Nederlanders in Antwerpen

11-08-2014 21:12 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik studeer sinds een jaar in Antwerpen en ondanks vele pogingen om daar sociale contacten op te doen heb ik toch niet een maatje om leuke dingen mee te doen. Ik merk ik dat ik de spontane open manier van communiceren tussen Nederlanders heel erg mis. Mijn school ligt behoorlijk afgelegen van alles, dus in contact komen met mensen (belgen zijn naar mening heel gesloten) is nog best lastig.



Ik ben 20 jaar oud en zoek vrienden/ vriendinnen om leuke dingen mee te doen in Antwerpen. Denk aan terasjes pakken, shoppen, uitgaan, festivals, eten noem het maar op. Lijkt jou dit ook gezellig stuur me dan een berichtje ( : !



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sanne,

Deze week ben ik naar Antwerpen verhuisd, ook voor mijn studie, en ik ken nog nauwelijks mensen. Precies zoals jij zegt, heb ik nu al behoefte aan 'gewone vriendinnendingen'. Laat me weten als dat voor jou ook nog steeds geldt.



Groeten, Jilde
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden!



Ik ben deze week ook van Nederland naar Antwerpen verhuisd voor mijn studie. Het is behoorlijk wennen opeens zo ver weg van vrienden en familie, dus ik zou hier graag snel nieuwe mensen leren kennen! Misschien kunnen we binnenkort een keer wat gaan drinken samen?



Groetjes Leonie
Alle reacties Link kopieren
Zullen we komend weekend afspreken in een kroegje? Kennen jullie Café de Muze, in het oude centrum? Daar zouden we bijvoorbeeld vrijdag- of zaterdagavond kunnen meeten? Of willen jullie liever deze week al afspreken? Vind ik ook begrijpelijk ;)

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Goed idee! Ik ga in het weekend alleen naar Nederland, dus liever doordeweeks, misschien woensdagavond? De Muze ken ik niet, maar google vast wel;)
Alle reacties Link kopieren
hee jilde en leonie!

ik had een mailtje verwacht bij reacties op mijn post, sorry dat ik niet heb geantwoord. fijn te weten dat er meer mensen zijn in ieder geval! mochten jullie nog zin hebben een x wat te doen laat het me weten (ik zal de reacties beter in de gaten houden ;) )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven