatars kun je mensen als 'vriend' toevoegen of bijv een bericht sturen. Helaas kan ik jou geen bericht sturen vanwege jouw instellingen! Als het goed is kun je mij wel berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Monique,

Ik zag dat je ook op mijn berichtje had gereageerd ik heb je gemaild als goed is



Groetjes Belinda
Alle reacties Link kopieren
Hey monique



Ik woon sinds 5 jaar in Eindhoven. Meeste vriendinnen hebben hun gezin dus ben wel op zoek naar meer vriendinnen om leuke dingen mee te doen zoals thee drinken winkelen Enzo.



Lijkt het je leuk stuur dan berichtje



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey Monique,



Leuk oproepje! Ik ben 34 en woon in Den Bosch sinds vorig jaar november. Heb toen ook via het Viva forum een oproepje geplaatst om nieuwe mensen te leren kennen en daar heb ik inmiddels een leuke vriendengroep aan overgehouden. Wil alleen graag mijn vriendenkring verder uitbreiden.

Ik hoop dat Den Bosch nog dichtbij genoeg is trouwens? :-)

Ik ken Eindhoven goed, want heb er gewoond.



Ik hou van op stap gaan en dansen tot in de vroege uurtjes , shoppen, kopje thee en lekker kletsen op de bank, filmpje pakken en ik hou van festivals bezoeken!



Stuur me gerust een berichtje, wie weet zitten we binnenkort aan een wijntje ergens! :-)



Misschien ook een leuk idee om met een groepje af te spreken van dames die gereageerd hebben!



Groetjes Miriam
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik ben Silvie,26 en ik woon vlakbij Eindhoven.

Is het misschien een idee om binnenkort eens met z'n allen af te spreken?

Jullie kunnen me mailen op silvievanhoppe@hotmail.com



Groetjes van Silvie
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ladies,



Ik had een week geleden ook een oproepje geplaatst, omdat het me leuk lijkt nieuwe mensen te ontmoeten om samen naar een concert/film te gaan. Iets leuks te ondernemen.



Misschien een idee om een keer af te spreken om gezellig te borrelen of theeën?



Groetjes Evy
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee wat is de handigste manier om met elkaar in contact te komen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hebben jullie ook kids?

Vind het leuk nieuwe contacten te maken met moeders en kids.

Grtz sanne
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie volgende week vrijdag of zaterdag tijd?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk om ook kennis te mogen maken! Wil ook graag mijn vrienden groep uitbreiden!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, het lijkt me leuk om ook aan te sluiten! Ik, 33, uit Eindhoven, ben sinds kort weer single na een lange relatie. Nieuwe contacten zijn hartstikke welkom. Lijkt me gezellig om samen dingen te ondernemen zoals concert, film, kroeg, lunchen, wijntjes drinken, samen koken, festival spelletjesavonden, wandelen etc.



Stuur me gerust een berichtje als je interesse hebt
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me ook graag aan!
Ik sluit me ook aan als er een avondje georganiseerd wordt!
Alle reacties Link kopieren
Misschien handig om een facebookgroep te maken?

Cloea: ik heb inmiddels al wel een dag vast staan met 1 iemand. Je bent ook van harte welkom!
Alle reacties Link kopieren
En je voorkeuren even veranderen op priveberichten kunnen ontvangen, haha ;)
Alle reacties Link kopieren
Facebookgroep vind ik een goed idee. En als er een avondje komt, houd ik me ook aanbevolen. Mijn inbox staat open!
Alle reacties Link kopieren
Hee dames!

Wat leuk al die reacties.. Nu ben ik zelf hopelijk niet te laat!

Chloea, ik heb jou al een bericht gestuurd, niet ontvangen?



Is het een idee om binnenkort ergens in Eindhoven af te spreken, iedereen kan dan aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Ik woon ook sinds een paar maandjes in Eindhoven, en lijkt me leuk om eens wat te gaan doen! Sluit me graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Wat een leuk initiatief



Ik sluit me ook graag aan! Ben 24, woon pas sinds kort (weer) in Eindhoven en het lijkt me leuk wat meiden te ontmoeten!
Another Tale of Infinite Dreams
Alle reacties Link kopieren
Oeps dubbel.
Another Tale of Infinite Dreams
Alle reacties Link kopieren
Super! Laat ik dan maar meteen een datum voorstellen Zaterdag 9 augustus? En hoe kunnen we het makkelijkste in contact komen met elkaar, ik las al iets over een facebookgroep?
Alle reacties Link kopieren
Stuur me even een privebericht Monique! (:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven