Vriendinnen gezocht Amsterdam (rond de 30 jaar)

09-07-2014 17:20 9 berichten
Hi Meiden,



Welkom als nieuwe "digitale vriendin"! ;) Het zou natuurlijk leuk zijn als we elkaar in het echt ook vriendin kunnen noemen.



Zit je al lang op deze site en wat zoek je in een nieuwe vriendin? Wat vind je het allerbelangrijkste? Voor mij geldt dat een echte vriendin aanvoelt als een zus. Iemand bij wie ik mezelf kan zijn, iemand die accepteert dat ik bijv. ook wel eens een minder dagje heb, maar ook iemand die positief in het leven staat en over doorzettingsvermogen beschikt. Een levensgenieter maar ook iemand die open en direct is. Wel op een normale sociale manier natuurlijk.



Ik vind het leuk op naar een techno festival/ feestje te gaan. Te shoppen, te lunchen, hapjes te gaan eten, thuis relaxen met een kopje thee op de bank, naar t strand te gaan enzv...



Ben zelf 29 jaar oud. Zou leuk zijn als je rond dezelfde leeftijd bent en ook uit Amsterdam komt of woont.



Zomaar even wat vraagjes en info. We moeten toch ergens beginnen!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi vlinder!



Klinkt als iets wat ik zelf had kunnen schrijven



Merk nu dat ik wat ouder word het toch lastiger word om vriendschappen op te bouwen en aangezien iedereen rond deze leeftijd een beetje gaat "settelen" ik me toch een beetje verloren voel als "niet-settelaar" ;) hoor niet bij de baby/mama club en ook niet bij de bijna getrouwd posse haha



Mocht het je leuk lijken om te mailen/appen laat me dat dan weten.



Groetjes,

Lily
Hi,



Merk ook dat het steeds lastiger word om nieuwe vriendinnen te ontmoeten en herken me helemaal in de babyboomers ;). Kan je mij een privé berichtje sturen met je mail? Kunnen we verder kletsen.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Ik doe alles mobiel kan geen pb sturen.



Hier heb je mijn mailadres sportbuddy88 @ outlook.com



Groetjes
Hi,



Heb je een mailtje gestuurd.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen.



Misschien kunnen we e-mailadressen uitwisselen om verder te chatten?



Groetjes, Daan
Hi,



Kan jij me ook een pb sturen met je mail adres? Kunnen we wat meer privé veder kletsen.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hee,



Ik ben 100% met je eens hoe jij een vriendschap beschrijft! Ik heb veel losse vrienden, maar het zou mij erg leuk lijken om een groepje vrienden te hebben. Ik ben 26 jaar oud en woon 30 minuten van Amsterdam vandaan



Verder hou ik van festivals, koken, reizen, films, musea, kunst, uitgaan en lekker hangen op de bank met een borrel of kopje thee.



Wat ik erg belangrijk vind in een vriendschap is eerlijkheid en humor, maar ook dat het dieper gaat dan alleen lol. Samen lachen en samen huilen om het even kort te zeggen.



Mijn email is doems88@gmail.com



Groetjes Doems

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven