Partyreisgenoot gezocht

24-10-2014 04:02 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Hi dames hierbij plaats ik een oproepje.

Ik zocht naar een prikbord maar kon het niet vinden,en zocht ook naar een geschikte categorie kon niet zo vinden mocht ik toch verkeerd zitten mijn excuses.

Ik ben een jonge dame van 26 jaar van Afrikaanse afkomst geboren in Nederland en woonachtig in Denhaag, ik ben echt een dame van het goede leven ik hou van mode,uitgaan maar dan wel in stijl,mijn hobbies zijn fotografie,fashion,reizen,koken,lezen dat zijn ze dan in het kort beschreven.

Nou zit het zo ik heb twee kaartjes voor sensation white Dubai,ja voor in Dubai.

Al mijn zogeheten vriendinnen kunnen niet zitten met kinderen of man of werk zucht je kent het wel, en ik ben vastberaden om te gaan al is het met een gezellige vreemde.

Het sensatie spectakel vind plaats 31 oktober 2014,kaartje en hotel hosten zijn al geregeld.

Ik dacht zelf aan 30 oktober 2014 vertrekken en dan maandag terug maar ja jij kan natuurlijk langer blijven als je dat wilt,zelf ga ik met transavia.

Het enige wat jij nog zelf in orde zou moeten maken is je vliegticket en natuurlijk je dosie gezelligheid en je white outfit meenemen natuurlijk.

Mocht het klikken dan kunnen we natuurlijk gewoon contact blijven houden en vaker dit soort dingen samenplannen.

Spreek deze advertentie je aan en denk je ja ik ben ook zo meid zoals zij dat boven beschrijft en ik kan mijn plezier hier ook uit halen,dan zie ik graag je reactie tegenmoet,via een prive bericht xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven