Nieuwe contacten Amsterdam

21-06-2014 19:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,



Als man zijnde ben ik natuurlijk een beetje een vreemde eend in de bijt op het forum, maar veel alternatieven zijn er niet... Heb voorheen wel eens gekeken op NMLK, maar daar zitten vooral veel dertigers op.



Ik ben 24 jaar, net afgestudeerd en nu fulltime sollicitant. Ik hou van reizen, sporten, festivals, terrasjes, films/series kijken en afspreken met vrienden. Ik woon sinds kort in Amsterdam en het grootste deel van mijn vrienden is burgerlijker dan verwacht en woont nog thuis of woont samen met vriend(in). Ik mis de contacten om spontaan even wat mee af te spreken in de stad, voor een terrasje of een bbq in het Vondelpark.



Wie herkent zich hierin en vind het leuk om eens wat af te spreken?
...
Alle reacties Link kopieren
Hey Casper,



Ik heb je al een aantal keer voorbij zien komen op het forum en wist in het begin niet zo goed wat ik ervan moest denken.

Maar bij nader inzien lijkt het me eigenlijk wel leuk!



Ik heb genoeg leuke vriendinnen alleen zijn er sinds kort een aantal goede vriendinnen verhuisd en is het spontaan afspreken wat lastiger geworden.

Ik ben 25 en vind leuk wat bijna iedereen leuk vind. Het bekende riedeltje. Festivals, reizen, strand etc etc.



Heb je al eens afgesproken met mensen van het viva forum?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meisje1989,



Ik snap dat je wat terughoudend bent zodra je een man met een oproepje op het viva forum ziet... Vaker gehoord, maar eerlijk is eerlijk, er zijn weinig alternatieven. Inmiddels is er vanuit eerdere oproepjes een whatsappgroepje ontstaan, daar heb ik nu een aantal keer mee afgesproken, o.a. met de groep de wedstrijden van Nederland gekeken en ook wel eens onderling weer wat afgesproken om bij elkaar te eten enzo. Anyway, zonder verdere bijbedoelingen, gewoon om leuke dingen mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk initiatief! Ik werk en studeer nu al ruim 5 jaar in Amsterdam, maar alle ins en outs ken ik nog steeds niet... Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en gezelligheid te creëren. Mochten jullie/je weer eens wat leuks ondernemen, geef even een gil



Ps: ik ben 24 ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi letien!



We gaan maandag weer met een groepje voetbal kijken ergens in de stad. Lang niet iedereen heeft evenveel met voetbal, maar het is vooral erg gezellig geweest de voorgaande twee wedstrijden. Aanstaande donderdag gaan we met hetzelfde groepje wat drinken in de stad. Als je aan wilt haken, stuur even een berichtje met je mailadres dan houden we contact!



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Ik heb je een berichtje gestuurd, maar weet niet of die goed is aangekomen ;)? Donderdag komt mij in elk geval perfect uit!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook gezellig om aan te haken.

Ik heb donderdag helaas avonddienst maar bij de volgende date ben ik paraat.
Alle reacties Link kopieren
@letien, ik heb je een mailtje gestuurd!



@meisje1989, als je wilt kan je even je mailadres sturen, dan hou ik je op de hoogte! We hebben inmiddels ook een whatsappgroepje in het leven geroepen, als je wilt kan je ook daar aanhaken!
Alle reacties Link kopieren
Mijn mail adres is: meisje1989viva@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Wat leuk dat er zo groep in het leven geroepen. Ik woon zelf dan niet in Amsterdam maar wel in de buurt. Ik zou het erg leuk vinden om lid te worden van deze groep.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meid 1990,



Er zijn meerdere mensen in de groep die niet in Amsterdam wonen, dus geen probleem! Stuur even een berichtje met je e-mailadres, dan houden we even contact!



@meisje1989; ik stuur je straks even een mailtje!
Alle reacties Link kopieren
quote:casperh89 schreef op 21 juni 2014 @ 19:20:

Hey allemaal,



Als man zijnde ben ik natuurlijk een beetje een vreemde eend in de bijt op het forum, maar veel alternatieven zijn er niet... Heb voorheen wel eens gekeken op NMLK, maar daar zitten vooral veel dertigers op.



Ik ben 24 jaar, net afgestudeerd en nu fulltime sollicitant. Ik hou van reizen, sporten, festivals, terrasjes, films/series kijken en afspreken met vrienden. Ik woon sinds kort in Amsterdam en het grootste deel van mijn vrienden is burgerlijker dan verwacht en woont nog thuis of woont samen met vriend(in). Ik mis de contacten om spontaan even wat mee af te spreken in de stad, voor een terrasje of een bbq in het Vondelpark.



Wie herkent zich hierin en vind het leuk om eens wat af te spreken?



Hoi casper en alle anderen uit amsterdam! Ik zou ook wel in het groepje willen.

Ik ben ilse 27 nieuw amsterdamse leerkracht en vol met hobbies en weinig vrije tijd maar wel zin in nieuwe contacten inamsterdam (niet voor dating btw)
Alle reacties Link kopieren
@ilsevb: ik heb je een mailtje gestuurd
Alle reacties Link kopieren
He wat leuk! Ik heb alleen geen idee hoe ik een bericht kan sturen (zit mobiel)..
Alle reacties Link kopieren
@zeepaard25; als je even je mailadres achterlaat, dan houden we via die weg wel even contact. Privé berichten komen lang niet altijd aan hier..
Alle reacties Link kopieren
Jammer veel te Jong Frank zoekt vrouw 55/65 jaar in Lelystad
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Leuk initiatief! Ik zou graag eens aanhaken:) Casper ik heb je een privébericht gestuurd met mijn emailadres.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een mailtje gestuurd mm88
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Klinkt gezellig allemaal! Woon sinds een week in Amsterdam en ben 25 jaar. Lijkt mij ook om meer vriendschappelijke contacten te hebben, ik stuur casperh89 wel een pb.
Alle reacties Link kopieren
Dacht dat ik een PB gestuurd had maar zie hem niet meer terug (ben nieuw hier..) probeer het nog wel een keer, maar ik zou me graag aansluiten! Woon net in Amsterdam dus lijkt me leuk om contacten op te doen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Het lijkt mij ook leuk om bij deze groep aantehaken. Ik woon in de buurt van Amsterdam en ben 25 jaar. Mijn email adres is kenniebennies@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Heey Allemaal,



Ik reageer wel een beetje laat ;) Maar het lijkt mij super leuk om nog mee te doen met dit groepje. Ik ben 26 jaar oud en ik studeer in Amsterdam. Zelf woon ik helaas niet in A'dam, maar met 30 min ben ik er zo Verder hou ik van festivals, uitgaan, musea, kunst, films, borrelen, vuurkorf aan met een drankje mooi filosoferen over het leven, koken en reizen.



doems88@gmail.com



Tot gauw en fijn weekend



Groetjes Doems
Alle reacties Link kopieren
Hee allen!



Sorry voor het late reageren. Ik was op vakantie, dus heb jullie berichtjes net pas gelezen. Ik heb jullie een mailtje verstuurd en dan moeten we maar even contact houden!



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven