Stapvriendinnen (35-40) omgeving Rotterdam gezocht

29-08-2014 14:58 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ben jij ook een single dertiger (35-40) met vriendinnen die allemaal een gezinnetje hebben en dus niet uit willen terwijl jij in het weekend juist op stap wilt?



Ik ben 37 jaar en moeder van 2 lieve kindjes van 5 en 3 en sinds kort weer single. Ik vind het leuk om in het weekend uit te gaan in Rotterdam (bijvoorbeeld Witte de Witstraat) en zou graag een groepje meiden willen vormen die dit ook leuk vinden.



Ooit 10 jaar geleden zat ik in dezelfde situatie als nu en toen heb ik via Viva een stel hele leuke stapvriendinnetjes ontmoet. Hopelijk pakt het dit maal weer zo positief uit!



Ik hoop op leuke reacties!



Groetjes, Loiz
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Leuk oproepje. Lijkt mij ook leuk om eens te stappen. Ik ben ook single moeder van zoon van 1,5 jaar. Ik werk ook om het weekend en ik ben 40 jaar ;).



Dus ik kan niet heel vaak snachts stappen maar wel 1 x per 2 mnd ofzo. maar of je daarop zit te wachten als je dat niet zo erg vind dan lees ik je snel.



Groetjes
Hoi!

Ik ben 41, mag dat ook?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Ladybee en Wiejoes,



Bedankt voor jullie reacties!



@Ladybee: dat maakt niet uit hoor. Ik kan zelf ook niet meer zoals vroeger 2 x per week uit. Je zoon is dus 1,5 jaar? Ik heb zelf een zoontje van 5 en een dochtertje van 3. Best pittige leeftijden om er opeens alleen voor te komen te staan. Mijn ex heeft ongeveer 1x in de 2 weken een half weekend de kinderen maar ik heb gelukkig ook nog hele lieve ouders waar ze wel eens een nachtje logeren.



@Wiejoes: natuurlijk mag 41 ook! Ik heb die leeftijd erbij genoemd om een beetje een richtlijn te hebben. Wat is jouw verhaal? Heb je ook kinderen?



Waar komen jullie vandaan? Uit Rotterdam zelf?
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer dames die het leuk vinden om in Rotterdam te gaan stappen?



Laat vooral van je horen!
Hallo Loiz,



35 single ik heb geen kinderen wel dieren Ik kom ook rond omgeving 010 en het lijkt mij leuk om met een ploeg te gaan stappen.



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
goedenavond, ik ben 32 jr single en woon in de omgeving van 010 hebben jullie inmiddels al afgespr??? gr, sabrina
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben ook 32 jaar en kom uit Rotterdam.

Het lijkt me heel leuk om een leuke groep te gaan stappen.

Kan ik nog aansluiten bij de groep?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Leuk het wordt al drukker hier. Misschien leuk als we allemaal iets over ons zelf vertellen?



Wie ben je?

Hoe oud ben je?

Wat doe je voor werk?

Naar welke uitgaansgelegenheden ga je graag in R'dam?



Ik zal zelf beginnen. Ik ben dus Lois, ben 37 jaar oud. Ik ben ondernemer. Ik vind zelf de Witte de Wit straat en de Meent leuk en wijnbar 108. Ik ben niet echt een club / discotheek type.



Ben benieuwd naar jullie!
Alle reacties Link kopieren
hallo dames,



ik zou me hier graag bij willen voegen als dat kan/mag ;p

ik woon ongeveer 20 min van rotterdam, en ga zo nu en dan uit in rotterdam en meestal is dat stadhuisplein (get back) ik sta zeker open voor iets anders.

ik ben 29 jaar (deze maand word ik 30) en ik heb 2 kinderen, een dochter van 10 en een zoon van 6, ik ben een alleenstaande moeder, ex man en ik hebben een co-ouderschap.

ik werk 24 uur per week bij een tankstation en volg de kappers opleiding.



ben benieuwd of dit wat gaat worden ;)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Sinds kort ben ik weer vrijgezel, geen kinderen en vind het ook wel weer eens leuk om uit te gaan in Rotterdam. Ben net als al eerder werd gezegd ook geen club/discotheek type. Maar ik hou wel van dansen, was ook "vroeger" regelmatig te vinden in de get-back. Maar dat is echt wel al een tijdje geleden en misschien zijn er andere leukere tenten in Rotterdam geopend de afgelopen jaren en heb ik dat even gemist. Ik ben bijna 34 jaar, woon in Rotterdam en werk full-time in het bankwezen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
HoiHoi,



Loiz@ om je vragen te beantwoorden:

Sabrina, 32 jr, werk als secretaresse en qua uitgaan in Rdam vind ik leuk: witte de withstr, paddy's rdam, meent;



Miss een WA-groep aanmaken?!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Mij lijkt 't ook leuk om aan te haken!

Ik ben een alleenstaande moeder van 36.



Houd juist wel van clubs en festivals, maar ook prima om mee te gaan naar de kroeg... :-)



Hoe kan ik met jullie in contact komen?
Hoi Doezel, ik zal je een privé bericht toesturen via deze site als het niet is gelukt dan proberen we het anders.
Alle reacties Link kopieren
Helaas... niet gelukt...



Heb jij misschien een onherkenbaar e-mailadres?
quote:doezel31 schreef op 12 september 2014 @ 08:24:

Helaas... niet gelukt...



Heb jij misschien een onherkenbaar e-mailadres?Ah jammer! was er al bang voor haha. Maar nee mijn email is direct herkenbaar. Misschien lukt het als jij een PB probeert? soms kan dat wel eens helpen. Ik hou het even in de gaten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Is de inschrijving al gesloten?? ;) Ook mijn vriendinnen hebben het erg druk met hun man/vriend/kinderen/(schoon)ouders/werk/iod en willen of kunnen hierdoor niet meer op stap. Zelf heb ik geen vriend en kinderen. Ik vind het erg leuk om in het weekend lekker op stap te gaan, wijntje, eten, cafe, club. In de zomer ga ik graag naar festivals.

Ik ben 33 jaar en werk in een ziekenhuis.



Hoe gaan we met elkaar in contact komen?



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hee, wat leuk dat er al zoveel reacties zijn!



Als jullie mij nu een privébericht sturen met je e-mailadres, zal ik zorgen dat we elkaar per mail kunnen bereiken om verder te babbelen.



Let op: volgens mij staan iedereens instellingen standaard zo dat anderen je geen privéberichten kunnen sturen (alleen vrienden) misschien dat het jullie daardoor niet lukte elkaar te bereiken? Ik heb mijn instellingen nu zo aangepast dat jullie bij een privébericht kunnen sturen.



Ik hoor graag van jullie!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,



Ik heb van sommige van jullie een privéberichtje ontvangen en ben nu alle mailadressen aan het verzamelen. Ik heb ook zelf een paar privéberichtjes gestuurd, maar helaas kan ik alleen de mensen bereiken die zo'n "tekstballonnetje met +-icoontje" onder hun foto/avatar hebben staan. Heb jij dit niet, dan heb jij je instellingen zo staan dat onbekenden je geen privéberichten kunnen sturen. Dit kun je aanpassen bij instellingen of je kunt mij een prive-berichtje sturen.



Lees jij dit oproepje nu pas en wil je ook graag mee stappen in Rotterdam, laat dan vooral ook van je horen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!



Als ik ons clubje compleet heb meld ik me weer!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Loiz, ik heb je net een priveberichtje gestuurd met mijn email adres. Ik hoor graag van je. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels heb ik de e-mailadressen van MandyAnne, SoMiDi en nan31 verzameld. Ik heb hen zojuist een mailtje gestuurd.



Wil jij je ook nog bij ons clubje voegen? Stuur mij dan even een privéberichtje met je e-mailadres dan voeg ik je toe!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben 42 maar zie er veel jonger uit zeggen ze haha. Ik zoek stapvriendinnen die het ook leuk vinden om iets te drinken in Rotterdam, Witte de With, De Meent (1nul8), verder ga ik ook graag naar Must Party in St. Laurenskerk of de Van Nelle Fabriek. Ik zou graag aansluiten bij het stapgroepje, als dat mag. Is er al iets gepland?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Loiz, ik heb jou net een prive berichtje gestuurd met mijn email adres. Wil je mij toevoegen alsjeblieft, lijkt me leuk! Zoals gezegd stap ik graag in Rotterdam, Witte de With (NRC), Meent (1nul8) en Must Party ook leuk, of de Frank Borrel in Cruise Terminal.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op 7 september jl. een berichtje geplaatst, ervoor op de site mijn mailadres 8ergelaten en een privémailtje gestuurd met nogmaals mijn mailadres en tot op heden geen reactie meer gehoord, begrijp het niet waarom ik niet het mailtje van 23 september jl. eveneens heb ontvangen?!
Alle reacties Link kopieren
Hey Sammie1981 ik heb nog niet zo lang geleden gereageerd maar heb ook nog geen reactie ontvangen. Ik hoop nog wel reactie te krijgen, lijkt me namelijk echt leuk om bij het clubje aan te sluiten. Anders misschien een nieuwe topic starten. Loiz, hoop dat dat we nog kunnen aansluiten.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven