Vriendinnen Arnhem en Omgeving

19-08-2014 16:55 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben Nathalie, 22 jaar woon in de omgeving Arnhem.

Nadat er wat contacten met vriendinnen verwaterd zijn ivm studeren, interesses, relaties etc..

Ben ik op zoek naar meiden om contact mee op te bouwen en waar misschien wel een vriendschap uitbloeit.

De leeftijd maakt voor mij niets uit!!



Ik vind het leuk om te winkelen, dagjes uit, drankje doen, sauna bezoeken, uit eten, bioscoopje pakken, of gewoon thuis op de bank met een drankje en sporten.

Ik ben niet echt een type die van uitgaan houd, wel naar een kroegje een drankje doen.

Ik ben een sportief en ondernemend type.

Verder liggen mijn interesses bij beauty, fun en veel meer, ben wel een persoon die van veel dingen houd.



Groetjes,

Nathalie
Alle reacties Link kopieren
Hey Nathalie,



Klinkt een beetje als een soortgelijke situatie als ik in zit, hier ook wat verwaterde vriendschappen. Ik verhuis volgende week naar Doorwerth en het lijkt me leuk wat nieuwe contacten op te doen.



Over mij: Ik ben Marieke, 26 jaar oud. Ben net als jij geen feestbeest, de disco is echt niks voor mij, maar vind het wel erg gezellig om af en toe een terrasje oid te pakken. Verder vind ik dagjes uit altijd gezellig, shoppen, naar een dierentuin, saunabezoek etc. Hier ook een interesse voor beauty en alles wat met make-up, schoenen en kleding te maken heeft ;)



Ik ben recent begonnen met golfen, een sport die ondanks het ouwelullen imago best leuk bleek te zijn en ik wil binnenkort ook graag beginnen met yoga. Het zou super zijn om spontaan hier en daar ook eens wat te kunnen ondernemen met een goede vriendin, ik zit zelf ook niet graag stil (hoewel filmavondjes op de bank natuurlijk ontzettend gezellig zijn)



Mocht je willen mailen dan ben ik hier bereikbaar: miss.sweetblue88@gmail.com



Groetjes,

Marieke
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ik ben Tineke 28 jaar en kom uit Arnhem. Ik zou graag met jullie in contact willen komen.



Je kunt me toevoegen op Facebook: Tineke Soethof

of een mailtje sturen naar tinekesoethof@live.nl
Alle reacties Link kopieren
Leuke berichten! Ik stuur jullie een mail.

Natuurlijk zijn andere meiden welkom
Alle reacties Link kopieren
verwijderd
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden !!



Ook voor mij geldt ongeveer dezelfde situatie...

Omdat ik al vroeg wist dat ik niet in Nederland zou blijven wonen heb ik weinig moeite gestoken in vriendschappen.

Nu ben ik sinds deze week weer voorgoed terug in Nederland, in Nijmegen om precies te zijn, en ik zou het ontzettend leuk vinden om nieuwe contacten op te doen met een of meerdere gezellige meiden uit de buurt en op die manier, zoals Nathalie al zegt, een leuke vriendschap op te bouwen.



Even kort over mij; ik ben 24 jaar, ben sinds vorig jaar december getrouwd en vind het erg leuk om te winkelen, met mooi weer naar het strand te gaan, een concert/theater bezoeken, een drankje doen/terrassen...

maar wat vooral belangrijk is, vind ik, vooral veel plezier maken met elkaar !



Als jullie dit ook zien zitten, mail me dan gerust op kimkuijper@gmail.com



Groetjes !!
anoniem_141806 wijzigde dit bericht op 05-09-2014 14:40
Reden: aanpassing
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_207677 wijzigde dit bericht op 04-11-2017 09:02
99.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook leuk vinden om met mensen uit de omgeving van Arnhem in contact te komen!



Mijn email is me_xirmpiex@hotmail.com.



Vind eigenlijk alles leuk om te doen! Winkelen, sauna, terrasje pakken of gewoon gezellig samen film kijken!



Groetjes Irma
Alle reacties Link kopieren
.
Hoi Dames!



Ook ik zit in zo'n zelfde situatie.. Ik ben 26, woon in Arnhem en zoek meer gezelligheid Ik hou best wel van films, drankjes, uit eten (of samen eten), museum, pretpark, heel veel eigenlijk, ik ben niet echt een stapper, maar ook dat op zn tijd. mocht je actief zijn, dan heb je bij dezen iemand om gekke dingen met je te doen ;)



Graag tot hoors,

Elysia
Alle reacties Link kopieren
Hey Dames!



Voor mij ook een soortgelijke situatie als hier boven allemaal staat..

Ik ben 19 jaar, woon een uurtje (met de trein) van Arnhem af.

Berichtjes zijn welkom!



Groetjes, Allis
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden ,



Wat een leuk berichtje , dit spreekt me ook zeker wel aan .

Woon zelf in Apeldoorn dus prima te doen dacht ik zo Arnhem en Apeldoorn ...





N_atalie88@hotmail.com

Is m'n email ..



Hoor graag van jullie .



Groetjes x
Alle reacties Link kopieren
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven