Verveling in Amsterdam :)

29-07-2014 11:49 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Meiden!



Ik zit hier op mijn balkonnetje in Amsterdam (waar ik sinds niet zo lang woon), het zonnetje komt langzaam door, en ik bedenk me dat ik me verveel. De stad biedt veel moois, maar alleen is ook maar alleen. Wie heeft er zin een keer iets leuks/geks te doen?

- lekker in een parkje of aan het water liggen kletsen (met wijntje/biertje/muntthee haha...)

- museum

- (stads)wandeling, fietsen, skaten?



Let me know door hier te reageren of een priveberichtje achter te laten!



Liefs

ilse
Alle reacties Link kopieren
leuk berichtje! en ik wil je wel vergezellen hoor! haha ikzelf kom uit Bussum maar ben vaak in Amsterdam te vinden. vind het een tegekke stad en vind het zeker leuk om iets leuks/geks te gaan doen. gek denk ik aan uitgaan, alle kroegjes langs :p haha maar gek kan ook bootjevaren zijn door de adam grachten :-D ik doe aan hardlopen, skeeleren en hou van shoppen, uitgaan, uiteten, terras, museum iets minder :P. haha laat maar weten wat je ervan vind. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey Ilsevb,



Ik woon in Amersfoort maar met de trein is Amsterdam goed te bereiken. Misschien een drankje doen in de stad? Of zaterdag naar de Gaypride?



Groetjes, Martine
Alle reacties Link kopieren
Hey Ilse,



Ook wij kunnen wat gezelligs doen hoor!

Mail je me nog eens een keertje terug ?



Groetjes Jessica
Alle reacties Link kopieren
Hallo Ilse,

Ik heb je een paar dagen geleden een prive bericht gestuurd maar tot op heden nog niets ontvangen. Misschien is het leuk om wat gezelligs te gaan doen in de stad.



Groetjes Kimberley
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven