Reismaatje gezocht

30-06-2014 22:58 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Mijn naam is Stephanie, ben 28 jaar en ik woon in Amsterdam. Ik houd erg van gezelligheid, ondernemen en.. reizen!!! Van Europa tot Azië.. Ik hou van nieuwe ervaringen opdoen, andere culturen en prachtige landschappen ontdekken. Afgelopen jaar ben ik in mijn eentje twee keer op reis geweest. Naar Thailand en afgelopen April naar Indonesië. Super gaaf! En ontzettend veel gezien en meegemaakt. Toch lijkt het me leuk om op mijn volgende reis (of gewoon voor een vakantie) met iemand samen te gaan. Met iemand met wie het goed klikt. Daarin vind ik het belangrijk dat iemand gezellig is, open minded, relax, dat we samen kunnen lachen en elkaar eventueel ook kunnen vrijlaten.



Doordat mijn vriendinnen allemaal gesetteld zijn en hun vriendje (of man) hebben waarmee ze samen op vakantie gaan is het geen optie om met hun te gaan.



Ik heb voor mezelf het idee om in september naar Italië te gaan. Niet echt een verre lange reis, omdat ik dat dit jaar al gedaan heb, maar bijv een week of twee weken naar Italië, eventueel een soort van roadtrip. Maar een ander land kan ook. Het lijkt me leuk om gelijkgestemde te leren kennen om samen dit soort dingen mee te kunnen doen. Lijkt dit jou ook wat? Stuur n berichtje en wie weet kunnen we eens afspreken/ iets drinken om te kijken of er een leuke klik is.



Ben benieuwd!!



Groetjes! Stephanie
Alle reacties Link kopieren
Hoi Stephanie! Lijkt me leuk om in contact te komen! Hier ook een vrijgezelle meid uit Amsterdam, 27 die open staat voor een reis aatje! Alleennnn seotember kan ik niet meer, zeg dat gelijk even. Ik kan de schoolvakanties dus volop kans maar niet september.

Let me know, dan kunnen we mailen om te kijken of t klikt!

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ilse!

Bedankt voor je reactie! Sorry.. voor mijn late reactie terug. Was even op n kleine vakantie (Rock Werchter in België). Eventueel de herfstvakantie zou wellicht ook kunnen. Eens verder mailen? Mn mailadres is wijtestephanie@hotmail.com.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Michelle,



Bedankt voor je reactie. Heb je een pm gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
ok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven